דף הבית עיצוב ואדריכלות סטיילינג פרחים – האביזר האופנתי המושלם
פרחים – האביזר האופנתי המושלם
מיכל ז 08/08/12 |  צפיות: 3835

מי שאוהב אופנה ומי שיודע לפחות להעריך אותה יודע שאביזרים הם מצרך חשוב כדי להשלים את ההופעה. גם ההופעה הכי פשוטה יכולה להיות משודרגת בעזרת האביזר הנכון או בעזרת כמה אביזרים.

אבל מה האביזר המושלם. בקיץ התשובה היא אחת ויחידה- פרחים. אם אתם רוצים לעשות עסק קטן מיצירת אביזרי אופנה, תוכלו לעשות משלוחי פרחים באשדוד וליצור מהפרחים אביזרים או להדביק אותם לאביזרים קיימים ובכך לשדרג אותם. לדוגמא, פרחים יכולים להיות סיכה, ואז הם אביזר העומד בפני עצמו, ואפשר להדביק אותם לקשת לשיער, ואז הם משדרגים את הקשת (שהיא האביזר) והופכים אותה למיוחדת יותר ובולטת לעין.

כשעושים משלוח פרחים באשדוד כדי ליצור מהם אביזרים או לשדרג בעזרתם אביזרים קיימים, חשוב לבחור היטב את סוגי הפרחים ואת מידת הפתיחות של הפרחים, למשל חרציות שנפתחו יכולות להיות תוספת מצוינת לקשת לשיער אבל ורד סגור לא יתאים, כי אי אפשר להדביק ורד סגור על קשת בזווית הנכונה כך שעלי הכותרת יפנו למעלה.

אם תבחנו שלל אביזרים, תראו שבעונת הקיץ והאביב להרבה מהם מוסיפים טאצ' קטן עם פרח, כמו פרח באמצע חגורת מותן לנשים. הפרחים גם מגיעים לפעמים לא בצורה הטבעית שלהם, למשל שרשרת רגילה שהתליון שלה הוא בצורת פרח, כלומר אין זה פרח אמתי אבל נושא הפרחים תופס מקום מרכזי בעיצוב של האביזרים.

אם אתם אוהבים לבלוט בין ההמון, החליפו את כל הבגדים הכהים והמשעממים שלכם עם בגדים שיש עליהם דוגמאות של פרחים צבעוניים. אין לכם כסף להחליף את המלתחה בהיקף שכזה? רכשו אביזרים עם פרחים, ותתחילו לקבל הרבה יותר מבטים ומחמאות מהסובבים אתכם.

היות ורוב הישראלים מתלבשים בסגנון מאוד סולידי, הפרחוניות שאתם תשדרו בעזרת הלבוש ו/או האביזרים הפרחוניים שלכם יהפוך אתכם לאייקון אופנה בסביבה שלכם.

אבל כמו כל אייקון אופנה, מתישהו אנשים מתחילים לחקות אותו וסגנון הלבוש שלו הופך לחסר ייחוד. במקרה הזה, אל תנסו להבליט עצמכם עם הוספה של פרחים, כי כשזה מגיע לאופנה, יש דבר כזה יותר מדי פרחים. ובכלל, באופנה כמה שפחות יותר טוב, אחרת תהפכו מאייקון לקורבן אופנה. ראו הוזהרתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI