דף הבית תיירות ונופש צימרים צימרים חופשה ביתית בסטנדרט של מלון יוקרתי
צימרים חופשה ביתית בסטנדרט של מלון יוקרתי
שי שי 02/09/12 |  צפיות: 3726

צימרים הם ענף תיירות נפוץ ואהוב בארץ ולא בכדי משום שצימרים משלבים בתוכם אווירה כפרית ואירוח ביתי ונינוח יחד עם עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של המלונות, תירות הצימרים היא גם תחרותית, ישנם צימרים רבים ולכן על מנת למשוך את הישראלי הבררן מנסים בעלי הצימר הצעות פינוק ושירות יחודיות, תעריפי מחירים גמישים וקבלת אורחים רחבה וקשובה. יתרון נוסף של הצימר על המלון הוא שצימר הוא מבנה קטן, בקתה או יחידת דיור ולכן אפשר לשלב אותו בתוך נוף מרהיב מבלי לסכן את ערכי הסביבה והנוף במקום, לכן צימרים מציעים למתארח מגוון נופים רחב ואקזוטי מנופי הארץ, צימרים בדרום ובצפון נהנים ממיקסום חווית הטבע של חבלי ארץ אלו. צימרים מבטיחים לנופש אפשרות לנופש משפחתי, זוגי רומנטי או יחדני, צימרים בארץ הינם אפשרות נופש מפותחת וערנית לחידושים בענף, ג'קוזי לדוגמא הוא כבר אלמנט בסיסי בכול צימר.

כיצד לבחור צימר?

ברשת ישנם אתרים מתמחים מהם תוכלו לשלוף המלצות לגבי צימר אפשרים אך קודם כדאי להחליט על סוג החופשה הדרוש לכם, האם זו חופשה משפחתית, האם זוגית, האם יחדנית? כול הגדרה כזו תן לכם צימרים מסוג אחר ושירותי אירוח שוני, לאחר מכן הגדירו לעצמכם האם אתם רוצים צימר שהוא יחידי או בקרב מספר צימרים מבודדים ומרחוחקים או שמא אתם מעונינים בצימר בתוך צביר צימרים בתוך קהילת נופשים תוססת. לאחר מכן הגדירו לכם את סוג הנוף וחבל הארץ המבוקש לכם, יש הבדל רב בין צימר אל נופי מדבר ובין צימר לנופי יער, לתקופה בשנה גם כן יש חשיבות רבה, בתקופת חופשות החגים הארוכות כפסח, סוכות ובעונת הקיץ מחירי הצימרים גבוהים יותר ויש להזמינם זמן רב יותר מראש, בתקופת החורף והסתיו מחירם נמוך יחסית כמו גם באמצע השבוע בניגוד לבסופי השבוע.

חפשו ברשת

לאחר שיקלול כול השיקולים הללו כדאי לכם להתחיל בחיפוש ברשת, נסו לפי איזור, מצאו צימרים רלוונטים ובידקו מהי איכות השירות ומה אומרים עליו מבקרים קודמים. בידקו מהו קהל היעד של המקום, מה המתקנים שהמקום מציע, כיצד כותבים ומגדירים את הצימר בעליו? לכול אלו יש חשיבות גדולה בבחירת הצימר שיתן לכם חופשת חלומות. חופשה מהנה!

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי שי


 


מאמרים נוספים מאת שי שי
 
השוואת מלונות בירושלים: מלון דן פנורמה מול מלון ממילא ירושלים
30/09/12 | בתי מלון
ירושלים, עיר מטויילת ומתויירת ביותר. אל ירושלים מגיעים ישראלים רבים לביקור בן יום אחד ולנופש בן כמה ימים. לירושלים מגיעים תיירים רבים מכל העולם. בירושלים נערכים בכל שנה כנסים, ימי עיון והשתלמויות רבים בתחומים ובנושאים מגוונים, בהם משתתפים רבים מהארץ ומחו"ל. לכל אלה מוצעים מספר גדול ביותר של מלונות בירושלים אשר פזורים בכל רחבי העיר, מלונות בגדלים שונים, המציעים שירותי אירוח ברמות שונות. מלונות בירושלים מהווים נקודת מוצא לסוגים שונים ואחרים של פעילויות ובילויים בכל פעם.

עיצוב גינות
02/09/12 | שיפוצים
ישנם אנשים שעבורם עיצוב גינות הוא תאורה יפה ומינימלית ומעט ריהוט שעליו יוכלו לשבת בנוח האורחים. אך ישנם אנשים אחרים שהגישה שלכם אחרת לחלוטין – כדי לעצב את הגינה בצורה היפה והפרקטית ביותר, זהו דבר שדורש לא מעט עבודה, השקעה ויצירתיות.

בחירה של מוצרי קרמיקה לבית
02/09/12 | שיפוצים
אין דרך טובה יותר לחדש את המראה של הבית מאשר להחליף את הרצפות המיושנות במרצפות קרמיקה חדשות ויפות. הדבר מוסיף אסתטיקה רבה לדירה, אשר כל חדריה מוארים לפתע ונראים מבהיקים בשל הרצפה החדשה והנאה.

צימרים חופשה ביתית בסטנדרט של מלון יוקרתי
02/09/12 | צימרים
צימרים הם ענף תיירות נפוץ ואהוב בארץ ולא בכדי משום שצימרים משלבים בתוכם אווירה כפרית ואירוח ביתי ונינוח יחד עם עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של המלונות, תירות הצימרים היא גם תחרותית, ישנם צימרים רבים ולכן על מנת למשוך את הישראלי הבררן מנסים בעלי הצימר הצעות פינוק ושירות יחודיות, תעריפי מחירים גמישים וקבלת אורחים רחבה וקשובה.

טיפולי קוסמטיקה לקראת החתונה
מזל טוב! בשעה טובה את ובן זוגך החלטתם למסד את הקשר ולבנות יחד בית בישראל. לקראת החתונה הבאה עליכם לטובה, יש לך בוודאי המון סידורים והרבה מאוד דברים לטפל בהם, כמו בחירת האולם והקייטרינג, בחירה של צלם ודי.ג'יי, וכמובן גם עיצוב של ההזמנות ובחירה של שמלת הכלה.

כיצד לבחור קבלן בניין
בין אם אתם חברים בקבוצת רכישה, ובין אתם חלק מצוות של משרד או מוסד ציבורי המתכנן לבנות בניין חדש, חשוב מאוד לבחור קבלן בניין איכותי, אשר יוכל לספק לכם שירות כולל, מא' ועד ת', או במילים אחרות- משלב התכנון היבש על הנייר ועד הרגע המרגש שבו כף רגלכם תדרוך בבניין החדש.

הכנה לבר מצווה בפתח תקווה – מה חגיגות הבר מצווה כוללות?
11/06/12 | דתות
טקס הבר מצווה הוא אחד הטקסים החשובים ביותר בחיי נער. הטקס מתרחש בגיל שלוש עשרה ומסמל את המעבר של הנער מילדות לבגרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI