דף הבית עסקים מיתוג חשיבות מוצרי פרסום לעסק שלך
חשיבות מוצרי פרסום לעסק שלך
פרסום 10 22/09/12 |  צפיות: 3540

מוצרי פרסום וקידום מכירות הינם חלק אינטגראלי מהאסטרטגיה השיווקית של כל חברה וחברה.
מחקרים שבוצעו בתחום, הוכיחו את יעילותם השיווקית והפרסומית של מוצרי קידום מכירות, לא פחות מיעילותם של אמצעי התקשורת ההמונים (טלוויזיה, עיתון, אינטרנט או רדיו).

מוצרי פרסום – למה זה חשוב?

חשיפה גדולה – מוצרי פרסום, מביאים כל חברה עסקית לחשיפה מרבית, הן בפני לקוחות קיימים והן בפני לקוחות פוטנציאליים.
הלקוחות ו/או העובדים, המסתובבים באופן תדיר עם מוצרי הפרסום, הנושאים את הלוגו ו/או הסלוגן של החברה (חולצות מודפסות, עטים מודפסים וכו'), הם בעצם השגרירים של הארגון שכן, הם מסייעים בהעברת המסר הפרסומי ובחשיפה מקסימאלית למוצרי החברה ושירותיה.

אמצעי פרסום זול – בהשוואה לפרסום במדיה (טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ועיתון), פרסום באמצעות מוצרי קידום מכירות הינו זול באופן משמעותי,  והתוצאה היא לטווח רחוק מאוד. למעשה, אורך חיי המדף של המוצר, קובע את כמות הזמן שהלקוח יבלה עם הלוגו והסלוגן של החברה. מסיבה זו, מומלץ לבחור רק בחברה גדולה ומבוססת, המתמחה בשיווק מוצרי פרסום וקידום מכירות איכותיים ועמידים לאורך זמן.

מתנות קטנות – השפעה גדולה – אין זה סוד שכולם אוהבים לקבל מתנות. לכאורה מדובר במתנות קטנות, אך ההשפעה החיובית שלהן נמשכת זמן רב, שכן, מתנות ללקוחות מלוות אותם במשך שנים וההשפעה הפסיכולוגית שלהן נחרטת עמוק בתודעתם.  לדוגמה – לוח שנה ממותג ילווה את הלקוח לאורך כל השנה ולכן, ההשפעה שלו יותר גדולה, בהשוואה לפרסומת רגעית בטלוויזיה או ברדיו.

חיזוק המותג – כאמור, הנוכחות התמידית של מותג החברה (מתנות ללקוחות ממותגות), מחזקת את הקשר בין הלקוח לחברה, את הנאמנות של הלקוח למותג ואת מידת הפופולאריות שלו

שימוש רב חושי – בעוד שפרסומות באמצעי התקשורת ההמונים מפעילות חוש אחד או שני חושים בלבד (עיתון - חוש ראייה, טלוויזיה – חוש ראייה ושמיעה וכו'), באמצעות מתנות ללקוחות, ניתן לפנות כמעט לכל החושים (שוקולד איכותי ממותג פונה לחוש הטעם, חוש הריח, חוש הראייה וחוש המישוש)

יצירת בידול – שימוש נבון ומושכל במוצרי פרסום יסייע לחברה למתג, לבדל ולהעניק לעצמה יתרון יחסי, על פני החברות המתחרות שלה. (בחירה של מתנות מקוריות ויצירתיות ללקוחות, אריזה חדשנית, מסר מהפכני וייחודי ועוד ועוד).

שביעות רצון הלקוחות – חלוקת מוצרי פרסום איכותיים מסייעת להעלאת רמת שביעות רצון הלקוחות מהחברה, מוצריה ושירותיה השונים. חברות רבות מודעות לעובדה שמתנה קטנה ללקוח יכולה לעשות את ההבדל הגדול.

הגדלת נתח השוק ונפח המכירות – בסופו של דבר, המטרה העיקרית והמרכזית בחלוקת מוצרי פרסום, היא הגדלת הרווחיות של החברה. חשיפה גדולה ותמידית ללקוחות קיימים ופוטנציאליים וחיזוק נאמנות הלקוח מסייעים באופן ישיר להגדלת נתח השוק וכמות המכירות.

חלוקת מוצרי פרסום ומתנות ממותגות ללקוחות הינה דרך יעילה, אמינה וזולה לשווק את החברה, הן בטווח המיידי והן בטווח הרחוק יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פרסום 10


 


מאמרים נוספים מאת פרסום 10
 
חשיבות מוצרי פרסום לעסק שלך
22/09/12 | מיתוג
מוצרי פרסום וקידום מכירות הינם חלק אינטגראלי מהאסטרטגיה השיווקית של כל חברה וחברה. מחקרים שבוצעו בתחום, הוכיחו את יעילותם השיווקית והפרסומית של מוצרי קידום מכירות, לא פחות מיעילותם של אמצעי התקשורת ההמונים (טלוויזיה, עיתון, אינטרנט או רדיו).

תגי עובדים לתערוכות – על מה חשוב להקפיד
תערוכות רבות מתקיימות ברחבי העולם ולהן תפקיד מהותי ומרכזי עבור כל בעל עסק המציע מוצר או שרות לצרכנים השונים, בין אם הם מתגוררים בישראל ובין אם הם מתגוררים ברחבי העולם. תפקידה של התערוכה, היא לאפשר לבעלי העסק להציג את המוצר אותו החברה משווקת בפני כל באי התערוכה, בין אם אלו הם עיתונאים שמגיעים לסקר את האירוע, לקוחות שונים המתעניינים במוצר, מתחרים שמוצאים לנכון לשתף פעולה ובכלל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI