דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים ניידים המציעים טכנולוגיה מתקדמת
ניידים המציעים טכנולוגיה מתקדמת
אופיר בן צור 24/07/12 |  צפיות: 3793

ניידים המציעים טכנולוגיה מתקדמת

בעקבות התפתחויות טכנולוגיות בשנים האחרונות, ניתן למצוא היום בשוק הסלולר מגוון גדול של מכשירי טלפון נייד חכם המשלב יכולות של טלפון סלולרי עם יכולות מתקדמות של מחשב כף יד. מרבית הטלפונים החכמים של ימינו הינם מחשבים לכל דבר ולכל עניין, אשר רכיביהם נדחסו למארז שגדול רק במקצת מזה של טלפון סלולרי רגיל. ניתן להתקין במכשירים אלה יישומים מתקדמים, בדומה לאלה המותקנים במחשב שולחני. לעתים קרובות הטלפון החכם, כמו כל מחשבי כף היד.

טעות נפוצה היא לקחת טלפון חכם ולעבוד איתו כטלפון טיפש. אם כל מה שאתם צריכים זה לקבל ולהוציא שיחות טלפון ומידי פעם לצלם או לגלוש באינטרנט כמעט כל טלפון יענה לדרישות אלו.

מאחר ויש מגוון גדול של מכשירים ניידים חכמים כמו: דגמי onetouch, דגמי אלקטל mix, דגמי Alcatel, דגמי ot 819, דגמי דואל סים המאפשרים אופציה לשים שתיי סים קארד ועוד...

קיים צורך לבדוק מהם הצרכים שלכם על מנת לרכוש נייד שאכן עונה לאלה בהתאם כגון:

זמינות גבוהה למידע עסקי - בדקו שהמכשיר אכן תומך בסנכרון מול השרת העסקי, זו תהיה אכזבה גדולה אחרי שרכשתם מכשיר בלקברי לגלות שלא ניתן לסנכרן אותו בגלל שאין לכם בחברה שרת בלקברי.

גלישה באינטרנט - לא כל מכשיר נח לגלישה. בדקו את גודל המסך, מהירות טעינת העמודים, את נוחות הניווט בו, שינוי תצוגה אופקי/ אנכי, הגדלה/ הקטנה, איכות המסך באור יום. תפעול אתרים דרך דפדפן הטלפון.

באופן טבעי ככל שהמסך גדול יותר יהיה קל יותר לגלוש. אם גלישה באינטרנט זהו הצורך העקרי חפשו טלפון עם מסמך מגע גדול, ובצעו בדיקת גלישה אמיתית לפני הרכישה. מכשירי בלקברי ונוקיה משולבי מקלדת מובנית לדוגמה לא יספקו חווית גלישה טובה.

התקנת אפליקציות - אנחנו בעידן שלכל מוצר יש אפליקציה משלו, האם צריך כל כך הרבה? בד"כ עומס אליקציות יפגע במהירות ויציבות המכשיר. בדקו אלו אפליקציות הכרחיות עבורכם, והאם הם נתמכות בטלפון החכם שאתם רוצים לרכוש.

מהירות הקלדה - מקלדת פיסית בד"כ תספק יכולת הקלדה מהירה ואמינה יותר. אם הטלפון החכם מיועד בעיקר כמכונת דוא"ל לכו על הבלקברי אשר מספק מקלדת פיסית איכותית. אם יותר חשוב לכם לקרוא ופחות לענות מכשירי האייפון והאנדרואיד יספקו מסך גדול ונח לקריאת דואר.

למידע על משווק הנייד החכם אלקטל

כל מכשיר חכם עובד עם מערכת אנדרואיד, אנדרואיד היא מערכת הפעלה המיועדת למכשירים ניידים ומבוססת על ליבת לינוקס. מערכת הפעלה זו מאפשרת לתכנת בגרסה של שפת Java בעלת מחלקות מיוחדות לעבודה עם המכשיר. כמו כן, יש מגוון רחב של גרסאות תוכנת אנדרואיד, וכתוצאה מכך קיימת מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד זול.

ידוע כי החברות השונות עושות מאמצים גדולים על מנת לזכות ב-מכרז סלולר צהל על מנת להגדיל את הרווחים שלהן, אך על מנת לזכות במכרז זה הן צריכות לעמוד בדרישות של צהל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופיר בן צור


 


מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור
 
רעיונות לטיולי סוסים
01/12/12 | אטרקציות
אם בא לכם להפתיע את עצמכם ואת המכרים, חברים ואהובים שלכם אולי תבחרו בטיול סוסים אתגרי עמם. מערכת היחסים הקוסמית בין בן האדם לסוס הולכת שנים רבות אחורה ולכן טיולי סוסים גורמים לאנשים להרגיש בנוח וברגיעה מוחלטת.

חוויות מהנות בשילוב אטרקציות
28/11/12 | אטרקציות
זוגות בינונו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רמנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופיוציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

שעוני ברייטלינג
19/11/12 | קניות
כחובב מושבע של שענות ושעונים, הייתי בטוח שאני מכיר את כל מגוון השוק הקיים בתחום, ובוודאי ובוודאי, שבצחום שעוני היוקרה כבר אין לאף אחד מה לחדש לי. נתקלתי לאחרונה במותג שעוני יוקרה שאינו חדש, בלשון המעטה, אולם תרם נתקלתי בו מקרוב. אני מדבר, כמובן, על שעוני ברייטלינג. אני יודע הרבה על שעונים ועל אופן הפעולה שלהם, ולכן הייתי מופע מאוד על כך שאני לא מכיר לעומק את שעוני ברייטלינג.

שינויים בתחום מכשירי שמיעה
17/11/12 | צרכנות
במאמר שה נעסוק בשאלות ונושאים כגון: כיצד נדע איזה מכשיר מתאים לנו באופן אופטימאלי? ואיזה חידושים אחרונים קיימים בתחום מכשירים אלה. בתחילת שנת 2011 החל משרד הבריאות לממן את רכישת מכשירי שמיעה, ולכן שימוש בהם הפך נגיש ואפשרי עבור אנשים רבים.

טלפון חכם העונה לשם סמארטפון
כיום ניתן לראות בשוק הסלולר יותר ויותר טלפונים חכמים המוגדרים ופחות מכשירי סלולר המשמשים אך ורק לביצוע שיחות. והרי שבעידן שבו קיימים יותר ויותר סמארטפונים מתקדמים כמו למשל נקסוס וואן, אייפון ועוד אשר תופסים נתח שוק רחב קיים הצורך בפורטלים אשר יסייעו וייספקו אינפורמציה אודות מכשירים אלה ולאו דווקא פורטלים אשר יסכמו מהם החידושים בנושא אלה שייתן מענה במונחי ייסוד הקשורים לתחום זה.

חשפניות למסיבת רווקים – משדרגים את ההנאה
16/11/12 | נשים - אחר
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

הפקת מסיבת רווקים מוצלחת
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

חשפנית לאירוע
אם חשבתם שלבחור רכב חדש או מלון לחופשה זה עניין מסובך, כנראה שמעולם עוד לא יצא לכם להזמין חשפניות. ההחלטה להזמין חשפנית למסיבת הרווקים או ליום ההולדת שלכם היא בהחלט החלטה חכמה ומהנה, אבל הדרך אל האושר עוד רצופה בהתלבטויות ארוכות.

כיצד להרכיב עדשות מגע בצורה נכונה
בקרב אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע עולה תהייה נפוצה והיא השאלה מתי וכל כמה זמן צריך להחליף את עדשות המגע. כמו כן, חשוב מאוד לבצע את החלפת העדשות בהתאם ללוח הזמנים הנכון. וזאת על מנת שהעיניים תהיינה בריאות ויחושו בנוח.

תכשיטים איכותיים אפשר גם מחרוזים
15/11/12 | עיצוב
לייצר תכשיטים או יותר נכון לומר, לעצב תכשיטים, היה בעבר תחום עיסוק שעבר מדור לדור, או שהיה נחלתם של אומנים בלבד. שכן דרוש דיוק רב ומומחיות גדולה בטכניקות של ייצור תכשיטים, מעבר לפן האסתטי העיצובי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI