דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל
ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל
yael levi 13/09/12 |  צפיות: 3549

ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל (PPC)

הצלחת קידום ממומן בגוגל, תלוי כל מיני גורמים, בין היתר גם בניהול ושליטה בכל מערך התשלום על פי הקלקה PPC)). קידום ממומן או פרסום ממומן בגוגל, חייבים להיות מבוססים על ניתוח SEM איכותי, מיומן ומקצועי. כיום ניתן לרכוש חבילות של ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל (PPC) על ידי חברות המתמחות בתחום.

שלב ראשון עבור ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל (PPC)

על מנת לבצע קידום ממומן מוצלח ונכון, מומלץ מאוד לעשות שימוש בניתוח עסקי של חברות מקצועיות. אלה תוכלנה לספק סקירת מצב נתון קיים לתועלת העסק. כמו כן, אותן חברות תספקנה את המידע לגבי המתחרים של בית העסק. סקירת מתחרים, ישירים ועקיפים, חייבת להיעשות כדי לרכוש שליטה בשוק ולדעת מול מי יש להתמודד.

שלב שני עבור קידום ממומן בגוגל, בעל הצלחה וודאית

לאחר סקירת השטח, יש צורך לאסוף את כל הנתונים על מנת להקים את מסע הפרסום המתאים ביותר עבור בית העסק. זה יכלול בתוכו, בסופו של דבר, שילוב מידע לידי ביצוע של PPC, אותן מילות חיפוש משמעותיות שיהוו חלק מ- קמפיין adwords בגוגל. מחקר של מילות המפתח יביא להצלחת קידום ממומן שיגרום לעליית הרווח הכלכלי של העסק.

מדוע קמפיין adwords בגוגל מועיל?

כדי להגיע אל לקוחות חדשים, אשר ירחיבו את מעגל ההכנסות, ניתן לעשות שימוש בתוכנית של גוגל המאפשרת פרסום מקוון. על ידי קמפיין adwords בגוגל, יכול בית עסק לבחור את מיקום המודעה, להגדיר את התקציב בו הוא מעוניין לעשות שימוש באותו קמפיין (קידום ממומן ) ולא פחות חשוב, לעקוב האם אכן אותה מודעה משפיעה ויוצרת את הגלים המצופים ממנה.

שלבים נוספים במערך קידום ממומן בגוגל יעיל

חשוב לבדוק את המתרחש לאחר ביצוע: לסקור מילות מפתח, PPC, לסקור מודעות, נתיבי הקלקה, את כתובת האתר, לבצע מעקב על ההמרות ולהיות ערים לטכנולוגיות חדשות או קיימות שנוספות, עבור הצלחת קידום ממומן (אף אחד לא רוצה לשלם על משהו שלא עושה את העבודה). חברות מתמחות בתחום, מנהלות באופן שבועי וחודשי (בהתאם לנדרש) קמפיין אלה, כדי לוודא את מימושו והצלחתו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yael levi


 


מאמרים נוספים מאת yael levi
 
ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל
על יתרונות ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, מה יביא להצלחתו של קמפיין כזה וחלקם של אנשי המקצוע בהבאת הקמפיין לנתוני המרה גבוהים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI