דף הבית קניות וצרכנות אופנה שמלות ערב
שמלות ערב
דודו פרידמן 21/09/12 |  צפיות: 3080

צבע וגזרה הם פקטורים מרכזיים, מן הסתם, בבחירת שמלות ערב. אותו בגד יראה אחרת על נשים שונות, כך שיש לבחור את שמלת הערב בהתאמה ללובשת. אל לה לבחירה להתעקש להצמד לטרנדים עכשוויים אם הם לא מחמיאים.

סטרפלס או מחשוף רחב יגרמו להדגשת אזור הכתפיים. שמלת קולר תמשוך את המבט לפלג הגוף העליון ולפנים. זו יכולה להיות, למשל,  דרך טובה למנוע תשומת הלב לירכיים. אם הלובשת מבקשת לטשטש בטן ומותניים, ניתן להסוות זאת  באמצעות שמלה בעלת בד נשפך מאזור החזה כלפי מטה.

על הצבע להחמיא לגווני העור והשיער. לבלונדיניות ובעלות עור בהיר, יחמיאו לרוב שמלות כהות בצבעים כמו כחול או ירוק. על כהות שער וכהות עור ללבוש צבעים כמו קרם ופסטל, או צבעים מטליים. שמלת ערב לא תהיה צבעונית מידי בדרך כלל, שכן שמלה בצבע אחיד תשווה צללית צרה וארוכה.

הטרנד הנוכחי של שמלות ערב ניחן בצבע אחיד, כאמור, ובקו נקי קלאסי. מקומם של ריבוי ההדפסים או שלל הצבעים די נפקד כרגע מאולמות האירועים. הבדים מאופיינים באיכות, במראה טבעי ובאחידות של סוג הבד המרכיב שמלה בודדת. החומרים הרווחים  הם בדי טאפט, שיפון, משי טבעי, בדי סטן רגיל וסטן ליקרה. לגוף חטוב, תועדף שמלה בגזרה צמודה מבד סטן ליקרה. על לובשת  מלאה יותר להעדיף שמלה עשויה מבד שיפון או משי נשפך עדיפה.

אופנת שמלות הערב הינה נקייה, קלאסית ולא צועקת. צבעים מובילים הינם סגולים, כחולים, כחול ירקרק, טורקיזים, אדומים, אוף-ווייט, כסף וזהב וכמובן השחור, שהוא לעולם הצבע הקלאסי והבטוח. מבחינת התאמה אישית, הרי ששמלות ערב חייבות קודם כל להתאים לאישיות הלובשת ולטעמה. תחושת נינוחות בהחלט מקרינה גם החוצה.

ניכרת מגמת שימוש בבדי ייבוא איכותיים אשר מעניקים לשמלות מראה איכותי, זוהר ועשיר. כך למשל בדי סטן ליקרה עם ברק משי עדין, או בדי משי אמיתי איכותיים הנשפכים בצורה מלכותית, בהנחה שהסביבה והאירוע מתאימים למראה זה. גם הלוק של בדי שיפון משי הוא מרשים , מעניק רענות, זוהר ועושר. הבדים חובקים את הגוף, מחטבים אותו, ותחושתם נעימה למגע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דודו פרידמן


 


מאמרים נוספים מאת דודו פרידמן
 
שמלות ערב
21/09/12 | אופנה
קווים מנחים לבחירת שמלות ערב. מספר כללי אצבע נכונים תמיד, וגם מאפיינים רלבנטיים באפנה העכשווית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI