דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות צריכים קייטרינג מומלץ?
צריכים קייטרינג מומלץ?
עוז הוגמן 23/09/12 |  צפיות: 2640

אפילו אם תשקיעו הכל באירוע - אלף מוזמנים בגן מפואר, תשכרו תקליטן מבוקש, תשימו עשרות אלפי שקלים על פרחים ותעניקו לאורחים עשרות ריגושים - הדבר החשוב ביותר בעיני המוזמנים זה מדד איכות האוכל. עובדה: לא רק הצבא צועד על קיבתו, כי אם גם המוזמנים שלכם, ולכן בבחירת קייטרינג במודיעין, לא רק טעם האוכל הוא חשוב - על כמה דברים נוספים צריך להתעכב.

מבחר מנות: לפי שיטת הפלאפל נטען שלא על החומוס בלבד נרכיב את המנה, האלמנט הכי משפיע הוא שילוב הסלטים והרטבים. הישראלי הממוצע חובב מגוון מנות עיקריות שמאפשרות לסועד לקחת ולהעמיס את הצלחות בכל טוב, לכן, למען שביעות רצונם של כולם, מומלץ לקחת קייטרינג חלבי בצפון שיציע לאורחים מספר רב של מנות.

בופה או הגשה: זהו אחד השיקולים הכי משמעותיים, האם להגיש בסגנון בופה מה שיכול לחסוך בהוצאות ומציע לאורחים מגוון מנות שמהן אפשר לטעום, או מלצרים שמגישים לשולחן, אשר מאוד נוחה למוזמנים. ברוב המקרים, מרבית המבוגרים מעדיפים את השיטה המסורתית, אך במידה ומרבית האורחים הם צעירים, בופה הוא הבחירה הטובה יותר.

קינוחים: כולם אוהבים קינוחים טובים. פה מומלץ דווקא לבחור בקינוחים פשוטים שכולם בטוח אוהבים, העשויים שוקולד ופירות.

דבר נוסף שחשוב לקבוע הוא האם לספק קייטרינג כשר, כאן הגורם הכי משפיע הוא האורחים שלכם. אם רוב המוזמנים שומרים על כשרות צריך להתחשב בהם, אמונותיהם ורגשותיהם - מכיוון שהם אלה שלבסוף יהנו מהארוחה.

כנראה שבחירת שירות קייטרינג והרכבתה תפריט לערב יהיו ההחלטות הכי חשובות בערב שלכם ואיך שהוא נתפס בעיני המוזמנים, לכן כדאי להפעיל שיקול דעת - וגם אם רוצים להשקיע באטרקציות כמו קייטרינג באר שבע טוב ואיכותי מה שהכי חשוב הוא שהשקעתם קודם כל בקייטרינג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI