דף הבית בניין ואחזקה בית חכם מי רוצה אינטרקום למשרד?
מי רוצה אינטרקום למשרד?
דניאל רמות 06/08/12 |  צפיות: 3014

הדרך להגיע לשם יותר קלה ממה שנדמה לנו כמו שאנחנו יודעים כשאנו חשים שלווה ונעם בחיינו. אנו מציירים לעצמנו תמונת חיים פסטורלית שהחיים כסדרם, אך יכולים לגלות כי היא לעיתים קצת שונה. במיוחד היום, כשבעצם אנו שומעים בחדשות על הפשע ההולך ומתגבר מיום ליום ולצערנו שומעים מהסביבה המוכרת על גניבות באיזורם. כדאי להתכונן במעוד מועד ולהגן על חיינו ורכושינו. הגיע הזמן שנפעל על מנת שנוכל להתנהל ביתר שלווה ונוחות..

התקנת מערכת אבטחה מקנה לנו בראש ובראשונה תחושת ביטחון והגנה לחיינו. באופן זה נתנהל מחוץ לביתנו ביתר שלווה. מערכת האבטחה הביתית מצליחה לגלות בזמן אמת אם ישנו פורץ בביתנו או בעסק על ידי גלאים. ישנה אופציה לקבל דיווחים ישירים לנייד שלנו. אם מדובר בעסק שלנו יש אופציה לקבל קודים שונים לפי רצוננו אם מדובר במספר רב של עובדים וכך נגלה בקלות מי נכנס ומי יצא לפי הקוד..

אחת הדרכים להרגיש כך היא להתקין אינטרקום וידאו בבית, בעסק, ברכב או בקטנוע. כפי שרובנו ודאי יודעים עולם המיגון והאבטחה מאד התפתח לאחרונה. לכן כדאי מאד לעשות התקנה של אינטרקום גם אם אנו גרים בבניין דירות או בבית פרטי ..

מומלץ להתקין כמובן אינטרקום משוכלל עם מצלמה ואז בעצם נוכל לשמוע וחשוב עוד יותר לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ובלי בעיה נקבע למי אנו פותחים את הדלת ולמי לא. כולנו מבינים כי ברגע שגנב רואה שעליו להתאמץ, הוא יחפש לו דרך לגנוב במקומות קלים יותר ..

אז איך נבחר כמו שצריך? אין ספק שאנו מוקפים בהצעות לרוב כשהולכים לקנות מערכת אינטרקום לבניין ולעסק והתחרות כה רבה. לפני שנבצע עסקה, נכין שיעורי בית על מנת להבין מה מציעים לנו ואם ההצעה תתאים לנו באמת, רק אז נבחר בה. עוד יותר חשוב שנדע לקבוע נכון . זאת מכיוון שמדובר בחיינו ובהגנתנו ולא בקניית מוצר בסופר..

לאחר שבאמת רכשנו לנו את המערכת, מומלץ להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך ויתרה מזאת מהימן, זאת על מנת למנוע בעיה חמורה לאחר זמן קצר מההתקנה, המערכת לא תפעל כשיהיה צורך וזאת בשל חוסר מקצועיותו. יש דבר נוסף שעלינו לשם עליו דגש שהמתקין יידע את הקוד לנטרול האזעקה שלכם ועל כן ללא ספק עלינו בפירוש להבין מול מי אנו עומדים . פרמטר נוסף והכרחי הוא לוודא שהאזעקה תנוטרל רק על ידי הקוד שנקבל ולא תנוטרל באופן אחר..

אז זה הזמן להגיע להחלטה הנכונה ולחוש הכי מוכנים כשנבחר לנו אינטרקום למשרד שתגן עלינו . כי לפני שאנו מבצעים קנייה נבדוק ואחרי כן מחליטים. בואו ונלך על בטוח ! שיהיה בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל רמות

רוצים לשמוע עוד על שיפוצים בבית? מחפשים מחירון שיפוצים מעודכן? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דניאל רמות
 
להתקין יריעות ביטומניות
12/08/12 | שיפוצים
טובים עם הידיים אפשר לקנות חומרים וחלקים מחנויות לחומרי בניין ויחד עם ציוד מתאים

סגירת מרפסת אלומיניום
12/08/12 | שיפוצים
תיקון פשוט, אתם יכולים לרכוש חומרים וחלקים בצורה עצמאית ועם כלים מתאימים והמון

מידע על אדריכלים
הלקוחות - החל מבחירת סוגי קרקע וצמחייה מתאימים, ועד לבחירה של פתרונות

לימודי מנהל עסקים וחשבונאות
מהם בוחרים ללמוד תואר שלא יעסקו בו לעולם. תבדקו האם זה המקצוע הנכון עבורכם, האם יש עבודה בתחום והאם בא לכם בכלל לעסוק בתחום.

מעקה זכוכית למדרגות
09/08/12 | שיפוצים
שינוי בתעריף העבודה, מתיחה של לוח הזמנים ותנאי תשלום. הסכם שכזה יגן

צריכים חלפים למכונות כביסה?
09/08/12 | שיפוצים
מקצוע טוב ישמח מאוד להראות לכם מעבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות לכו לפגישה עם רעיונות מוגדרים לגבי השינוי שאתם רוצים לעשות ובקשו מאנשי המקצוע

חושבים על פרקט קרונו?
09/08/12 | שיפוצים
להיעזר במטלית לחה בלבד ובשום פנים ואופן לא להרטיב אותו, כי הוא סופח נוזלים במהירות ונהרס.

רואה חשבון לניהול העסק
09/08/12 | ניהול
לרישום וטפסים במקום להובלת העסק להצלחה. לעתים הבעיה טמונה בניהול חשבונות

מי מחפש עורך דין עבודה?
במאמץ משותף תחת הכוונה מקצועית אשר מכוונת לפתרון משברים וגישור על פערים.

תואר בכלכלה ומנהל עסקים
עליכם לבצע סקירה גם אל העתיד הכלכלי שלכם. צעירות וצעירים רבים לומדים לתואר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI