דף הבית רפואה ובריאות נשירת שיער איך מטפלים בנשירת שיער?
איך מטפלים בנשירת שיער?
מיכל ז 20/09/12 |  צפיות: 4185

 

הגברים בישראל הם הגברים הכי קרחים בעולם. לפי הממוצע העולמי, הם מתהדברים בקרחות מבהיקות, במפרצים וסולים משיער דליל כבר בגילאי השלושים ואפילו העשרים שלהם, לכן אין זה פלא שבין שלל הטיפולים הקוסמטיים והאסתטיים בארץ טיפול בנשירת שיער הפך לנפוץ במיוחד. מהו טיפול בנשירת שיער?

טיפול בנשירת שיער הוא למעשה טיפול לשיער דליל המועד להתקרחות או טיפול מונע למי שסובל מנשירת שיער באופן עונתי, תלוי במקרה האישי של כל אחד ואחד מאיתנו. אצל נשים, טיפול בנשירת שיער יכול לכלול גם שינוי תזונתי או שינוי הורמונלי באמצעות כדורים, אצל גברים הסיפור הוא שונה ולרוב טיפול בנשירת שיער הוא טיפול שמתחילים בגלל קצב התקרחות מואץ, בגלל רצון אישי להישאר שעירים ומלוטפים וגם טיפול בנשירת שיער בגלל גנטיקה של קרחות חוזרות במשפחה.

מכדורים ועד מיקרו-פיגמנטציה

בין שיטות הטיפול הפופולריות בנשירת שיער, המהווה גם טיפול לשיער דליל קיים, היא שיטת המיקרו פיגמנטציה. לצד טיפול שמוצע על ידי רופאים מומחים ומטפלים בשיער דליל ובנשירת שיער על ידי תרופות מסוימות, קרמים ואפילו טיפולי לייזר. שיטת מיקרו פיגמנטציה היא שיטה אסתטית חדשה שכוללת החדרת פיגמנט טבעי אל שכבת הקרקפת העליונה. הצבע מדמה זקיקי שיער ונותן תחושה של שיער מלא, ללא חוסרים ומפרצים קרחים. השיטה בטוחה למדי אך חשוב להתייעץ טרם הטיפול עם מומחה ולוודא כי זו השיטה המתאימה ביותר. חשוב לציין כי השיטה נטולת כאבים, נעשית בהתאמה מירבית לגוון העור והשיער של המטופל, מאפשרת כיסוי מירבי ואינה פוגעת בקרקפת.

לקרחים ומתקרחים מהצפון ועד הדרום

שיטת המיקרו-פיגמנטציה היא שיטה שיש לבחור בה רק לאחר שמצאנו מקום מוסמך, בעל ניסיון וידע בתחום ובעל רשיונות מתאימים ממשרד הבריאות. שיטה זו נהוגה כבר במכוני הטיפול המומחים ברחבי הארץ ובין היתר אפשר למצוא טיפול להתקרחות בחיפה וכן בערים נוספות בצפון, כמו גם במרכז הארץ. הטיפול מתבצע רק לאחר בדיקות שאכן מצב הקרקפת ועור הראש מאפשר טיפול כזה, אך יש לציין כי הטיפול בטוח לגמרי ומספק למי שזקוק לטיפול לשיער דליל או טיפול בנשירת שיער הן מסיבות גנטיות, סיבות של גיל או אפילו סיבות רפואיות, פתרון נטול חששות, עם תוצאות מהירות שמצליחות להחזיק מעמד זמן רב.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI