דף הבית קניות וצרכנות אופנה כיצד התפתח מותג UGG והפך למותג נעליים לכל השנה?
כיצד התפתח מותג UGG והפך למותג נעליים לכל השנה?
רשת אוריג'ינלס 16/07/12 |  צפיות: 4564

נעלי UGG הפכו כבר ממזמן לשם נרדף לנעליים יוקרתיות ונוחות.

העובדה שנעלי UGG הן הנעליים הראשונות המיוצרות מעור כבשים אוסטרלי איכותי ושהעיצוב שלהן אופנתי ויוקרתי, הפכה אותן לפופולאריות ומבוקשות, בקרב נשות הוליווד ובעולם כולו.
אופרה ווינפרי, קמרון דיאז וויקטוריה בקהאם הן רק חלק מהסלבריטאיות, המפנקות את כפות רגליהן בנעלי UGG מעוצבות ואיכותיות.

נעלי UGG – איך הכל התחיל?
ההיסטוריה המפוארת של החברה התחילה כבר בשנת 1978, על ידי בריאן סמית', גולש אוסטרלי, שמכר מגפיים העשויים מעור כבשה ברחבי קליפורניה.
בשנת 1998 המותג הפופולארי והייחודי זכה לסיקור תקשורתי מכובד בכל המגזינים היוקרתיים ובשנת 2003 הוא כבר החזיק בגאון את התואר הנכסף של "מותג השנה בתחום ההנעלה".
בתחילת הדרך התמקדה החברה בייצור חדשני ומהפכני של מגפיים אוסטרליות, העשויות מעור כבשים ומפרוות כבשים פנימית. במהלך הזמן, המשיכה החברה לייצר גם נעלי נוחות אופנתיות ויוקרתיות לקיץ (נעלי נשים מעוצבות, סנדלים ועוד).

נעלי UGG – כשנוחות, יוקרתיות וסגנון נפגשים:
לא בכדי נחשבות נעלי UGG למותג מוביל בתחום של נעלי נשים יוקרתיות, מעוצבות ונוחות.
התכונות המופלאות שלהן ביססו את מעמדן, כנעליים המיועדות לקהל יעד, החפץ במוצרים יוקרתיים, נוחים, ברמה עיצובית ואיכותית גבוהה ביותר.

· נעלי UGG אמנם יוצרו במקור לחורף האוסטרלי הקר, אך הודות לעור הכבשים המשובח והייחודי שלהן, חום הגוף נשמר, ללא תלות בטמפרטורה החיצונית. לכן הן מתאימות לכל עונות השנה, לחורפים קשים ולחורפים קלילים יותר... מה שבטוח, עם נעלי UGG יהיה תמיד חמים ונעים...

· כל המגפיים של UGG עשויות מצמר כבשים  איכותי, כך שניתן לנעול אותן על רגל יחפה (כן, כן, ללא גרביים) וליהנות מהיתרונות היחסיים של צמר הכבשים.

· חברת UGG חרטה על דגלה לייצר נעליים שתענקנה נוחות מרבית ופינוק אמיתי לכפות הרגליים, מהרגע שמודדים אותן בפעם הראשונה...

· צמר הכבשים הוא חומר נושם, טבעי, דוחה לחות ומאפשר סירקולציה של אוויר בתוך הנעליים, כך שכפות הרגליים תישארנה תמיד יבשות ומאווררות, ללא תלות באחוזי הלחות.

· הנעליים עשויות מחומרים איכותיים ומשובחים, המעניקים תמיכה לכפות הרגליים ומאפשרים הליכה טבעית ונוחה. ההתאמה הפונקציונאלית לכפות הרגליים מסייעת בשמירה על הבריאות ומצמצמת באופן ניכר את הסיכון לנזקים מצטברים.

· הנעליים של UGG מצטיינות גם בעיצוב מיוחד, יפה ומקורי.

· ניתן ליהנות משפע של דגמים בצבעים מיוחדים – ורוד, שחור, ערמונים, כחול ועוד ועוד.

נעלי UGG – היזהרו מחיקויים!
לצערנו, יש לא מעט חברות, המנסות למכור חיקויים זולים של UGG. לכן, חשוב לבחון את טיב ואיכות הנעליים, טרם הרכישה:

· המחיר של נעלי UGG, נחשב יחסית גבוה, אך הוא בהחלט משתלם. הנעליים הן איכותיות, נוחות, ועמידות. מחירים מוזלים אמורים להדליק נורה אדומה, לכך שמדובר בחיקוי של הדבר האמיתי.

· יש לשים לב לאריזה (קופסה מודפסת).

· בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם מישהו שמבין ולהקפיד לקנות רק ברשת גדולה עם מוניטין, כדוגמת רשת אוריג'ינלס.

כיום, חברת UGG ממשיכה להפתיע ולתפוס מקום מכובד ביותר בתחום של נעלי נשים יוקרתיות, אופנתיות ונוחות, ונראה שמבחינתה, הגבול הוא השמיים.

היבואן הבלעדי והרשמי של UGG בישראל היא רשת אוריג'ינלס, המגפיים נמכרות אך ורק באוריג'ינלס ואם רוצים להיות בטוחים שקונים מגפי UGG מקוריות מומלץ לרכוש באוריג'ינלס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רשת אוריג'ינלס


 


מאמרים נוספים מאת רשת אוריג'ינלס
 
כיצד התפתח מותג UGG והפך למותג נעליים לכל השנה?
16/07/12 | אופנה
העובדה שנעלי UGG הן הנעליים הראשונות המיוצרות מעור כבשים אוסטרלי איכותי ושהעיצוב שלהן אופנתי ויוקרתי, הפכה אותן לפופולאריות ומבוקשות, בקרב נשות הוליווד ובעולם כולו.
אופרה ווינפרי, קמרון דיאז וויקטוריה בקהאם הן רק חלק מהסלבריטאיות, המפנקות את כפות רגליהן בנעלי UGG מעוצבות ואיכותיות.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI