דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר מערכות מיגון
מערכות מיגון
איציק מזרחי 07/08/12 |  צפיות: 3398

חשוב לבצע בדיקה לפני התקנת מערכות מיגון

לפני כל התקנה ורכישה של מערכות מיגון חשוב ללמוד על המערכות כדי לבצע בחירה נכונה ונבונה. לא כל מערכות המיגון זהות ויש לא מעט תכונות. ראשית צריך להחליט איזה תכונות הכרחיות ואיזה לא. אם מדובר במצלמות, האם המצלמה תוכל לצלם באיכות טובה גם בלילה, האם ניתן להעביר את הצילומים בשידור חי אל המחשב בבית והאם יהיו שיבושים בעת החלפת ה-IP או הגדרות הנתב. כל תכונה שאין בה צורך יכולה להוזיל את העלויות של מערכות מיגון שונות.

בעלי מקצוע בחברת BEST SECURITI

איכות הצילום, סוג היצרן, תכונות ומצבי הצילום וכן אופי השירות שניתן ע"י החברה שמתקינה את מערכות המיגון משפיע ישירות על המחיר. טרם רכישת מערכות מיגון חשוב גם להחליט האם למערכות הללו תהיה יכולת קווית או אלחוטית של חיבור עם הנתב, האם יהיה ספק מתח שיסייע במקרה של הפסקת חשמל, האם המערכת מאובטחת מספיק וקיים מתקן תלייה איכותי שיכול להגן עליה גם מפני רצון להרוס, האם יש צורך במערכת הקלטה (DVR), האם ניתן לצפות במתרחש דרך האינטרנט והסמארטפון ועוד.

קידום אורגני לחברת BEST SECURITI

לכל מערכת מיגון חייבת להיות אחריות היבואן/יצרן למשך שנה לכל הפחות. חברה שתפקידה התקנת מערכות מיגון חייבת להכיר את המערכות שברצונכם להתקין. מכיוון שאתם לא באמת יכולים לדעת איזה מערכות איכותיות ואיזה לא, חברת אבטחה ומיגון יכולה לייעץ לכם. כל מה שנותר לכם לעשות לאחר מכן זה לוודא זאת באמצעות חיפוש חוות דעת ברשת האינטרנט. על הדרך תוכלו לראות שהמחיר שקיבלתם מהחברה אינו מוגזם. חשוב לבדוק שהחברה תספק לכם תמיכה ומענה מהיר בכל מקרה של תקלה. כאשר מדובר על מערכות שעובדות עם נתב (בצורה קווית או אלחוטית) הסבירות לתקלות בלא תמיכה ופיקוח היא גבוהה.

ביקורות לחברת BEST SECURITI


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI