דף הבית בניין ואחזקה בית חכם צריכים דוקרנים ליונים?
צריכים דוקרנים ליונים?
עוז הוגמן 24/09/12 |  צפיות: 3064

כולנו שונאים לקום כל בוקר מחדש ולגלות שהכל מלא לכלוך שהשאירו היונים. איזה מזל שכיום יש מגוון פתרונות פשוטים שעוזרים לנו להרחיק אותן מסביבתנו צריכים מוצרים להרחקת יונים?

גם אם אין לכם בעיה עם כל הרעש והלכלוך, אין זה אומר שאפשר להתעלם מהמצב בשטח המראה שמגורים בסביבה עם ריבוי של יונים גורמים לבעיות גיהות - היונים נושאות על גופן טפילים מסוכנים שפוגעים בבריאות האדם ובעלי חיים אחרים ולרוב הפרשותיה של היונה במהירות הופכות ל אבק שגורם ל מחלות של דרכי הנשימה.

רוצים לקבל עוד פרטים על דוקרנים נגד יונים? הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לגבור על מפגעי יונים:

אין כל תחליף למרחיק יונים ותיק אשר יודע בדיוק איך להיפטר מ בעיות כאלה, אך בעת הזמנת מקצוען מסוג זה, בידקו שהוא עוסק בהרחקה ולא בהדברה - זהו טיפול לא הומני, לא יעיל אשר הנוקטים בו עוברים על החוק.

יונים לא אוהבות אובייקטים בוהקים, אז כדאי לתלות תקליטורים ישנים על הגגות והחלונות. כמו כן מומלץ לתלות שקיות שהתנופפותן והרעש שהן יוצרות מרתיעים יונים וציפורים אחרות.

כעת ניתן להשיג בחנויות מרתיעי יונים אולטראסוניים שמתוכם בוקעים צלילים גבוהים, אשר מרתיעים את היונה באופן הומאני, מבלי להשפיע כלל על בעלי חיים אחרים.

צריכים דוקרנים ליונים? מחפשים איש מקצוע שיכול לעזור לכם להתמודד בהצלחה עם בעיית יונים? קחו בעל מקצוע רק עם המלצות של אדם שאתם סומכים עליו, ששכר בעבר את שירותיו.

הצעה שימושית לסיום- להרחקת יונים? מוצאים כמה דיסקים ישנים ותולים אותם על הצמחים במרפסת והן לא יחזרו יותר אופציה טובה ונטולת-דוקרנים.

לפרטים נוספים בנושא פתרונות להרחקת יונים ועניינים אחרים בתחום העיפו מבט האתר שלנו ותוכלו לפתור את בעיית היונים בקלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI