דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים בוחרים שרברב טוב
בוחרים שרברב טוב
עוז הוגמן 24/09/12 |  צפיות: 2703

ההרגשה הכללית היא שתמיד המים פורצים החוצה בזמנים הכי לא טובים? זה יכול לקרות בשבתות או שיש לנו אורחים בבית. תקלות שכאלה הן מהבעיות שצצות הכי הרבה בבתי מגורים ושלא כמו בעיות אחרות כאן חייבים תיקון מהיר מאוד. ועכשיו? צריך למהר ולהזמין שירות של אינסטלטור בנס ציונה ובמהירות.

קורוזיה בצינור? נזילה מהבוילר? המים לא מתחממים? אילו טיפים אנו יכולים להציע לכם בנושא של אינסטלטור כפר סבא? מצאנו עבורכם כמה טיפים מועילים.

הדוד התקלקל? לפני שאתם מזמינים קבלני אינסטלציה עשו בדיקה האם רשתם את הדוד בתקופה של פחות משלוש שנים, במידה כן אז הדוד עדיין באחריות מצאו את חשבונית הקנייה והזמינו טכנאי, אם לא הזמנת שירות עולה עד 250 שקלים.

איך למצוא בעל מקצוע? כמו תמיד, הכי כדאי לאתר איש שירות בסיוע של המלצה ממכרים קרובים כדאי לבדוק גם ברשת האינטרנט וכך או כך, חשוב ביותר לוודא ש יש לאיש השירות יש את כל ההסמכות שנדרשות כדי לעבוד בתחום.

אם שוב קיבלתם חשבון גבוה של מים? כנראה שיש לכם נזילה בצנרת או בדוד, אפילו אם הקירות נראים יבשים כי חבל על המים וגם על כספכם, במקרים שאלה הזמינו במהרה שרברב מקצועי לגילוי ותיקון התקלה זאת משום הסיכון הגדול הקיים בתקלות אלו לתכולת הבית.

תיקנו לכם את הדוד? אם רכשתם מוצר חדש או שהתקינו לכם חלקים חדשים, מומלץ לבקש אחריות על התיקון או המוצר. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אך רק חלקם הם גם אינסטלטורים מוסמכים לכן בכל הזמנה של שירות חשוב להזמין שירות אמין.

בדיקת מחירים- גם במקרים דחופים מאוד וגם אם מדובר בתיקון לא לחוץ מומלץ לקחת כמה הצעות מחיר, אם מדובר על אינסטלטור בשרון או תיקון צנרת, אתם יכולים למצוא כמה בעלי מקצוע דרך האינטרנט תוך כמה דקות. בנוסף שאלו שאלות בשביל למנוע תקלות מסוג זה בעתיד.

טיפ אחרון: בחגים או בימי חול אם יש תקלות אינסטלציה אתם צריכים לבדוק חוות דעת באינטרנט והכי חשוב להשוות מחירים. אחרי בדיקה קצרה אתם יכולים להזמין בעל מקצוע ותוכלו לפתור את הבעיה בקלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI