דף הבית קניות וצרכנות צרכנות עשר טיפים ליצירת המנגל המושלם
עשר טיפים ליצירת המנגל המושלם
מיכל כהן 16/09/12 |  צפיות: 3509

לאחר רכישת גריל גז חדשני ואיכותי, אין דרך טובה יותר לחגוג את הרכישה מאשר הזמנת החברים והמשפחה לערב על האש מפנק. ערב בו כולם יוכלו לנסות ולהתנסות בגריל הגז החדש ולהביע את דעתם על איכות הצלייה של הגריל. ישנם ספר חוקים ברורים שעליהם יש לשמור על מנת לארח את ערב הברביקיו המושלם והם:

1. הדלק את המנגל לפני הגעת האורחים, הדלקת המנגל לפני הגעת האורחים עוזרת בקבלתם לאירוע כאשר ריח הצלייה באוויר. חשוב לזכור שכאשר מדובר בגריל גז אין צורך להדליק את המנגל הרבה לפני השימוש, לעומת זאת כאשר מתייחסים לגריל פחמים צריך לזכור שיש להמתין כשלושים דק, עד שהגחלים לוחשות ורק אז ניתן להניח את האוכל לצלייה.

2. הכנה מראש, מרבית האנשים מתבלים ומשרים את הבשר טרם הצלייה, במקרה זה רצוי לדאוג לתיבול לפני הדלקת המנגל כדי לחסוך זמן ולאפשר לבשר לספוג את הטעמים השונים. ובנוסף, ככה תוכלו לשבת ולבלות עם האורחים יותר.

3. ארגון וסדר, לישראלים רבים יש נטייה להתחיל את המנגל ורק אחר כך לחפש בצל חתוך, או מלקחיים ועוד..., ארגון מוקדם של הציוד שנדרש לכם ימנע הישרפות של האוכל.

4. השגחה על הצלייה, כאשר אנו צולים מאכלים על האש נדרשת השגחה קבועה והפיכה של המאכל בכדי שהצלייה תהיה אחידה. כאשר צולים בגריל גז ולא בגריל פחמים יש לשמור על האש באופן קבוע מפני התלקחות להבה שעלולה להרוס את המאכלים הצלויים.

5. בחירת מוצרים איכותיים, אין ספק שכאשר מדובר בעל האש מוצלח לאיכות החומרים יש חלק מרכזי בהצלחת האירוע. בחרו בשר איכותי וטרי, גם כאשר מדובר בדגים או ירקות, חשוב לזכור שאיכות המוצר היא המפתח המרכזי להצלחת העל האש.

6. השריה, כאשר הבשר הוא איכותי אין צורך בהשרייתו בתוך מרינדה, בשר איכותי דורש רק תיבלון קל ומעט שמן. במידה והחלטתם להשרות את הבשר יש לזכור להשרות לילה שלם לספיגת הנוזלים בצורה המיטבית.

7.שימוש במלח, אם בחרתם להשרות את הבשר במרינדה למשך זמן ארוך רצוי לא להשתמש במלח מאחר ומלח פוגע באיכות הבשר ומקשיח אותו.

8. טמפרטורה, חשוב לדאוג שטמפרטורת הבשרים תהיה תואמת לטמפרטורת החדר. במידה והבשר טרם הפשיר לגמרי עלול להיווצר מצב בו האוכל איננו מבושל מבפנים אלא רק מבחוץ.

9. מנוחה לבשר, רבים אינם יודעים זאת ונוטים לאכול את הבשר ישירות אחרי הצלייה, רצוי להניח לבשר לנוח מספר דק, בשביל היווצרות המיצים. (במצב זה הבשר איננו הופך לקשה)

10. הצגת האוכל, רבים חושבים שאם הם רוכשים בשר איכותי ומכינים סלטים אין צורך להשקיע באופן ההגשה. מחשבה זו היא טעות, ראשית כדאי תמיד לבחור בכלי זכוכית להגשה ולא בכלים חד פעמיים, מאחר וקיים קושי לאכול סטייקים ובשרים נוספים אם כלים וסכום חד פעמי. בנוסף רכשו מפיות ושאר אביזרים וקשטו את השולחן, כי גם כאשר צולים בשר בגריל גז בחוץ, העיניים אוכלות יותר מהפה

גם האירוח שלכם יכול להיות מוצלח, אם רק תשימו לב לפרטים הקטנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל כהן


 


מאמרים נוספים מאת מיכל כהן
 
ג'קוזי לחצר – חלום שמתגשם
25/10/12 | צרכנות
ג'קוזי בחצר הוא בהחלט חלום ורוד מבחינתם של אנשים רבים. מה יותר מהנה מישיבה בג'קוזי בחצר הבית בסוף יום עבודה ארוך ומפרך? ג'קוזי לחצר הבית שמוסיף יוקרה ועיצוב לחצר הבית שלכם, יתרום לכם גם בהנאה וברוגע שאתם כל כך זקוקים להם במהלך השגרה היומיומית המלחיצה.

מתנות לימי הולדת – כי אין חגיגה בלי מתנה
הגיע הזמן לומר את זה בקול רם וללא בושה – כולנו אוהבים ימי הולדת בזכות המתנות! יום הולדת, לצערנו, חל רק פעם אחת בשנה, אך כאשר היום המיוחל מגיע, מדובר על הילולה ושמחה גדולה. אנו נמצאים במרכז העניינים, תשומת הלב מוסתת אלינו וכמובן, המתנות. וכמה שכיף לקבל מתנות. וכעת, לשאלה המתבקשת, האם אותה השמחה מתקיימת גם כאשר אנו מעניקים מתנה? הדעות חלוקות, ישנם אנשים אשר נהנים להעניק מתנה אפילו יותר מאשר הם מקבלים אותה בעצמם, וישנם אלו שתהליך בחירת המתנה ורכישתה מעיב על הנאתם. ובכן, גם לכך יש פתרונות.

עשר טיפים ליצירת המנגל המושלם
16/09/12 | צרכנות
לאחר רכישת גריל גז חדשני ואיכותי, אין דרך טובה יותר לחגוג את הרכישה מאשר הזמנת החברים והמשפחה לערב על האש מפנק. ערב בו כולם יוכלו לנסות ולהתנסות בגריל הגז החדש ולהביע את דעתם על איכות הצלייה של הגריל. ישנם ספר חוקים ברורים שעליהם יש לשמור על מנת לארח את ערב הברביקיו המושלם והם:

בריכת שחייה
בימי הקיץ החמים, נראית בריכת השחייה כהמצאה גאונית. זאת על אף שבריכת השחייה היא די פשוטה, מעגן גדול של מים. כנראה שזה כל מה שנדרש בשביל לשמח ילדים ומבוגרים כאחד. לאחר הקמת הבריכה יש לדאוג למסנן מים איכותי אשר ישמור על ניקיון המים ממזהמים וחיידקים לאורך זמן. כיום קיימים בשוק מגוון רחב של סוגי מסננים בעלי עלויות שונות יתרונות וחסרונות. במאמר זה ברצוני להדגים במאמר זה את ההבדלים בין מסנני הבריכות השונים הקיימים כיום בשוק.

תכנון מסיבות ימי הולדת
ימי הולדת הם אירוע מרכזי בחיי הילד, אירוע שמלווה בשמחה והתרגשות. הזדמנות להיות במרכז האירוע כשכל החברים הכי טובים סובבים אותך. כל ילד רוצה שמסיבת יום ההולדת שלו תהיה המסיבה הטובה ביותר מכל חבריו, במאמר זה ברצוני להציע מספר הצעות כדי להוציא לאור את מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר ולגרום לילדכם להיות מאושר.

מטווחים – גם אתה יכול לנסות
בישראל ההקשר לירי, אקדחים, רובים ופגיעות מתקשרת בדרך כלל לטיולי גדנ"ע בבית ספר (בו רובנו עברו מספר מטווחים וזו הייתה החווייה הראשונה שלנו עם נשק), לשירות הצבאי ולהכשרה של כוחות ביטחון משטרתיים, אך בעולם קיומם של מטווחים וההשתתפות בהם אינה תלוית הקשר ביטחוני אלא מדובר על חווייה המעניקה לאדם זמן הנאה של הנאה, התנסות עם תחום חדש ולימוד של האדם (עד כמה אני מדויק, עד כמה אני מרוכז, עד כמה אני מכיר את התנהלות גופי, עד כמה אני יכול להתמודד עם רעש, לחץ וכלי שיכול להרוג).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI