דף הבית אימון אישי אימון לקריירה אימון מנהלים בעלי הפרעת קשב וריכוז ו/או היפראקטיביות
אימון מנהלים בעלי הפרעת קשב וריכוז ו/או היפראקטיביות
אירה פינסקר 04/08/12 |  צפיות: 3787

אימון מנהלים הוא אחד התחומים בהם עוסק אימון אישי. למעשה, אימון אישי יכול לגעת בכל תחומי החיים של המתאמן, בין אם מדובר בהרגלי אכילה, התמודדות עם אובדן, שחרור מכעסים, פיתוח קריירה או יחסי זוגיות.  מטרתו של אימון מנהלים היא לתת למתאמן הכשרה ניהולית, לנתח את תפקודו ולעלות על נקודת הטורפה ועל נקודות החוזק, להקנות לו כלים לשיפור התפקוד, וכדומה.

ניהול הוא אחד מהעיסוקים המורכבים ביותר שקיימים. מנהל צריך להיות בעל כישורים רבים, מולדים או נרכשים. הוא חייב לדעת לפעול במצב של אי וודאות, ויתרה מזאת – להנהיג אחרים ללכת אחריו אל הערפל ללא היסוסים וברוח טובה. הוא חייב להיות בעל חזון ולראות בכל מצב את היעד. הוא חייב לדעת להפריד בין עיקרי לשולי, בין דחוף לסובל דיחוי, לקבל החלטות במצב של מידע חסר. הוא צריך לדעת לתפקד במצב של ריבוי משימות ללא אובדן מיקוד. הוא חייב להבין את תחושות האנשים שעובדים איתו, ולדעת לתת להם השראה ותחושת שייכות. הוא חייב לשמר על יחסי עבודה מעולים עם אנשים שונים.

ניתן לדמות מנהל טוב לרב חובל המוביל ספינה על גבי ים סוער בלילה. לא כל אחד נולד רב חובל; אימון מנהלים מאפשר לכל מי שלקח על עצמו תפקיד מהסוג הזה לשפר את ביצועיו, להרגיש יותר בטחון ולפעול ביעילות גבוהה יותר.

צירוף המילים אימון למנהלים בעלי הפרעת קשב נשמע על פניו תמוה. קשה לדמיין מנהל מצליח שצריך, בנוסף לכל משימותיו, להתמודד עם לקות בתחום כה מרכזי לעולם הניהול. יחד עם זאת, אנשים לא מעטים בעלי אבחנה של ADD/ADHD מצליחים להגיע לעמדות ניהוליות בכירות. לעתים זה קורה בזכות החשיבה הבלתי שגרתית שלהם, בזכות היצירתיות יוצאת הדופן ובזכות הפתיחות המחשבתית. גם תכונת ההיפרפוקס, או מיקוד יתר בפעילות מסוימת, עשויה לקדם אותם בתחום הספציפי הזה. יחד עם זאת, בעיות בתחום של התארגנות, תכנון זמן, חוסר מיקוד, אי סדר וכדומה מגבילים את האפשרויות שלהם, ולכן הם זקוקים לאימון מנהלים ייחודי.

אימון למנהלים בעלי הפרעת קשב וריכוז ו/או היפראקטיביות נועד לעזרו להם להתמודד עם הקשיים הנובעים מהלקות. בתהליך האימון הם ילמדו שיטות להתארגנות, תפקוד במצב של ריבוי משימות וחלוקת קשב וריכוז, ישדרגו את היכולות הניהוליות שלהם ויתגברו על המגבלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI