דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים הקמת אתרים
הקמת אתרים
aviater mocalem 16/09/12 |  צפיות: 3709

הקמת אתרים הפכה להיות היום שם דבר. בייחוד כיוון שהתחום נפתח, וכמעט כל אחד היום יכול לבצע הקמת אתרים לבדו. הקמת אתרים הפכה להיות נחלתם של הכלל, בעיקר בזכות פלטפורמות המוכוונות להקמת אתרים מהירה וידידותית, מערכות הפעלה כמו drupal או wordpress  שינו את מראה האינטרנט כיוון שהם פתחו את תחום זה, לאנשים שנמצאים מחוץ לתחום התיכנות.


אבל למה עדיין כדי לפנות לחברות העוסקות בהקמת אתרים?


ובכן, הפלטפורמות שמניתי לעיל, הינן ידידותיות ונוחות ביותר למשתמש, אולם, לעיתים החזון שיש בנוגע לאתר הוא מורכב יותר ממה שהן יכולות להציע, ועל מנת להוציא לפועל ממשק שהוא מורכב יותר ויעיל יותר, אנשים בוחרים לפנות לחברות העוסקות באופן ספציפי בהקמת אתרים. על מנת שאתר אינטרנט יהיה טוב ויעיל האמנם יש צורך ביותר מאשר בביצוע הקמת אתרים בדרך יעילה ונכונה. עוד פרמטרים נחשבים להקמת אתרים נכונה הם:

התוכן שמצוי באתר, העיצוב שלו, הנוחיות שלו, היעילות שלו, הרלוונטיות שלו לחומר.

זכרו! אתר שאין בו גולשים, חשוב כאתר מת, לכן עליכם לדעת מעבר לביצוע הקמת אתרים, גם לתחזק אותו בצורה יעילה כך שיביא לכם את מקסימום התוצאות שהוא יכול להביא. כמובן שהשאלה העומדת בפניכם לפני ביצוע הקמת אתרים היא מהי מטרת האתר? האם אתם רק רוצים לחשוף את העסק, האם אתם מוכרים מוצרים, האם אתם מעוניינים שאנשים יקראו את דעותיכם? וכן הלאה.


רק לאחר שהשבתם על כל השאלות האלו אתם יכולים להתחיל לחשוב על מראה האתר ודרך המראה על הממשק אליו תזדקקו. הממשק הוא הפרט הטכני, לרוב בונים אותו אנשי תכנות באם מדובר בממשק מורכב יותר ממה שהפלטפורמות שמיניתי לעיל יכולות לספק.


באם בחרתם להקים אתר אינטרנט אל תהססו לפנות ליועצים בתחום- חבל שתשקיעו כסף וזמן אם אתם לא בטוחים בצעדים שלכם בנידון, וכיום יש מגוון ענף של חברות אשר יכולות לספק לכם את הייעוץ הנדרש על מנת שתוכלו להבין בדיוק כיצד עליכם לעצב את האתר שלכם בצורה הנכונה ביותר.


אאחל לכולכם בהצלחה, ומקווה שנתתי לכם נקודות הסתכלות חדשות על תחום בניית האתרים וכי כעת אתם מרגישים בטוחים יותר בנידון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 aviater mocalem


 


מאמרים נוספים מאת aviater mocalem
 
מלונות בתל אביב
27/09/12 | בתי מלון
כבר שנים שתל אביב נחשבת לעיר הלבנה, העיר שאיננה עוצרת לרגע, משום כך שמה נישא לפניה בכל העולם. תל אביב הפכה בשנים האחרונות לעיר הנחשבת כליברלית, פלורליסטית, פתוחה ואומנותית. הקבלה שלה את הקהילות השוני והאופי הקוסמופוליטי שלה מאפשר לתיירים רבים ושונים מכל העולם להגיע ולחוות את החוויה הכל כך מיוחדת הזאת של נופש בתל אביב.

בנית אתרים מהירה
בנית אתרים הפכה בשנים האחרונות לתחום שכל אחד רוצה לקחת חלק ממנו. הסיבות לכך רבות ומגוונות אך גם ברורות. ישנם היום המוני אתרי אינטרנט המאפשרים בנייה זריזה ומהירה של אתרי אינטרנט. אולם על מנת לבנות אתר מסוג כזה, על המשתמש להיות בעל זיקה מנימילית לעולם האינטרנט. מה שכן, בתחום בנית אתרים, ניתנת האפשרות לבניית אתר גם לאנשים שלא מבינים בתחום האינטרנט.

הקמת אתרים
הקמת אתרים הפכה להיות היום שם דבר. בייחוד כיוון שהתחום נפתח, וכמעט כל אחד היום יכול לבצע הקמת אתרים לבדו.

הרחקת יונים- מתי צצה הבעיה
פעם היונים לא נחשבו כמשהו לא טוב במדינת ישראל, היונים ואזרחי ישראל ישבו בשלום. אולם בתקופה האחרונה קיימת התחושה שהיונים הפכו טרדה אמיתית. הנימוק שהיונים צמחו לטרדה היא ברורה, אחד הגורמים החשובים בפרט לבן האנוש הוא הניקיון. אף על פי ש היונים נחוות כחיות חמודות כחיות הן לא נקיות במאום.

הרחקת יונים-מה הבעיה?
בעבר היונים לא נחשבו כדבר בעייתי בישראל, היונים ואנחנו התגוררו בשלום. אך בתקופה האחרונה התעוררה ההרגשה שהיונים צמחו צרה רצינית.

הרחקת יונים- מה הכוונה
פעם היונים לא נחשבו כדבר בעייתי במדינתנו, היונים ואנחנו ישבו בשלום. אך בשנים האחרונות ישנה המחשבה שהיונים הפכו צרה רצינית. הנימוק שהיונים צמחו לטרדה היא ברורה, אחד הדברים החשובים ביותר לבן האנוש הוא האסתטיקה.

הרחקת יונים
בעבר היונים לא היוו כמקור לבעיה בישראל, היונים ואנחנו התגוררו בשקט. אבל בימינו ישנה המחשבה שהיונים נהיו צרה אמיתית.

מתנות לראש השנה
מתנות לראש השנה הפכו להיות דבר מה משמעותי. כרגע אנו עומדים לפני תקופת החגים, ויש להתארגן לכך בהתאם. במאמר הבא אנסה לתת לכם מספר עצות בנוגע לקניית מתנות לראש השנה בדרך הנכונה.

הרחקת יונים
הפחד העיקרי של הפרטים בחברה הוא מחלות, ובפרט חיידקים אלימים שהיונים נושאות בתוך אבריהן. לכן צמחה המחשבה לביצוע הרחקת יונים לצמיתות.

ג'יפ- מה לי ולך?
23/07/12 | רכב
כל אחד מגיע בסיכומו של דבר לרגע בו הוא רוכש רכב ואז מתחילות להשאל השאלות. איזה רכב, מאיזה סוג, חברה, שנתון וכן הלאה. אולם שאלה נוספת שמככבת בשנים האחרונות היא- הג'יפ. הג'יפים פשטו בתוך חיינו בשנים האחרונות ומאז נדמה כי כל אדם שני בישראל מחזיק ג'יפ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI