דף הבית עסקים מכירות מתקני תצוגה
מתקני תצוגה
noam 15/07/12 |  צפיות: 3387

הקדמה בנושא מתקני התצוגה:
"אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו"- זהו משפט מוכר וידוע לכל שמנסה ללמד אותנו כי יש לבחון דברים בהתאם לפנימיות שלהם ולא לשפוט רק על פי חיצוניות. בכל אופן, בהיותנו אנושיים, אנו נוטים לא פעם (ואפילו לרוב) לערוך שיפוט מהיר או לפחות לגבש רושם ראשוני מתוך התבוננות חטופה בחיצוניות. תופעה זו רלוונטית גם בחנויות, בדוכני מכירה, בבתי עסקים, משרדים וכדומה. כדי לנצל את הרושם הראשוני הזה שנובע ממקורות חיצוניים הומצאו בין השאר מתקני תצוגה.
  

מה הם מתקני תצוגה?:

הם כביכול כלים שמאפשרים להציג מוצרים שונים או אמירות שונות באופן מסודר, אסטטי, מזמין ומפתה. כמו כן, בעזרת מתקני תצוגה ניתן לאפשר הצגה של מוצרים באופן בהיר. הסדר חשוב מאד על מנת לבנות תצוגה נכונה. כך מתקני תצוגה עשויים להיות כלי מתאים לצורך עיצוב של חנויות (מאפשר ניצול מקסימאלי של המקום), עיצוב של דוכני מכירה, הצגה של תכשיטים, בגדים וכדומה.
  

מה כדאי לדעת על מתקני תצוגה?:

חשוב לזכור שלעיתים רבות, מתקנים אלו יכולים להיות הטריגר שמושך לקוח וכן הטריגר שמעיר עניין בתחום מסוים. חשוב לזכור שלא רק חנויות צריכות לשווק את עצמן אלא גם משרדים. כך, משרדים שמפרסמים פרוספקטים ועלוני מידע בצורה אסטטית כמו שימוש בסטנד מעוצב (להלן מתקן תצוגה), יכולים לשדר רצינות רבה ללקוחות, ידע ועוצמה. מתקנים אלו עשויים להראות שונה וזאת בהתאם לתצוגה בה הם הולכים לשמש. חשוב מאד שכאשר אנו רוצים לבחור מתקנים ננסה לזכור את המיקום העתידי המיועד למתקנים אלו.
מתקנים של תצוגה, פרספקס והקשר בין השניים:
נקדים בכך שהחומר פרספקס הוא חומר פופולארי מאד לצורך עיצוב מתקני תצוגה. פרספקס, הוא למעשה חומר אקרילי. פרספקס ניתן למימוש בצבעים שונים ובכך הוא מתאים גם לסגנונות עיצוב שונים. הצבעים הפופולאריים ביותר של פרספקס הם כמובן השקוף והלבן. כמובן שקיימים צבעים פופולאריים נוספים כגון שקוף למחצה, אטום לגמרי ועוד. מתקני תצוגה רבים עשויים ליהנות משימוש בחומר זה ועל כך בפסקה הבאה.


יתרונות של פרספקס בתור חומר גלם לצורך פיתוח מתקני תצוגה:

פרספקס כפי שכבר הוזכר הוא חומר אקרילי והשימוש בו נוח למדי. פרספקס מהווה חומר פופולארי גם לפיתוח של פתרונות אחסון (קופסאות שקופות למשל) לאוכל. אחד היתרונות הבולטים בשימוש בחומר פרספקס נוגע לכך שהוא מתאים גם למרפאות וכן לאחסון של אוכל. פרספקס הוא חומר חזק, עמיד וגן ניתן למחזור. בעזרתו ניתן לעצב מתקני תצוגה רבים.


דוגמאות לשימוש בחומר פרספקס לצורך מתקני תצוגה:

מבט מהיר בשוק מתקני התצוגה מעלה מתקנים שונים שעשויים מחומר פרספקס. כך, ניתן לראות מעמדי קטלוגים עשויים פרספקס, סטנדים למרצים העשויים פרספקס, מעמדי תפריט, מעמדי שולחן ועוד- כל אלה עשויים פרספקס. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI