דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי לימודי בגרויות בקלות
לימודי בגרויות בקלות
לולה איזרסון 04/09/12 |  צפיות: 3293
האח הקטן כבר הוציא פסיכומטרי גבוה? לא מצליחים להתקבל ללימודים אקדמאיים?

למרות כי לפי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה מחייבת כדי למצוא עבודה טובה, וגם בדרך כלל אינה עדות על היכולת השכלית, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שתהיה לכם תעודה טובה, ולו רק כי זה נראה הרבה יותר טוב עבור קורות החיים שלכם, ולפעמים תנאי מחייב בשביל להצליח להיכנס ללימודים באוניברסיטה.

שיפור בגרות

ככל שתחכו יותר זמן לאחר סיום ביה"ס - כך יותר קשה להוציא תעודת בגרות. ובגלל זה, מומלץ להתחיל את התהליך כמה שיותר מהר. נמצאים די והותר מוסדות מוכרים שתוכלו להיעזר בהם. עוד אינפורמציה על מכוני לימוד אלה תמצאו ללא בעיה בגוגל ודומיו. אם אתם בסדיר, בקבע, או אם השתחררתם לאחרונה, אפשרי למצוא הרבה הטבות על שיפור בגרות.

שימו לב שאתם ילדים גדולים, ולפיכך, קחו את הנושא ברצינות ותפסיקו להתנהג כמו ילדים קטנים; בשלב זה, כשידוע לכם מה פחות או יותר אתם חפצים לעתידכם, והשגתם מושג יותר נרחב על מספר נושאים.

מה אתם חושבים על הפסיכומטרי?

המבחן הפסיכומטרי בנוי בצורה שונה מהצורה של ציוני בחינות הבגרות. למבחן הפסיכומטרי חשיבות גדולה יותר מלזה של ציוני הבגרויות, מה גם שהבחינה עצמה יותר קשה, למרות שהבחינה הפסיכומטרית לא מעידה על רמת חוכמתכם. הציון הפסיכומטרי בודק את ההתמודדות שלכם תחת לחץ, את הזיכרון לטווח הקצר ואת ניהול סדרי העדיפויות שלכם.

אפילו אם מסיבה כלשהי נבחנתם וקיבלתם ציון גרוע במבחן הראשון שלכם - זה לא בהכרח אומר שאין לכם את היכולת להצליח, רק שהפעם לא הצלחתם; כמו להתחיל עם בחורה, רוב האנשים לא יצליחו למצות את עצמם ולהוציא תוצאה טובה על הניסיון הראשון. אפשרי לגשת לבחינות עתידיות, כל עוד יש לכם מספיק כסף ורצון כדי לגשת לעוד מבחן. את הציון הגבוה יותר שתוציאו - יזכרו לכם במשך 7 שנים. רוצים מידע בנושא - לחץ על הקישור הבא.

כעת, אחרי שקיבלתם ידע רב יותר ואם אתם כבר יודעים לאיזה תואר תרצו להירשם ובמה תרצו לעסוק, מומלץ שהידע הזה ינוצל בשביל עצמכם: הירשמו לאחד הקורסים, שפרו את ממוצע הציונים שלכם, ותנו להורים להתמוגג מנחת!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לולה איזרסון


 


מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון
 
סדנאות מנהלים לשיפור הארגון
במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ושמעבר לזה, אתם מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים הרבה מאוד , כדאי מאוד שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ייעוץ אישי בשוק הפיננסי.

איך קונים נכון שעון?
17/10/12 | צרכנות
התשובה היא פשוטה מאוד - הזמן הוא ממש לא הדבר המרכזי, אלא הנקודה המרכזית היא מה מקרין השעון - אלגנטיות וכמובן יוקרה ובנוסף הוא תכשיט לכל דבר.

חברות הפקת אירועים
ישנם המון בעלי מקצוע בענף ההפקות- מפיקת אירועים, מנהלת אירוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם תקליטנים. מהותי להבין שמחירו של כל נותן שירות הוא גבוה ולכן מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק חבילה שלמה וכוללת.

מחפשים סדנאות אפקטיביות על נושאים כגון ניהול עובדים?
בכל מקרה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר שני. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי מהוותי של מרבית ההכנסות או של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

השקעות נדלן בארה"ב או בארץ?
15/10/12 | נדל"ן
בפוסט שלי אנסה לשים דגש על נקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובחו"ל, אנסה לספק פתרונות לשאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים בעלי משמעות לדוגמת - האם שווה להשקיע בנדל"ן, התברברות מעצבנת משרדי תיווך בעולם או רכישת נדלן מניב בחו"ל.

איך קונים מוצרים לתינוקות?
14/10/12 | הורות
אחת מההחלטות הבסיסיות מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו. מהשנייה הראשונה תינוקכם יזדקק לציוד, אך בגלל שזהו תינוק רך, על הציוד להיות בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והבטיחות. לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ, לבדוק את ההיצע ולבחור רק בפריטים מומלצים שתוכלו לסמוך עליהם.

מחפשים מקום לברית בשרון?
יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אולם אירועים בקיסריה
בחיים ישנם ציוני דרך משמחים, ובארץ ישראל אנו נוהגים לציין כל מאורע מרגש כזה בגדול. בין אם מדובר בחתונה שלכם, במסיבת רווקים או במסיבת בת מצווה, כשאנו מוצאים תירוץ לשמוח ולחגוג - לא נפספס את ההזדמנות.

כיצד לבחור משרד עו"ד
אף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי, אבל במקרים רבים אנחנו נזקקים לעורן דין ממולח. זה עשוי להיות בעקבות עניין פלילי ויכול להתרחש דווקא בגלל הוצאה לפועל. על כל מה שיבוא בהחלט כדאי להשיג עורך דין מקצועי!

מפיק מוזיקאלי להפקות כגון הפקת שיר לבת מצווה
אבל עם השנים, ההכרח להתפרנס כהלכה השפיע עלי והגעתי למסקנה שע"מ להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני חייב להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוסיקאלי שללא ספק יעניק לי אפשרות להתקיים כרצוני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI