דף הבית ספורט וכושר גופני יוגה להרגע בדרך שלך
להרגע בדרך שלך
ספיר קוסקי 29/07/12 |  צפיות: 13208

מבחוץ זה נראה כמו אנשים עם יכולות אקרובטיות מרשימות מאוד שתלויים זה על זה בתנוחות שונות ומגוונות ומלגלגים על כוח המשיכה. לפעמים מדובר על טכניקה המשלבת מספר גורמים ויכולות בו זמנית. יוגה מעבר לתחושת הרגיעה זאת דרך מצוינת ליהנות מהגוף שלך , היא מחברת בינך לבין הנפש שלך ונותנת לך ממש הרגשה עם התאחדות עם עצמך.

יוגה נולדה כתחליף לפירוק עצבים בצורה אגרסיבית כמו אגרוף, ג'ודו, קרב מגע ועוד כאלה ואחרים, שיטה זו באה להחליף אימונים להורדת אגרסיות בצורה כואבת ופתחה את השיטה השקטה ושלווה מבלי "להרים" ידיים על אף אחד, גם אם זה במסגרת חוגית.

רוב האנשים לא מאמינים ביוגה, אך, אלה שמנסים פשוט מתמכרים, הרוגע עם הכרת הנפש שלה והצרכים שלך מונעת דיכאונות מיותרים ונותנת לך הזדמנות להכיר את עצמך טוב יותר, מחקרים מראים כי יוגה גם מאריכה חיים, ככל שבן אדם יותר שלם עם עצמו וכמובן שרגוע כך הוא חוסך לו שנים של כעס ותסכול ומאריך שנים, מי לא אוהב את החיים ורוצה לחיות חיי נצח ואם לא חיי נצח אז מספר שנים רב יותר. היוגה באה ללמד אותנו שלכול דבר יש פתרון והפתרון הוא לא דווקא בכוחות הפיזיים שלנו, אלא בנפש שהיא חזקה לא פחות ואף יכולה לפרוץ גבולות.

ניתן לעשות יוגה כמעט בכל רחבי הארץ בחוגים גדולים או קטנים ואפילו להזמין לבית מורה יוגה שיעשה לך שיעור אישי, יוגה נוגעת ברפואת הנפש ומורה מומחה למד זאת, לכן חשוב ביותר לקחת את המורה הטוב ביותר שיניב לך תוצאות בזמן הקצר ביותר ובקצב שלך כמובן. יוגה בקבוצת שילר ידועה בתור מקום היוגה בין הטובים בארץ, שם אתה זוכה לקבל שיעור ממורה איכותי וטוב שיעניק לך את כול הכלים הדרושים לך על מנת שתכיר את עצמך ותהיה רגוע ושמח בחלקך. מקום יוגה נוסף שידוע בנפלאותיו ובתוצאותיו הגבוהות והדרישות אליו משנה לשנה הולכות וגדולה זה יוגה בגדרה אולי זה לא המקום הכי מתוקשר שיש, אבל בוודאות יש שם את האנשים הכי רגועים עם שלוות עולם אין סופית. מקום נוסף ואחרון שידוע בקסמיו האישיים הוא יוגה ברחובות , רחובות הידועה בעיר עם אנשים מעורבים מכל המינים וכל הסוגים, זוכה להצלחה רבה בקרב על העדות והם הולכים ודוהרים לשיעורי-היוגה וכן תופתעו רגועים ונהנים, אז לפני שאתם מתעצבנים, תספרו עד עשר, תתניעו את האוטו ובואו לשיעור יוגה מרתק ומרגיע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI