דף הבית בידור ופנאי תחביבים פרח לא פורח
פרח לא פורח
ספיר קוסקי 05/08/12 |  צפיות: 3280

אין אדם שלא אוהב פרחים, בכל המינים ובכל הגדלים, אבל הדבר הכי מבאס בפרחים שמגיע השלב שבו הם נובלים. ואז יש צורך בלזרוק אותם לפח ושוב לחזור על אותו הניגון ולקנות אותם מחדש.

אז על מנת למנוע דברים שכזה פותחו פרחים מיוחדים במיוחד עבורכם. אז לכל האוהבים הפרחים למיניהם צמחים מלאכותיים הם פתרון מצוין עבורכם. במקום להשקות ולטפל בפרח שלא ינבל ויישאר גם בקיץ החם פורח. אתם קונים פרח מלאכותי המחזיק מעמד בכל עת ובכל שרב, אין צורך בהשקיה הוא נשאר יפה כל השנה. והכי יפה שהוא נראה ממש כמו אמיתי ממש. אנשים יסתכלו ולא יבחינו כי מדובר בצמח מלאכותי כי הוא תוכנן בדיוק כמו הפרח שאותו אתם כל כך אוהבים. ניתן להשיג פרחים מלאכותיים בשלל צבעים ומינים, כן תתפלאו איזה דברים מופלאים.

כל חנות פרחים מחזיקה בחיקה מספר צמחים מלאכותיים, אותם תוכלו לרכוש במהירות ובמינימום תחרות, אין צורך לעשות סקר שוק, פרחים מלאכותיים זולים וזאת לא טעות. בנוסף שיווק פרחים מלאכותיים מתבצע מפה לאוזן אין צורך בשיווק מיוחד שאחד נקנה השני נחטף, חיש מיד, לכן, מעבר לתועלת ללקוח המרוצה יש גם תועלת לחנות הפרחים והיא שווה די הרבה. כי גם נוסף לה עוד קו חדש של מוצר - פרח מלאכותי וגם אין לה את הצורך להשקיע במשאב שיווקי.

אז לפני שאתם ממהרים לקנות פרח שעונה על דרישתכם החלקית, קנו לעצמכם פרח שיעשה זאת עבורכם במלואו. פרח מלאכותי ויפה שתוכלי לשים בכל מקום שתבחרו בביתכם החם והאוהב, בחדר שינה, בפינת האוכל, בחדר הילדה המתבגרת וכן גם במרפסת שהיא חמה בקיץ וקרה בחורף, הפרחים יחזיקו מעמד כי הם לא חיים וכמובן שאתם נמנעים מהשקיה ותחסכו במים כמובן. פרחים כאלו גם מתאימים לאותם אנשים הסובלים מאלרגיות כאלה ואחרות ורגישים לאבק הפרחים, צמח מלאכותי הוא פתרון מושלם עבורם חד משמעית, כך הם נהנים מיופי הפרחים וגם נמנעים ממחלות הנובעות מאבק הפרחים, גם זול וגם יפה, מה שנותר הוא רק לבחור ולחשוב למי בא לנו להעניק אותו, או פשוט לשמור אותו לעצמנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI