דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות קורס חשבי שכר – כל מה שרציתם לדעת במקום אחד
קורס חשבי שכר – כל מה שרציתם לדעת במקום אחד
יוסי בוזגלו 06/08/12 |  צפיות: 2887

ניתן למצוא אנשים רבים אשר מתעניינים בתחום החישובים ובשל כך מעוניינים לעסוק במקצוע. מקצוע חישוב שכר נחשב כמקצוע דינמי אשר מתעדכן באופן קבוע על ידי חוקים שונים שנחקקים בכנסת ישראל. בשל עובדות אלו ניתן לקבוע כי מקצוע חישוב שכר הוא מקצוע לא רק מעניין אלא גם מאתגר.

מידע בנוגע אל קורס חשבי שכר

אז מהו בעצם קורס חשבי שכר? קורס של חשבי שכר דומה אל קורסים מלאי אחראיות נוספים, כמו למשל: קורס הנהלת חשבונות, קורס מזכירות וכן הלאה. אדם שעוסק בתחום חשבי שכר צריך להיות אדם אחראי שמכין את משכורות עובדי החברה והינו בעל ידע מעמיק בנושא מיסוי ודיני עבודה, חשבונאות, ביטוח פנסיוני וכן הלאה.

קורס של חשבי שכר כולל בתוכו כל מיני תכנים, כמו למשל: ביטוח סוציאלי, מס מעסיקים, מס הכנסה, ביטוח לאומי, מס ערך מוסף, דיני עבודה וכן הלאה. קורס של חשבי שכר מועבר במתכונת אשר משלבת בתוכה כל מיני הרצאות פרונטליות יחד עם תרגילים מעשיים לצד מבחנים.

דרישות קבלה.

כמו כל קורסים שונים (כמו למשל: קורס הנהלת חשבונות, קורס מזכירות) גם קורס חשבי שכר הוא קורס על דרישות קבלה. קודם כל קורס זה מיועד למנהלי חשבונות וכן גם למנהלי כספים אשר מבקשים בעצם להתפתח ולהתקדם בתחום של החשבונאות. לקורס של חשבי שכר מתקבלים בוגרי הנהלת חשבונות שעברו קורסים 1+2 בלבד ואלו גם הצליחו לעבור את בחינת התמ"ת. הקורס כלל בתוכו כ- 120-150 שעות לימוד והוא נפרש על פני ארבע עד שישה חודשים, הכל בהתאם למסלול הלימוד וכן גם למוסד הלימוד בו בוחרים ללמוד.

לאחר סיום הקורס (כמו כל קורס שמכבד את עצמו, למשל: קורס מזכירות, הנהלת חשבונות) מקבלים הבוגרים תעודת גמר ואף תעודה מטעם משרד התמ"ת, לאחר כמובן שעוברים את המבחן. חשוב מאוד לבדוק את בית הספר בו מעוניינים ללמוד ובעצם לבדוק האם מדובר בבית ספר איכותי בעל מרצים ברמה גבוהה. לאחר מכן יש לערוך השוואת מחירים ולבדוק שהמחיר שבית הספר בו מעוניינים ללמוד מציע מחיר הוגן ומשתלם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI