דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין הסכם מחייב
הסכם מחייב
ספיר קוסקי 02/08/12 |  צפיות: 3451

זוגות רבים בארץ נוהגים להינשא בגילאי 20-40, הם מנהלים לפני כן מערכת זוגית בת כמה חודשים או שנים וכאשר הם מרגישים שהגיע הזמן להעלות שלב הם מחליטים על נישואים. רבים מהם אינם יודעים לאן הם נכנסים ומה ההשלכות הצפויות לעתיד.

הכול נראה בהתחלה טוב ויפה, אבל כשמתחילים העניינים להתבהר זה פתאום לא הכי יפה. זוגות שונים רבים על כל מיני דברים ואחת המריבות הגדולות ביותר הן על הסכמים כאלה ואחרים. הסכם ממון- הסכם הנחתם לפני הנישואים של בני הזוג, מחייב אותם לשיתוף הרכוש אחד של השני ונתינה שווה בשווה ברגע שמפרקים את החבילה, זוגות רבים ממהרים לחתום בלי לקרוא את הכתוב או לחשוב פעם או פעמיים ואחרי מספר שנים מתחילות להתעורר בראשם אותם שאלות, על מה חתמתי ולאן נכנסתי.

כאשר לא מסתדרים ומחליטים להגיע לשלב הכי קיצוני שהוא בעצם הגירושים, מתחילות מריבות עד השמיים לפעמים, מי ייקח מה ומה שלך ומה שלי. לכן הסכם זה בא לסדר את העניינים האלה קודם לכן, אבל בגלל שאנחנו מתרגשים באותו הרגע ולא מתעניינים על מה אנחנו חותמים יכולים להיווצר בעיות חמורות. בית הדין הרבני מטפל בנושאי הגירושים, כאשר החלטתם לפרק את מוסד הנישואים. אתם נגשים לבית הדין, הוא בעצם מה שנקרא מבטל לכם את המחויבות אחד כלפי השני, אבל לא את חלוקת רכוש שחתמתם  עלייה בהסכם ממון.

לכן חשבו פעמיים לפני כל צעד שאתם עושים, תשתדלו להמעיט בריגושים ותהיו יותר מחושבים כי מדובר פה בעוד פרק חשוב בחיים, ואם לא תעשו זאת כמו שצריך אתם עלולים למצוא את עצמכם נקלעים למצבים שבכלל לא חשבתם שתגיעו אליהם, פתאום בן הזוג האהוב שלכם הופך לאויב, מנוכר שלא בא לכם בכלל לראות אותו. אין צורך להגיע למצבים כאלה הרי אם כבר החלטתם למסד את הקשר שלכם אנו בטוחים שלא עשיתם זאת סתם. אז קחו נשימה עמוקה, חשבו על ההשלכות הצפויות בחתימה, עשו זאת בחוכמה ובאהבה ואל תפחדו לדבר בעת החתימה, על כל הדברים שעלולים להפריע לכם בעתיד הרחוק, והכי חשוב שיהיה במזל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI