דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר בעלי מקצוע
בעלי מקצוע
מוטי אסא 18/09/12 |  צפיות: 3238

לא פעם בחיינו אנו זקוקים לשירותיהם של בעלי מקצוע שונים, אין מה לעשות, בבית או בעסק מתרחשות תקלות עקב בלאי או תקלות שנגרמות על ידנו.

לאתר בעלי מקצוע שונים זו משימה מאד פשוטה, אך למצוא אנשים מקצועיים ואמינים זו יכולה להיות משימה קצת יותר קשה, כאן אנסה לעזור לכם בכמה טיפים שיכוונו אתכם למצוא בקלות ובמהירות.

דרכים לאיתור בעלי מקצוע

כיום ישנן דרכי פרסום רבות, ישנם מדריכים שונים, ספרים שונים שמגיעים אלינו עד הבית, יש את מדיית האינטרנט וכו'...

בכל אחת מהדרכים הללו ניתן למצוא בעלי מקצוע מוסמכים ומקצועיים בתחומים שונים וכאן אכוון אתכם כיצד למצוא אנשים כאלה לביצוע עבודות שונות, כל אחד בתחומו.

כמה טיפים לאיתור נכון ויעיל של אנשי מקצוע

הדבר הראשון שמומלץ בעת החיפוש זה למצוא מישהו שקרוב אליכם לבית או לעסק. לא מעט בעלי מקצוע מתמחרים את התיקון או העבודה על פי המרחק ודבר זה יכול לגרום לכם לשלם יותר על עבודה או תיקון.

הדבר השני שמומלץ לעשות זה לתאר את העבודה לה אתם זקוקים עד כמה שניתן עם כל הפרטים האפשריים. כך יבין בעל המקצוע במה מדובר ויוכל לדעת לקראת מה הוא הולך אם זה מבחינת תמחור העבודה או החלקים אותם הוא צריך לספק.

הדבר השלישי וכמעט הכי חשוב הוא לברר מה עלות התיקון או העבודה. ברגע שסיפקתם את כל המידע בשיחת הטלפון יבינו בעלי מקצוע את אופי העבודה ויבינו יותר איזה חלקים דרושים לביצוע העבודה. מצב זה יאפשר להם לתת לכם מחיר מדויק כך שלא יגרם מצב לא נעים בסיום העבודה עקב מחיר גבוה שלא ציפיתם לו.

הדבר האחרון והכי חשוב הוא האם מצאתם אחד מבעלי מקצוע מוסמכים. בררו אם קיים רישיון שמאפשר לבעל המקצוע לבצע את העבודה לה אתם זקוקים. זה דבר בעל חשיבות גבוהה מאד מפני שלא הייתם רוצים בעלי מקצוע שאינם מוסמכים אצלכם בבית.

לסיום:

אם תקפידו על כמה סעיפים אלה תבטיחו שלביתכם יכנסו רק בעלי מקצוע מוסמכים ומקצועיים בלבד. כמובן שלא ניתן להבטיח דרך שיחת טלפון את אופי מקצועיותו של בעל המקצוע אך אם ביררתם את כל הפרטים הנ"ל תצמצמו את האפשרות להפתעות מיותרות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי אסא

המלצות ומידע על בעלי מקצוע מוסמכים בתחומים שונים, בעלי מקצוע אמינים ויסודיים בתחומם, כל המלצה על בעל מקצוע נבדקה ואומתה שאכן מדובר בבעלי מקצוע מוסמכים !



 


מאמרים נוספים מאת מוטי אסא
 
כרטיס ביקור דיגיטלי
אחת משיטות השיווק לבעלי מקצוע ועסקים היא או בעצם הוא הכרטיס הביקור הדיגיטלי. בעזרת כרטיס חכם יוכל כל בעל עסק לשווק את עצמו ללקוחות במגוון דרכים כמו: שיווק בוואטסאפ, פרסום ברשתות החברתיות ועוד >>

חשמלאי מוסמך בתל אביב
מחפשים חשמלאי מוסמך בתל אביב? הדרכים למצוא בעלי מקצוע רבות ומגוונות אבל שימו לב - בתחום החשמל חובה להכניס לבית רק חשמלאים מוסמכים עם רישיון חשמל בתוקף!

בעלי מקצוע לבית
08/08/17 | שיפוצים
למצוא בעלי מקצוע זה הדבר הכי פשוט שאפשר, למצוא את המקצועיים והמוסמכים זה כבר משהו אחר. ישנם כמה כללים לאתר בעל מקצוע אמין ומקצועי >>>

הכרויות לגרושים
27/05/17 | הכרויות
30 אחוז מהזוגות בישראל מגיעים לרבנות. עם הנתון הזה התעוררו להם לא מעט אתרי הכרויות לגרושים גרושות שמספקים זירת הכרויות לפרק ב' מוצלח יותר בחיים !

חשמלאים במרכז
זקוקים לשירות חשמלאים במרכז ? חשוב מאד להקפיד על כמה דברים חשובים מאד בזמן ההזמנה. חשוב לברר האם החשמלאי שאתם מזמינים הוא בעל רישיון ויותר מכך, האם אותו חשמלאי במרכז משתמש בחומרים בעלי תו תקן !

בניית אתרים לעסקים
לפני שאתם סוגרים עם חברת בניית אתרים חשוב שתבינו ותדעו על מה אתם חייבים להקפיד ועל מה אסור לוותר. חברות לבניית אתרים שונות מציעות דברים שונים וחייבים לדעת הכל.

חשמלאי בראשון לציון
10/09/16 | שיפוצים
לפני שאתם מזמינים חשמלאי בראשון לציון אתם חייבים לברר כמה דברים. בשלב הראשוני בררו אם החשמלאי מחזיק ברישיון חשמלאי מוסמך ושהוא נמצא עליו באופן קבוע. אל תתפתו או תאמינו לכל מיני משפטים כמו: הרישיון לא עליי, בטח שיש לי אבל נגמר התוקף ועוד...

חשמלאי בנס ציונה
זקוקים לשירותיו של חשמלאי בנס ציונה ? חשוב שתדעו: לא כל חשמלאי מחזיק ברישיון מוסמך ובעבודות ותיקוני חשמל רצוי שיתעסק חשמלאי מוסמך בלבד.

התקנת מאוורר תקרה
28/04/16 | צרכנות
אחד מפתרונות הקירור הטובים ביותר הוא מאוורר תקרה. כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מאווררים שיתאימו לכל פינה בבית. התקנת מאוורר תקרה חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע מורשה וחשוב להקפיד על כך !

אתר הכרויות
30/07/13 | דייטינג
נישת הכרויות בולטת היא רשת האינטרנט. איך תמצאו אתר הכרויות איכותי ומומלץ ? ברשת קיימים לא מעט אתרי הכרויות, כנסו וקראו איך לאתר את הטובים ביניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI