דף הבית עסקים יבוא ויצוא מובילים: היתרונות של ייצוא המוצרים שלכם לחו"ל
מובילים: היתרונות של ייצוא המוצרים שלכם לחו"ל
אביב יועצים 06/08/12 |  צפיות: 3738

לא קל להחזיק עסק. כאשר מדובר בעסק חדש, המשימה קשה שבעתיים. כל הרווחים שלכם מושקעים מיד בעסק עצמו. אתם לוקחים הלוואה גבוהה מהבנק כדי לשרוד. אתם מודאגים באופן תמידי מתשלומים חודשיים לספקים, לבנקים, לחומרי ייצור, לעובדים ועוד. קשה לכם להירדם בלילה מרוב מתח. עליכם לעבוד הרבה יותר קשה ממה שהייתם מורגלים כשכירים. אתם עובדים באינטנסיביות מסביב לשעון ונאלצים לטפל במספר עניינים במקביל.

הבשורות הטובות הן, שכבר לא חייבים להילחם במתחרים שלכם בשוק הישראלי, הרווי לעייפה. באמצעות מובילים וחברת שילוח ימית, תוכלו לשווק את הסחורה שלכם לשוק עולמי, רחב יותר.

הנה כמה סיבות להתחיל לשווק את המוצרים שלכם בחו"ל:

הכנסות נוספות
חברת מובילים ושילוח בינלאומית פותחת בפני העסק שלכם שפע של אפשרויות. היא מאפשרת לעסק שלכם לגדול. במידה והמוצר שאתם מציעים אכן יזכה לביקוש, אתם תרוויחו הכנסה נוספת. ככל שתמכרו ליותר אנשים, כך הכנסתכם תגדל יותר והעסק יצמח.

מוניטין נוצץ
כאשר אתם מייצאים את המוצרים שלכם לחו"ל באמצעות מובילים ומשלחים ימיים, אתם זוכים ביוקרה. המוצרים שלכם זוכים למוניטין משובח, בתור מוצרים איכותיים, משובחים ובינלאומיים. ברגע שהסחורה שלכם זוכה לתווית זו והשמועה עושה כנפיים, המכירות שלכם יעלו. אנשים ירצו לראות במה מדובר.

יציבות בתקופה כלכלית קשה
מכירת הסחורה שלכם בכל רחבי העולם ע"י הובלה ימית, מקנה לעסק שלכם יציבות. כבר לא תצטרכו להיות תלויים בשוק הישראלי ובגחמות שלו. במידה והעסקים שלכם בארץ יפגעו, תוכלו להישען על הכנסות משוק אחר. בעזרתן, תוכלו לשמור על העסק מתפקד ולשרוד את תקופת הביניים.

מחירים אטרקטיביים יותר למוצרים שלכם
לאחר תקופת משגשגת ומצליחה, שבה המכירות משביעת רצון וכמויות המוצרים שלכם גדלו משמעותיות, תוכלו להתמקח עם ספקיכם על עלות חומרי הגלם. ככל שתבקשו כמות גדולה יותר של חומרי גלם - כך המחיר שתקבלו יהיה אטרקטיבי יותר. תוכלו להפחית את מחירי המוצרים שלכם ובכך להציע מחיר תחרותי ואטרקטיבי יותר בשוק.

למידה של דברים חדשים
אם עסקיכם יצליחו בחו"ל, תוכלו לטוס למדינות שונות ברחבי העולם, להצטרף לכנסים שונים, להכיר אנשים מהתעשייה, ללמוד שיטות ייצור ושיווק חדשות ועוד. תרגישו "אנשי העולם הגדול".

כל היתרונות האלו הם סיבות מצוינות לצאת לחקור את העולם ולשווק את הסחורה שלכם בחו"ל. איך עושים את הצעד הראשון? ראשית, עליכם ליצור קשר עם חברות הובלה ימית. בקשו הצעות מחיר מחברות הובלה ימית ובררו כמה מיסים תיאלצו לשלם.

נכתב בשיתוף עם http://tdy-moving.co.il/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI