דף הבית ביטוח ביטוח רכוש כמה עולה ביטוח דירה?
כמה עולה ביטוח דירה?
עוז הוגמן 23/09/12 |  צפיות: 4032

ביטוח.מילה בערפל לאלה הנאלצים לבטח דירתם ורכושם. עולם הביטוח מגוון וכולל סוגי ביטוח שונים ומגוונים ביותר. ישנו חלק בסיסי אך לעיתים גם עלול להיות חלק יותר מורכב. כדאי שנשאף להגיע למצב בו לא נגלה הפתעות בעתיד. מה שינחה אותנו הוא שלכלל סוגי הביטוח, לדוגמא ביטוח דירה צד ג קיימת פרמיה.

הפרמיה למעשה זה התשלום החודשי שלנו לחברת הביטוח. התשלום מועבר חודש בחודשו ומכסה על עלות הביטוח. כפי שידוע ודאי, יש מספר רב של חברות ביטוח ומגוון הצעות. כיצד נבדיל בניהן? איך נדאג לקבל את המחיר הטוב ביותר?.

לפני הכול, אנחנו חייבים לדעת איזה סוג ביטוח אנו מחפשים. במידה ואנו נזדקק לביטוח סטנדרטי- כל חברת ביטוח שמתעסקת בתחום של ביטוח דירה השוואת מחירים תהיה טובה.

אנו ניתקל במספר חברות רבות המתאימות את הביטוח לצרכי הלקוח ולכן המחיר יהיה הוגן ונוח. בגלל שהתחרות בין החברות מאד גדולה, מומלץ לבצע סקר שוק, להתרשם ממספר ההצעות, להתייעץ עם קרובינו, או פשוט לבדוק עצמאית באינטרנט.

כאמור אנו חיים בתקופה מפותחת טכנולוגית בה, לכולם יש מחשב בהישג יד ובאמצעות גלישה באינטרנט נמצא ביתר קלות חברת ביטוח, נשאיר פרטים שלנו, נדאג לקבל את המחיר ואת כל הנתונים הנחוצים לנו ונסגור איתה עסקה ללא כל מאמץ.

יתרה מזאת, ניתן להיעזר בחיוג לסוכן , או פשוט לקבוע פגישה בחברת הביטוח. כידוע, בימים בהם מבזבזים כמה שפחות זמן ונשאף לחסוך בזמן ככל האפשר- לכן כדאי מאד דוקא להשתמש בשירותי האינטרנט.

עולם הביטוח עשיר במונחים, אשר באים לתאר ולענות על מצבים שונים. לכן אם ברצונכם לבטח, תתאימו את סוג הביטוח למציאות ולהתנהלות חייכם. לדוגמא: אם ברשותכם רכב פרטי המשמש לעבודה – תבקשו ביטוח לרכב עבודה, באופן זה בעצם תוכלו להרוויח. אם ברשותכם דירה והשכנים נראים לכם חשודים כפירומנים, עשו פוליסה נגד שריפה, מבנה ותכולה.

בנוסף כדאי לדאוג שסוכן הביטוח שלכם יהיה שם למענכם, שיידע תת לכם עצה טובה איך לנהוג בזמנים בהם תזדקקו לביטוח. אם תרצו לשנות פרטים או סעיפים בפוליסה, כדאי שהחברה תגלה גמישות בעניין ותינתן לכם מלוא האינפורמציה.

כמה עולה ביטוח דירה? הבינו, ביטוח נועד להגן על חייכם וחשוב מאד לבטח, בשביל שלא תגיעו למצב בו תרגישו אבודים וחסרי כל, בגלל שלא דאגתם לעצמכם. אם כן, רגע לפני סגירת הפוליסה מול חברת הביטוח תדאגו לוודא, בררו היטב האם החברה אמינה ושמה הולך לפניה ורק לאחר כל הבדיקות סגרו וחתמו מולה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI