דף הבית ספורט וכושר גופני תוספי מזון חברת SPORT ONE - הסבר אודות המוצרים / יעקב עזרא
חברת SPORT ONE - הסבר אודות המוצרים / יעקב עזרא
קובי עזרא Ph.D יעקב מומחה לרפואה נטורופטית 21/01/09 |  צפיות: 3335

חברת SPORT ONE - הסבר אודות המוצרים / יעקב עזרא

חברת יורולינק - המיבאת את חברת SPORT ONE, הינה אחת החברות הטובות ביותר בעולם בתחום תוספי המזון לספורטאים.

יורולינק עובדת בשיתוף פעולה עם מכון וינגיט

כותב המאמר הינו דמות ידועה בעולם הרפואה והספורט (בעיקר פיתוח-הגוף והרמות כוח), קובי עזרא - מומחה לרפואת ותזונת ספורט ודהטוקסיפיקציה (ניקוי הגוף מהורמונים ותרופות אחרות).

 

 

SOLID MASS

 

הסוליד מאס הינה אבקה המכילה תזונה מושלמת, הכוללת את כל אבות המזון לפי מורכיהם של אלה החפצים לעלות במשקלם (בעיקר במסת השרירים ללא עודפי שומן).

ייחודיות המוצר על פני מוצרים אחרים הינו בשל הרכבה המיוחד המשלבת בתוכה פחמימות מורכבות (שמקורן בחיטה ודגנים), לכן משך זמן הספקת האנרגיה הינו מתמשך למשך שעות!!! הן עוזרות לבנות גליקוגן (חומר אנרגיה) בשרירינוו כך להגביר את נפח וכוח השרירים.

בניגוד לחברות אחרות המוסיפות סוכר "לבן" למוצריהן שלרוב מומר לשומן, חב" יורולינק SPORT ONE מכניסה למוצריה רק גבישי פרוקטוז טהור (סוכר פירות טבעי) הנ"ל משמשים את גופינו ליצירת אנרגיה ארוכת טווח.

האבקה מכילה MCT (טריגליצרידים בינוניות שרשרת) הם למעשה מספקות 9 קלוריות לגרם, אך ביכולתן ליצור אנרגיה זמינה ויעילה כפחמימות, כלומר שאנו מקבלים יותר קלוריות באותה כמות אבקה.

בנוסף הסוליד מאס מכיל כמעט 20% חלבונים ממקור: לקטואלבומין (חלבון מי-גבינה) ואלבומין (חלבון ביצה) שערכם הביולוגי וכך גם ספיגתם מהגבוהים ביותר!!!

ויטמיני B-קומפלקס, C ו- A חיוניים לעיכול, בנייה ואיחסון הפחמימות והחלבונים, לחיזוק ועמידות השרירים, העצמות והגידים.

* אופן השימוש: יש למהול בחלב או משקה אחר, 2 כפות מדידה, פעמיים ביום.

הצאת הגשה: ערבב במיקסר: חלב או יוגורט דליל, בננה (או פרי אחר לפי הטעם), ניתן להמתיק בדבש.

* תכולת המוצר: אריזה המכילה 2.3 ו- 4.5 קילוגרם אבקה. אריזה המכילה 5.5 קילוגרם אבקה ניקראת "סופר-מאס".

האבקה מצויה בטעמים שוקו, וניל ותות.

 

 

 BETTER WHEY/WHEY-2

 

המוצר הינו ייחודי מסוגו שפותח במיוחד בעבור ספורטאים ברמה גבוה ביותר.

חלבון מי-גבינה (לקטואלבומין) שעבר במעבדה תהליך של שיחלוף יונים, הינו המילה האחרונה מבין סוגי החלבון המצויים בשוק התוספים ולכן מהווה תשובה אולטימטיבית לספורטאי מקצוען. ערכו הביולוגי הינו 104%, כלומר שמבחינה ביולוגית שספיגת החלבונים לגופינו הינה 100%, יעילות מקסימלית לבניית רקמות השרירים והגוף.

המוצר בניגוד לחברות רבות אחרות מכיל פפטידים (שרשראות של חומצות אמינו) המעלות את ערכו הביולוגי של המוצר.

השלכות נוספות:

1. חלבון בעל ערך ביולוגי גבוה עוזר לגופינו לבנות רקמות עצם, גידים וסחוסים, שחשובים מאוד לספורטאים, בשל השחיקה במהלך אימונים מפרכים.

2. חיזוק מע" חיסון, כידוע ה- WBC (תאי דם לבנים) בנויים מחלבון ולכן תוספת בהתאם לצורך עוזרת לבנות ולשקם את מערכת החיסון, כך גופינו מתגונן וירוסים חיידקים פרזיטים ופולשים זרים אחרים.

* אופן השימוש: כף מדידה אחת, פעמיים ביום בבוקר ולפני האחרי האימון.

* תכולת המוצר: אריזה המכילה 908 גרם ו- 2.3 קילוגרם, בטעמים שוקו, וניל ותות.

 

AMINO FORMULA 2000+

 

ייחודיות הפורמולה היא זמינותן הביולוגית הגבוהה. הן שומרות על רמת חנקן חיוביות בגוף, דבר הגורם לתהליכים אנבוליים (כגון גדילת מסת השריר). בנוסף, הפורמולה עוזרת לשחרר הורמונים אנבוליים (כשהיא ניטלת על בטן ריקה), כגון: הורמון הגדילה ((GH. הגאמא-אוריזנול שמצוי בפורמולה בצורתו הטהורה עוזר לשפעל הורמונים כגון: טסטוסטרון ו- GH. הורמונים אלו תורמים לשיפור הביצועים הספורטיביים עקב עליית מסת השרירים ושריפת עודפי השומן.

* אופן השימוש: ההמלצות על גבי המוצר הם: 9 כדורים על כל 100 קילוגרם.

* תכולת המוצר: 360 כדורים באריזה.

 

CREATINE

 

אבקת קריאטין מונוהידראט של חב" יורולינק - SPORTS ONE הינה 99% טהורה, לכן ייחודה בעזרה להגברת מסת השרירים והכוח ללא עודפי שומן!!! לפי מחקרים ניצפתה עליה של כ- 25% עליה בכוח!!!

הקריאטין עוזר לחדש אנרגיה ע"י בניית ATP (מולקולה עתירת אנרגיה). הקריאטין מגביר את סינטזת (בניית) חלבוני השריר וכך מעכב פירוק שריר.

פעילויות נוספות:

1. לפי מחקרים עוזר למנוע עליות ברמות הסוכר בדם (היפרגליקמיה) ע"י חיזוק פעילות האינסולין (ההורמון האנבולי ביותר בגופינו) - לכן עוזר לגדילת המסה השרירית!

2. מצמצם את רמות הכולסטרול (היפרכולסטרולמיה), לכן יעיל לזרימת דם תקינה לשרירים, כלומר גורם לניפוח שריר טוב יותר !

* אופן השימוש: לתוצאות אופטימליות, רצוי לערבב במים: סוכר ענבים וכפית של קריאטין. תערובת זו יש לשתות כ- 4 פעמים ביום, למשך 5 - 7 ימים, בהמשך התהליך יש ליטול רק לפני ואחרי אימון.

* תכולת המוצר: אריזה המכילה 500, 300, 200 ו- 100 גרם אבקת קריאטין מונוהידראט נטולת טעם.

 

FAT BURNERS

 

ייחודיות הפורמולה, מכילה קרניטין הגורם להובלת חומצות השומן לתוך המיטוכונדריה

(תא המפיק אנרגיה), שם "נישרף" השומן לאנרגיה. הברזל עוזר לחמצן (לשרוף) את השומנים. בנוסף מכיל כולין ואינוזיטול השן חומרים ליפוטרופיים (מובילים שומן לשם "שריפתו" כאנרגיה). המטיונין והליזין הינן מחזקים את פעילות הקרניטין - ב"שריפת" שומנים. כמו כן מכיל: חומצות שומן חיוניות שתורמות לעידוד סילוק עודפי השומנים. ויטמין 6B עוזר להפריש את עודפי הנוזלים. למעשה הפורמולה עוזרת לשמור על מסת שרירים כחושה מקסימלית ושריפת שומנים לאנרגיה מקסימלית!!!

* אופן השימוש: לתוצאות אופטימליות, רצוי ליטול 2 כדורים, 3 פעמים ביום לפני המזון, או שעתיים לאחריו.

* תכולת המוצר: האריזה מכילה כ- 120 כדורים, לשיחרור מושהה.

 

התוויות בקטלוג זה נעשו על בסיס מחקרים מדעיים, וידע של המחבר ד"ר קובי עזרא.

מידע הנ"ל אינו בגדר התוויה רפואית או תחליף לטיפול כל שהוא, על כן יש להתייחס לאדם האינדיבידואל.

 

כל הזכויות שמורות

(C)

אין להעתיק, לצלם, לשכפל או להקליט את תוכנו או מקצתו של קטלוג זה, ללא אישור.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי עזרא Ph.D יעקב מומחה לרפואה נטורופטית

קובי עזרא Ph.D מומחה לרפואה נטורופטית, ומאמן כושר. מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

כתב את הספרים:
1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף.
2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי.
3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות!

בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוד...).
* דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף - עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140
אתר: פיתוח גוף, אתר: דיאטה מהירה

דיאטה מהירה1, סוכרת הריון, אנטי אייג'ינג

פיתוח גוף

דיאטה מהירה | דיאטה אישית



 


מאמרים נוספים מאת קובי עזרא Ph.D יעקב מומחה לרפואה נטורופטית
 
קובי עזרא ויוסי אדרי תחרות מר ישראל, פיתוח גוף, פיתוח שרירים
קובי עזרא, יוסי אדרי, פיתוח גוף, פיתוח שרירים, תחרות מר ישראל, תחרות מר ישראל יוסי אדרי מנתניה הוא אלוף האלופים בתחרות מר ישראל: "עשור אני מחכה לגביע", היה שווה לחכות 40 שנה כדי להגיע ליום הזה", הוא אומר וחושף את הדיאטה המיוחדת שלו

דיאטה מנצחת תרופות לאנטי-אייגינג ובריאות מטבולית, קובי עזרא חוות דעת
21/11/21 | השמנת יתר
דיאטה מנצחת תרופות לאנטי-אייגינג ובריאות מטבולית, קובי עזרא חוות דעת. המחקר, שנערך בעכברים, הראה שלתזונה (כולל קלוריות כללית ומאזן מאקרו-נוטריינטים) הייתה השפעה גדולה יותר על ההזדקנות והבריאות המטבולית מאשר לשלוש תרופות הנפוצות לטיפול בסוכרת ולהאטת ההזדקנות. הממצאים מתפרסמים ב- Cell Metabolism.

איך להיות גבוה יותר? קובי עזרא
איך להיות גבוה יותר? קובי עזרא. ישנו הורמון בגוף האדם הידוע כהורמון גדילה אנושי (HGH, Human Growth Hormone) המווסת את הגובה. הורמון הגדילה מיוצר ע"י בלוטת יותרת המוח וחיוני ביותר לצמיחה של עצמות ארוכות וסחוס.

איך להיות גבוה יותר? קובי עזרא
איך להיות גבוה יותר? קובי עזרא. ישנו הורמון בגוף האדם הידוע כהורמון גדילה אנושי (HGH, Human Growth Hormone) המווסת את הגובה. הורמון הגדילה מיוצר ע"י בלוטת יותרת המוח וחיוני ביותר לצמיחה של עצמות ארוכות וסחוס.

צמיחה וגדילה בגובה - קובי עזרא PhD
צמיחה וגדילה בגובה - קובי עזרא PhD, צמיחה וגדילה בגובה נוצרת ע"י התארכות עצמות הארוכות, כתוצאה מכונדרוגנזה בצלחות האפיפיזאליות, המכונות גם צלחות הגדילה. תהליך זה נובע מהתרבות כונדרוציטים, היפרטרופיה והפרשת מטריקס חוץ תאית. המאורגן על ידי רשתות מורכבות של גורמים תזונתיים, תאיים, פרצרין ואנדוקריניים. ניתן להגדיר את גיל ההתבגרות כתקופת המעבר מילדות דרך התפתחות מאפיינים מיניים משניים ועד השגת הגובה הסופי בבגרות. מהירות הצמיחה מוגברת בתחילת המוקדמות או באמצע החיים, ידועה כגידול הפוברטלי.

קריאטין - קובי עזרא
קריאטין - קובי עזרא היא חומצה אורגנית חנקנית הנוצרת באופן טבעי. תפקידו העיקרי של הקריאטין הוא להקל על מיחזור של אדנוזין טריפוספט (ATP), מטבע האנרגיה של התא, בעיקר ברקמת השריר והמוח.

דיאטה מהירה מאוד
05/04/15 | דיאטה
דיאטה מהירה. דיאטות לירידה במשקל. ישנן סיבות שונות לאיזון המשקל ודיאטות שונות: החל ממראה חיצוני, עיסוק בספורט ובריאות, לרבות בריאות הלב וכלי הדם ומניעת סרטן....

חיטוב הגוף - קובי עזרא
21/06/14 | דיאטה
בדיאטת דיאט2אול אוכלים כמעט הכל! אך לרוב הדיאטה נקבעת בהתאם למה שהמטופל אוכל באורח ה"נורמאלי" שיגרתי. וכמובן בשילוב המזונות הייחודי! מניב את התוצאות האופטימאליות לחיטוב הגוף באופן מקסימאלי ומהיר ביותר.

מניעת סוכרת מסוג 2
יש חוקרים הטוענים שניתן למנוע סוכרת מסוג 2, זאת ע"י שינוי בהרגלי החיים. היות ותוכנית תזונה ודיאטה נכונה המותאמים לפרט בשילוב תוכנית אימונים אכן עשויים למנוע את התפתחות הסוכרת מסוג 2. סוכרת מסוג 2 או סוכרת מבוגרים בלשון העם, בעלת מרכיב גנטי חזק יותר, תזונה ואורח חיים משפיעים על הסיכוי שהמחלה תתרחש בגיל צעיר יותר-40 או מבוגר יותר 60 ומעלה או אולי לעולם לא?!. הסיכון לסוג להופעת סוכרת מסוג 2 וסוכרת הריונית יכול להיות ירידה ע"י בשמירה על משקל תקין – כלומר השמנה יתרה ותזונה לא בריאה.

ויטמין d אוסטאופורוזיס
ויטמין d אוסטאופורוזיס ויטמין D או (Cholecalciferol) הוא ויטמין מסיס בשומן העוזר לגוף לספוג סידן. ויטמינים מסיסים בשומן מאוחסן ברקמות השומן של הגוף. בנוסף לסיוע לגוף לספוג סידן, ויטמין D גם מסייעת לגוף לשמור על כמות של סידן וזרחן בדם הנכונה. תוספת סידן וויטמין D מהווה טיפול הכרחי באוסטיאופורוזיס. מחלת האוסטאופורוזיס נמצאה מלווה באבחון שכיחות גבוהה של חסר בויטמין D. מקורות מזון ויטמין D מצויה במזונות הבאים: מוצרי חלב גבינה חמאה חלב מועשר (כל חלב בארה"ב הוא מועשר בויטמין D) דגים צדפות דגני בוקר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI