דף הבית בניין ואחזקה בית חכם סינון מים
סינון מים
אבי 27/08/12 |  צפיות: 2895

הרבה פעמים יוצא לכל אחד מאיתנו לחשוב על הדברים שהוא יכול לעשות כדי להיראות ולהרגיש יותר טוב, בין אם מדובר על מחשבות שמגיעות ככה סתם ובין אם מדובר על מחשבות שמגיעות כתוצאה מתחושה פיזית לא טובה. האמת היא, שלמרות שכולנו יודעים שמים הם מאוד חשובים לחיים שלנו, לא כולנו מבינים את המשמעות האדירה שיש לצריכה ולסינון שלהם. מים שלא עוברים דרך סנן מים, הם מים שעלולה להיות בהם אבן וחומרים נוספים שלא טובים לגוף שלנו, ולכן יש להקפיד על שתייה של מים שעברו סנן מים. חברת שטראוס מים היא חברה שכבר שנים רבות מאוד דואגת לספק לנו פתרונות מעולים בתחום של סינון המים, כי היא מציעה לנו לקנות מיני בר שבו סנן מים איכותי ביותר. יש הרבה חברות שעוסקות בתחום של פיתוח פתרונות סינון מים, וכל אדם צריך למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו עצמו, בין אם מדובר על קניית מיני בר הביתה או מיני בר למשרד.

חשיבות המים בחיים של כולנו

אין ויכוח על כך שמים הם חשובים לנו, ממש כפי שהם חשובים לחיות ולצמחים, אך האם אתם יודעים להסביר מדוע המים כל כך חשובים? יש לכך הרבה סיבות, ונוכל להזכיר כאן כמה מהן. ראשית, מחקרים מוכיחים שצריכה של חמש כוסות מים ביום יכולה לעזות בהקטנת הסיכון לחלות במחלות סרטן שונות. המחקרים טוענים שמי ששותה חמש כוסות מים ביותר יקטין את הסיכון שלו לחלות בסרטן המעי הגס ב45%, ואת הסיכון שלו לחלות בסרטן השד ב79% אחוזים. מדובר על אחוזים גדולים מאוד, והאמת היא, ששתיית מים לא דורשת מאיתנו מאמץ כל כך גדול, אז מדוע לא לעשות את זה? קניית מיני בר של חברת שטראוס מים היא נפלאה כי היא הופכת את שתיית המים להרבה יותר נוחה. האמת היא, שאנשים שקנו מכשירים שונים מחברת שטראוס מים, מעידים על עצמם שהם באמת התחילו לצרוך הרבה יותר מים.

עוד יתרונות לשתייה מרובה של מים

אם נחזור לרגע למעלות של שתיית מים, נוכל בהחלט להזכיר את העובדה ששתיית מים מרובה עושה מאוד טוב לעור הפנים שלנו. המים מוסיפים לחות לעור הפנים, מה שגורם לנו להיראות הרבה יותר טוב. מעבר לכך, שתיית מים עוזרת למערכת העיכול שלנו, ולכן, אנשים שסובלים מעצירות צריכים לשתות הרבה מים, כי זו דרך התמודדות מעולה עם הבעיה. הרבה מחקרים מדברים על כך שמחסור במים עלול לגרום לתופעות של יתר לחץ דם או מחלת האסטמה המאוד לא נעימה. בנוסף לכך, העייפות שלעיתים אנחנו חשים במהלך היום, היא תוצאה של מחסור במים. יש עוד הרבה מעלות לשתיית מים, ואם כולנו מודעים למעלות האלה, הגיע הזמן שנעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לצרוך יותר מים. המיני בר שאפשר לקנות הוא פתרון טוב מאוד, כי כך המים הופכים להיות זמינים, בין אם אנחנו רוצים אותם קרים או חמים. קנייה של בקבוקי פלסטיק היא לא מאוד נוחה ופרקטית, כי כבד לסחוב את הבקבוקים, וכמו כן, הם מזהמים מאוד את כדור הארץ שלנו, וזה חבל.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI