דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין כיצד ניתן לחגוג אירוע בגן אירועים גם בעונת החורף?
כיצד ניתן לחגוג אירוע בגן אירועים גם בעונת החורף?
גן הפקאן 20/09/12 |  צפיות: 3736

רבים טועים וחושבים כי לא ניתן להפיק חתונה בגן אירועים בתקופת החורף.
אך למרבית הפלא, ניתן לערוך דווקא בעונה הזו של השנה, חתונה ייחודית ובלתי נשכחת בטבע הקסום.

במאמר זה נשמח להסביר לכם איך להפיק אירוע חלומי בגני אירועים אטרקטיביים בעונה הגשומה של השנה:

· אולם מעוצב בגן אירועיםגני אירועים בשרון מציעים לכם אולמות יוקרתיים ומעוצבים בתוך גנים הטובלים בנופי טבע פראיים ובראשיתיים. בחלקם, האולמות מעוצבים עם חלונות שקופים, כך שאין סיכוי שתפספסו את הנופים הקסומים מסביב.

מה יכול להיות יותר רומנטי מחופה באולם חמים, המשקיף לאגם רחב ידיים?
השילוב של אולם אירועים מודרני, מעוצב וחדשני עם נופים ירוקים וכפריים, יהפוך את האירוע שלכם למיוחד ולבלתי נשכח, הן עבורכם והן עבור אורחיכם היקרים.

· בדיקת תחזית מזג האוויר – מזל שדני רופ מדווח לנו כל ערב על תחזית מזג האוויר. כך תוכלו לדעת מראש, אם ביום חתונתכם הולך לרדת גשם. כיוון שבארצנו הקטנטונת החורף לא ממש אמיתי, יש סיכוי גבוה שתאריך חתונתכם ייפול על יום סתווי ונעים (במיוחד אם בחרתם להתחתן במהלך חודש נובמבר) מה שיאפשר לכם לקיים את החופה גם באוויר הפתוח.

· אווירה רומנטית – אם אתם בקטע של אווירה רומנטית (אחרי הכל, חתונה היא האירוע הכי רומנטי ומרגש בחיים), אז דווקא חתונה בחורף בגני אירועים היא התשובה עבורכם. חתונה ביום קריר וסגרירי באלם חמים ונעים, המשקיף לגן ירוק תעניק אווירה רומנטית וקסומה, שתיחרט בזיכרונכם לעד.

· חתונה ביום שישי בצהריים – גם בתקופת החורף ניתן ליהנות מקרני השמש החביבות שפוקדות אותנו פעמים רבות בימי שישי בצהריים. חתונה ביום שישי בצהריים בגן אירועים במרכז או בשרון נחשבת למאוד אטרקטיבית וייחודית. ניתן ליהנות מהאוויר הצח, מהבריזה המלטפת, מנופי הטבע הקסומים, מהתצפיות המרהיבות ומהשלווה הממכרת. לא בכדי, יותר ויותר זוגות צעירים ונאהבים בוחרים להתחתן בתקופת החורף, בימי שישי בצהריים.

· מחיר אטרקטיבי - לא כל הזוגות הצעירים, יכולים להרשות לעצמם להתחתן בגן אירועים יוקרתי, בתקופת הקיץ הלוהטת. זה ידוע שבעונה החמה של השנה, הביקוש לאירועים גדל וכך גם המחירים. כמו כן, קשה יותר למצוא תאריך אטרקטיבי פנוי. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולוותר על החלום להתחתן בגן אירועים יוקרתי וכפרי. חתונה בחורף במחיר מוזל ואטרקטיבי יותר, תאפשר לכם להגשים את החלום ואולי אפילו לממש את הפנטזיה של ירח דבש מהסרטים.

· ספקים איכותיים – בעונת החורף, הספקים המובילים והנחשקים פנויים יותר. אין ספק שצלם מקצועי ואיכותי, תקליטן צעיר, דינאמי ותוסס ומעצב חופה יצירתי, הם חלק בלתי נפרד מההצלחה של החתונה שלכם. שילוב של צוות נותני שירות איכותיים עם גן אירועים יוקרתי, יהפוך את האירוע שלכם למושלם.

גני אירועים בשרון מציעים לכם כל מה שצריך כדי שתיהנו מחתונת חורף חלומית ובלתי נשכחת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גן הפקאן


 


מאמרים נוספים מאת גן הפקאן
 
כיצד ניתן לחגוג אירוע בגן אירועים גם בעונת החורף?
20/09/12 | נישואין
רבים טועים וחושבים כי לא ניתן להפיק חתונה בגן אירועים בתקופת החורף. אך למרבית הפלא, ניתן לערוך דווקא בעונה הזו של השנה, חתונה ייחודית ובלתי נשכחת בטבע הקסום.

השוואה בין גני אירועים בשרון
חתונה היא האירוע הכי חשוב בחייכם! על מנת להבטיח שהיא תהייה מושלמת ובלתי נשכחת , חשוב לתכנן אותה בקפידה. החלק הכי חשוב בהכנות הוא, כמובן, מקום האירוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI