דף הבית נשים נשים - אחר טיפול בפצעי בגרות
טיפול בפצעי בגרות
יפית 25/07/12 |  צפיות: 3505

. טיפול עצמאי שגוי או לא זהיר עלול לגרום לנזק, כי הדבר עלול לגרום לצלקות בפנים ואף התפשטות של התופעה. לכן חשוב מיד עם הופעתם של פצעי בגרות לפנות לקוסמטיקאית שתאבחן את התופעה ותמליץ על הטיפול הנכון בעזרת תכשירים נכונים ומתאימים .

הופעה של פצעי בגרות

קשה מאוד להפטר מפצעי הבגרות והתופעות הנלוות לפצעים ללא טיפול מעמיק ויסודי ומעקב של קוסמטיקאית מוסמכת ומקצועית. אי אפשר לעשות טיפול בפצעי בגרות נקודתי למרות שנהוג לחשוב שמריחת חומר כלשהו על פצעון בודד תטפל בבעיה. יש להבין כי טיפול באקנה היא תוצר לוואי של פעילות יתר של בלוטות החלב מתחת לפני העור וכל פצעון התהווה מספר שבועות קודם לכן מתחת לפני השטח. לכן, טיפול בפצעי בגרות יהיה טיפול בסיבה של פעילות היתר של בלוטות החלב ולא רק בפצעון הנקודתי. טיפול באקנה מתבסס על הרג החיידקים ומניעת חלוקת תאי העור ולכן עלול הדבר להוביל להיווצרות צלקות. המוגלה הרבה שמצטברת בפצעי הבגרות גורמת לשינויים בעור בסביבת הפצע ולאחר שהוא מתפוצץ עלולה להישאר צלקת. כיום קיימות מספר טכניקות המאפשרות הסרת צלקות אקנה אך עדיין לא ברור מידת שיעורי הצלחת הטיפול. נגד צלקות האקנה ניתן להציע טיפולים שונים כמו פילינג, שיוף, הסרת צלקות בלייזר או טיפול כירורגי.

עבודתה של קוסמטיקאית רפואית

לא כל קוסמטיקאית יכולה להיות קוסמטיקאית רפואית. קוסמטיקאית רפואית רוכשת את ההשכלה שלה במרכז לימודי-רפואי מוכר וצריכה לעמוד במבחנים וקריטריונים גבוהים. היא צריכה ללמוד ולרכוש ידע על שיטות רפואיות, עליה להכיר את השינויים שעברו וממשיכים להתרחש בתחום והיא חייבת לפעול תחת פיקוח רפואי צמוד ומבוקר. מבחר הטיפולים אותם יכולה להעניק קוסמטיקאית רפואית הוא רחב ביותר כאשר עיקר עבודתה נעשה בהתמקדות בשכבות העור העמוקות תוך שימוש במכשירים רפואיים שונים. מי שגרה בתל אביב או באזור המרכז, תעדיף בוודאי לפנות אל קוסמטיקאית בתל אביב ואכן ישנן הרבה מאד קוסמטיקאיות באזור זה, אך לא כל קוסמטיקאית בתל אביב תוכל להעניק טיפול טוב ויעיל ולא כל אחת משתמשת בחומרי טיפוח איכותיים. לכן חשוב מאד לבדוק היטב לפני שבוחרים קוסמטיקאית  על מנת לוודא שאנו מקבלים את הטיפול המקצועי ביותר.

טיפול פנים למתבגרים ולמבוגרים

טיפולי פנים לרוב חשובים לכל אחד ואחת ללא קשר לגיל, למקצוע בו הם עוסקים וכדומה. מתבגרים זקוקים לטיפולי פנים כמו טיפול בפצעי בגרות וטיפול באקנה או כמו שנהוג לכנות אותם - חצ'קונים. טיפול בחצ'קונים מיועד להבריא את הפנים ולשפר את המראה שלהם. לאנשים מבוגרים יותר טיפול פנים יכול לכלול ניקוי ראשוני, פילינג לחידוש תאי העור, עיסויים שונים בפנים להרגעה, מסכה בהתאם לסוג העור של המטופל ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יפית


 


מאמרים נוספים מאת יפית
 
הקוסמטיקאית שלך זו הפיה שלך – קוסמטיקאית בתל אביב
טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית הם ממש כמו ללכת לרופא מידי פעם לעשות בדיקות שגרתיות שהכל בסדר, רובנו הגדול אומנם הולכות לקוסמטיקאית בתל אביב בכדי למרוט שיער או להוריד את השפם אך אין עלינו להתעלם מעור הפנים שלנו.

את לא צריכה להסתובב כמו אינדיאנית
פיגמנטציה אי אפשר להגיד נשיקות של השמש בניגוד לנמשים, היא פשוט מכהה לנו את הפנים באזור הטי, גורמת לנשות ישראל ובעיקר לנשות תל אביב להסתובב כמו אינדיאניות. בעבר אולי היינו צריכות להתמודד עם הגזרה, אך כיום ניצבות בפנינו מספר דרכים על מנת להיפטר מהפיגמנטציה – לפנות לקוסמטיקאית בתל אביב.

קוסמטיקאית בתל אביב- הגילוי
קוסמטיקאית בתל אביב- מהפך עידן היה בחור חנון לכל הדעות. אפילו לדעתה של אמו. היא דחקה בו כבר שש עשרה שנים שימצא כלה ראויה וסוף סוף יקים משפחה לתפארת מדינת ישראל. עידן רצה מאוד להקים משפחה אך ניסיונו עם נשים לא היה רב ומראהו, שגם כך לא הסב לו נחת רק הורע עם חלוף השנים. הוא היה בן ארבעים ושש ושיער שיבה מילא את ראשו.

טיפולי פנים- יפים ונהנים
הפנים שלנו הם החזות שלנו- הם הדבר הראשון שאנשים רואים. לא משנה לאן אתם הולכים, כאשר תכנסו לפגישה עם חברים,תלכו למסיבה, ללימודים לאוניברסיטה, לחתונה לראיון עבודה ועוד.

טיפולי פנים- זה כיף
איזה כיף זה להרגיש זוהרים ונקיים, לגעת בעור רך כמשי, להיכנס למסיבה ולגרום לכולם להביט בקנאה. מה לעשות, כן, זה כיף כשמקנאים בך, ואם השקעת כדי להשיג את המראה את גם מגיע לך. אנשים רבים נהנים ממראה זוהר בזכותם של טיפולי פנים שונים ומגוונים. היום, גם בשל המודרנה אשר הזרימה עימה זיהום אוויר, גם בשל השמש החמה והיבשה, עונות השנה המתחלפות ומזון לא בריא, סובלים אנשים רבים מעור שמנוני.

טיפול בפצעי בגרות
25/07/12 | נשים - אחר
טיפול בפצעי בגרות הם שילוב של טיפול יומי הנעשה באופן עצמאי על ידי מי שסובל מהתופעה וטיפול תקופתי ומעקב של קוסמטיקאית רפואית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI