דף הבית בניין ואחזקה בית חכם מערכת אינטרקום לבניין
מערכת אינטרקום לבניין
איילת שחר 16/09/12 |  צפיות: 3084

מי לא רוצה חיים בטוחים?

התקנת מערכת אבטחה תתן לנו ללא ספק תחושת ביטחון. כך שהתנהלותנו תהיה נטולת דאגות והרבה יותר קלה. מערכת האבטחה תגלה בזמן אמת אם הגיע פורץ לבית או לעסק. יש באפשרותנו לקבל דיווחים ישירים לנייד. ואם מדובר בעסק שלנו נוכל לקבל קודים שונים לעובדים ובלי בעיה נדע מי יצא ומי נכנס לעסק..

הדרך לחוש ביטחון היא להתקין מערכת אינטרקום פנימי בבית או בבית העסק, ברכב או באופנוע . כמו שכבר נוכחנו לדעת עולם האבטחה מפותח היום. כדאי להגן על ביתנו ורכושינו באמצעות התקנת אינטרקום אפילו אם אנו מתגוררים בבית דירות או בבית פרטי..

מומלץ להתקין כמובן אינטרקום משוכלל עם מצלמה ובעצם כך נוכל בית קלות לשמוע ויתרה מזאת לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ובלי בעיה נקבע למי אנו פותחים את הדלת ולמי לא. אנחנו מבינים כי בעת שפורץ רואה שעליו להתאמץ, הוא יחפש לו מקום אחר..

אז כיצד בעצם בוחרים נכון? אין ספק שיש כל כך הרבה חברות כשאנו באים לקנות מערכת אינטרקום לבניין ומיגון לבית ולעסק והתחרות כה עצומה. לפני שנסגור את העסקה, נבצע בדיקה מקיפה ונבין מה מציעים לנו ואם ההצעה תענה על הדרישות, נבחר בה. חשוב מאד שבחרנו את הכי טוב. זאת כמובן כיוון שמדובר בחיינו ולא בקנייה של בגד או תכשיט ..

אחרי שקנינו את המערכת, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמי שמתקין לנו את המערכת יהיה מורשה והחשוב ביותר אמין, זאת על מנת למנוע בעיה חמורה לאחר זמן קצר מההתקנה, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה בשל חוסר מקצועיותו . יש דבר נוסף שעלינו לשם עליו דגש שהמתקין גם יידע את קוד הנטרול של האזעקה ועל כן ללא ספק חייבים להבין מול מי אנו עומדים . ודבר הכרחי הוא לוודא שאכן נטרול האזעקה יהיה באמצעות קוד שנקבל ולא באופן שונה ..

אם כך זה הזמן להגיע להחלטה הנכונה ולהרגיש מוכן כשנבחר לנו אינטרקום מצלמה אשר תגן על חיינו . כי לפני שמבצעים עסקה בודקים ואז מחליטים נכון. בואו ונצעד אל הבטוח! בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI