דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון הCFD- "החוזה הצמוד"
הCFD- "החוזה הצמוד"
מירב שמש 23/09/12 |  צפיות: 4624

הכלי המוניטארי הזה מאפשר מקבלת שערי הרכישה והמכירה של המנייה ובאפשרות הסוחר בחוזה הצמוד לרכוש או למכור בחוסר מניות או מדדי מניות דרך בטחונות הנמוכים מערך העסקה. הכלי הזה מעניק לסוחר את היכולת להיות במעקב אחר ערך המנייה בזמן אמיתי ולהניב רווחים מין החיזוי וזאת מבלי להיות בעל הנכס בעצמו. השיטה הינה שדרך מינוף במניות ומדדים נוצרת לסוחר האופציה לרווח פוטנציאלי לא מבוטל בהשקעה יחסית נמוכה. ישנם מספר חסרונות בשימוש ב CFD כמו  אי היכולת להשתמש בזכות ההצבעה הניתנת לבעלי הנכס בלבד או לדוגמה חלוקת הדיבידנדים. ואולם, אף על פי כן אפשר לאמור כי זהו כלי מצוין למועדי זמן קצרים המעניק לסוחר בהם חדירה לשווקים שבאמצעים אחרים לא הייתה לו הנגישות אליהם.

עוד מידע על המסחר ב CFD

מסחר ב CFD מושך אליו אנשים רבים בשל אינסוף האפשרויות הקיימות והמאתגרות במסחר במדדים וסחורות שהן ללא מגבלת זמן פקיעה. ה CFDהוא שיטה מוניטארי הניתנת לניתוח  באופן טכנית תוך קבלת כל המידע בכול עת, ומעניקה תמונת מצב של טבלאות נתונים מסחריים, גרפים וטווחי מחירים ואף ניתוחים טכניים לכדי תמונה מרחבית. נוכל להבהיר לכם באמצעות דוגמה: נניח קניתם CFD של מניה בשווי 2000 ₪ במקום לקנות 1000 מניות בשווי של 20,000 ₪ והמנייה עולה בשער של 10 ₪ למנייה, תזכו לרווחים של 2000 ₪ כאילו קניתם את המניות עצמן. הכלי המוניטארי הזה, של חוזה צמוד נגיש על ידי השימוש בתוכנה בעלת הכינוי:

DEALBOOK 360והסוחר יכול להשתמש בשרותיה עשרים וארבע שעות ביממה חמישה ימים בשבוע. עוד יתרון הוא אפשרות להפיק רווחים גם בעת שמגמת שוק הבורסה בירידה. ראוי לציין כי שיטת המסחר הזו הינה ללא עמלות, דבר המהווה יתרון נוסף.

המסחר ב CFD: האם ניתן לסחור בהן בבורסות נוספות?

במידה ואתם חדשים בתחום המסחר בCFD, או בלתי מנוסים בעולם המסחר בבורסה מן הראוי שתיקחו בחשבון כי למרות שאפשר להרוויח סכומים נאים בענף, ישנו אף הסיכוי להפסד אם עדיין לא רכשתם את כללי המשחק בבורסה ולקחתם על עצמכם סיכונים לא מקצועיים שאינם מחושבים בשל טעויות של מתחילים. לכן במידה ואתם מחליטים לסחור גם בבורסות אחרות בעולם, אנחנו מציעים לכם לגשת אל אחת מבתי ההשקעות האמינות בחו"ל כדי שיעניקו לכם שירות וזאת מבלי לשלם עמלות, עם בטחונות גבוהים על ידי העברת הכסף לחשבון נאמנות. אחת מבתי ההשקעות הוותיקות היא GFT. זוהי חברת מסחר גדולה השוכנת בלונדון ומעניקה שירות לאלפי לקוחות ברחבי העולם. חברת הברוקרים הזו הינה אחת מזירות המסחר המרכזיות בגלל ההזדמנות לרווחים נאים מזירה הזו.

האם ניתן לסחור בבורסה באופן ישיר?

כל פעולה שאתם מעוניינים לעשות באמצעות הסחר בבורסה, כמו למשל מסחר במט"ח, מניות, מסחר בנפט, אגרות חוב או CFD, אין באפשרותכם לבצע זאת ישירות, אלא דרך חבר בורסה בלבד. חברי הבורסה כוללים בנקים ובתי השקעות הנקראים ברוקרים, שמשמשים כמתווכים בין הבורסה לאדם הפרטי. הסוחר אינו רשאי לסחור בצורה ישירה בבורסה אלא רק דרך חברי הבורסה בלבד. בארץ קיימים עשרים ושמונה חברי בורסה: ארבעה עשר בנקים וארבעה עשר בתי השקעות, וכל המסחר בבורסה הישראלית מתבצע דרכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירב שמש

Betrader- ביטריידר מירב שמש

בורסת ת"א.



 


מאמרים נוספים מאת מירב שמש
 
קרנות גידור- שומרים עלייך מביצוע טעויות
03/06/13 | בורסת ת"א
קרנות גידור- ללכת על הכי בטוח שאפשר

יועץ השקעות- בדרך שלכם
06/05/13 | בורסת ת"א
יועץ השקעות- לבחירה הטובה ביותר
עולם המסחר היה שייך בעבר רק לאנשים העשירים, אך כיום, השתנו פני הדברים. כיום יכולים כולם לעסוק במסחר עצמאי בבורסה, לקבל את סיועו של חבר בורסה ולסחור בארץ ובחו"ל בכל סגנונות המסחר אשר קיימים. בימינו, יכולים הסוחרים לבצע מסחר באמצעות מערכות מסחר מתקדמות ביותר. כמו כן, יכולים הסוחרים לשלם עמלות מוזלות ולהעביר את הפקודות שלהם און ליין.


CFD- לסחור בביטחון
07/04/13 | בורסת ת"א
CFD- באושר ועושר
בין סגנונות המסחר הרבים אשר קיימים בבורסה, קיים גם סגנון מסחר אשר נקרא CFD. מסחר זה נקרא בעברית מסחר בחוזה הפרשים. מדובר במוצר פיננסי אשר חל על מניות, סחורות, מט"ח ועוד.


מסחר המט"ח – שלום אני נוסעת
03/03/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- וול סטריט מחכה לי

מסחר המט"ח- דרכים ליצירת רווחים
14/02/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- הרחב את התודעה
בימים אלו, בהם עולם הצריכה הופך להיות יקר יותר ויותר, מחפשים אנשים רבים דרכים מגוונות להרוויח כסף .כמובן שאין הנושא חדש עבור רבים.


מסחר ב CFD- משתלם לך יותר
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר ב CFD- למה זה חשוב לך?
שוק ההון אינו מפסיק להתפתח. ההתפתחות והאפשרויות המתווספות אליו כה רבות עד כי קשה להישאר עם היד על הדופק ולהתעדכן לגבי כל החידושים.


מסחר במט"ח- אפשר להצליח גם בלי להיות תותח
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר במט"ח- משקיעים נכון ובחוכמה
ראשית, הוא תמיד פנוי, עשרים וארבע שעות ביממה, תמיד זמין עבורכם, לילה ויום.


מסחר ב CFD להשקעה טובה ורווחית
23/12/12 | השקעות
מהו מסחר ב CFD?
חלופה למסחר יקר ובר סיכון הוא מסחר ב CFD שהם ראשי תיבות של Contract for Difference. בעברית מסחר מסוג זה נקרא מסחר בחוזים הצמודים. הכוונה היא להסכם צמוד בין הקונה למוכר על ההפרש בין המחיר העכשווי של נכס בסיס לבין מחירו העתידי.


הקריטריונים לבחירת יועץ השקעות אישי
10/10/12 | השקעות
שוק ההון הישראלי עבר מהפך גמור בעקבות יישום המלצות ועדת בכר. ההשלכות של השינוי באו לידי ביטוי בחדירה של בתי השקעות חדשים לזירה, והחלשות התלות של הציבור בבנקים בכל הקשור להשקעות השוטפות.

הCFD- "החוזה הצמוד"
23/09/12 | שוק ההון
אילו הן ראשי תיבות של המילה - "Contracts For Difference" שהמשמעות היא "חוזה צמוד".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI