דף הבית בידור ופנאי תחביבים מכף רגל ועד ראש
מכף רגל ועד ראש
ספיר קוסקי 05/08/12 |  צפיות: 3471

כיום מה שמעניין את הנשים בישראל מלבד לאהבה וריגושים, זה המראה החיצוני. רוב היום אנו נשות ישראל עוסקות בו, מחפשות מה לעשות עם עצמנו ואיפה עוד אפשר לשפר ופשוט מאוד מבצעות.

זה מתחיל ממקלחת טובה ונמשך עד איפור, סירוק , הלבשה, הנעלה, תכשיטים, ידיים ורגליים. לא מפספסות אף חלק ולו הקטן ביותר. אחד הנושאים שנשים משקיעות בו את מלוא תשומת הלב הינו פדיקור ומניקור, כל אישה שנייה כיום נגשת לאחד מן מכוני היופי ופשוט מטפלת בידיים וברגליים שלה כראוי להם. יש נשים המעדיפות לשים לק במגוון צבעים מובחרים ולשמור על הציפורן שלהן, משייפות אותה ,קוצצות אותה בצורה כמו שהן אוהבות ובוחרות צבע איתו אפשר לצאת לדרך או יותר נכון לשבוע הנוכחי. הן דואגות להחליף לק מידי שבוע במקרה הטוב ובמקרה הרע כל יומיים. בגלל  שאנחנו בכל זאת נשים ועסוקות גם בעבודות הבית אז הלק לעיתים קרובות יורד מהר מידי ואז התחלופה גוברת. לנשים רבות אין כוח להתעסק עם החלפת הלק וסידור על בסיס קבוע של הציפורניים, אז הן פשוט עושות בנייה או הדבקה של ציפורניים מלאכותיות הדורשות טיפול אחת לשלושה שבועות עד חודשיים. כך הן חוסכות לעצמן גם את הצורך בתחלופה וגם זמן מיותר.

ניתן למצוא בכל רחבי הארץ מכוני יופי או מספרות שבהם יש פדיקור ומניקור. בירושלים למשל ניתן למצוא כמעט בכל חנות יופי, אישה העוסקת בפדיקור ומניקור. פדיקור ומניקור בירושלים מתבצע בצורה הוותיקה והטובה ביותר, ביסודיות ובהתאם לדרישות של כל לקוחה ולקוחה. המחירים הינם מחירים סבירים ועממים שכל אחת יכולה להרשות לעצמה פעם בתקופה קרובה. פדיקור ומניקור מקנה ללקוחה הרגשה טובה עם עצמה, בטחון במראה החיצוני שלה ומחמאות מהסביבה.

מעבר להיותו טוב, יפה וזול יחסית פדיקור ומניקור בירושלים גם כן זמין בכל שעות היום. לקוחה העובדת מהבוקר ועד הערב, ואין לה זמן להגיע בין לבין, יכולה לבוא בשמחה בשעות הערב המאוחרות לאחר העבודה ולהתפנק או להפך לקוחה הפנויה בשעות הבוקר ולא אחרי הצהריים או בערב יכולה לבוא בשעות הבוקר המוקדמות ולזכות לטיפול שייחלה לעצמה מתחילת השבוע. אז מה שנותר הוא בעצם רק לבוא, להתפנק ולצאת עם הרגשה טובה על הלב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI