דף הבית אינטרנט והחיים ברשת בלוגים מדריך להעלאת קבצים והעלאת תמונות
מדריך להעלאת קבצים והעלאת תמונות
יקיר 25/09/12 |  צפיות: 13640


כיום, בלי שאתם שמים לב, כמעט בכל דף באינטרנט משתמשים בשירות העלאת תמונות וקבצים. במאמר זה תלמדו על שירותים אלו, יתרונות, חסרונות ואיך למצוא אתר העלאת קבצים ותמונות אשר ישרת אתכם כראוי. היכן אתם נתקלים בשירות העלאת קבצים? בשירות זה אתם נתקלים בכל מקום באינטרנט אשר יש בו הורדה לקובץ מסוים. היכן אתם נתקלים בשירות העלאת תמונות? שירות העלאת תמונות ניתן למצוא בכל דף באינטרנט אשר יש בוא תמונה כלשהי, ברוב המקרים זהו העלאת תמונות אך יש מקודדים ומתכנתים היודעים לעשות זאת לבד ולא צריכים שירות זה.

 

יתרונות שירות העלאת קבצים:

שיתוף קבצים – יכולת שיתוף קבצים עם חברים, חברי פורום, אתרים וכו'. חיסכון בכסף – אם ולפני שירות זה הייתם צריכים לקנות תוכנות ומשחקים מסוימים כיום, עם שירות זה איש אחד מעלה את הקובץ ולכל העולם יש אותו חינם. הרווחת כסף – יש אתרים הנותנים לכם סכום מסויים על כל אלף הורדות של קובץ שאתם עליתם, דבר זה לא יעשה אתכם עשירים אך הוא שימושי אם יש לך כלי בעל כוח אשר יכול לפרסם משהו.

 

חסרונות שירות העלאת קבצים:

1. קבצים זדוניים – כאשר אתם מורידים קובץ משירות זה אינכם יכולים לדעת אם טמנו קובץ זדוני אשר יהרוס את מחשבכם, כדי להיזהר מזה ולהוריד אנטי וירוס טוב אשר אמור לעשות את עבודתו.שימוש בקבצים – כאשר אתם מעלים קובץ לאתר עם שירות זה ואתם רוצים שקובץ זה יישלח רק לחברכם ולא לשאר העולם, אינכם יודעים עם בעל האתר יעשה משהו עם הקובץ, הוא יכול לפרסם אותו, למכור אותו ועוד.


יתרונות שירות העלאת תמונות:

1. שיתוף תמונות – כאשר יש לכם רגע חשוב במחשב שאתם רוצים לשתף עם חבריכן לפורום או למשחק, אתם יכולים לעלות את התמונה לשירות זה וייתן לכם קודים מסודרים על סוג אתר, פורומים, אתרים, קישור ישיר לתמונה ועוד. כאשר אתם בונים אתר, פורום או כל דף אינטרנט אחר או אשכול בפורום אתם תצטרכו לשים תמונה בשביל יופי האתר ועיצובו או באשכול רוצים לשתף משהו, דרך שירות זה ייתן לכם כלים שיעזרו לכם ושאתם רק צריכים לעשות העתק הדבק.

חסרונות שירות העלאת תמונות:

1. כאשר אתם מעלים תמונה פרטית, בעל האתר רואה את התמונה ויכול להשתמש בה, דבר זה יכול לפגוע בכם ברמה קשה, תזהרו כאשר אתם מעלים תמונות.

לסיכום, כאשר אתם מעלים קובץ או תמונה תקראו טוב טוב את החסרונות ותחשבו איך אפשר למנוע את מה שעלול לקרות לכם, חשוב לציין שלא כל האתרים פוגעניים וטיפים אשר יכולים לעזור לכם למצוא אתר כזה הם לפי תוכן האתר, עיצובו תכנותו וקידודו אשר מראים את מקצועיות שלו, אפשר גם לראות דרך מיקום בגוגל במילים "העלאת תמונות" ו"העלאת קבצים" אתר במקום גבוהה בגוגל לא ייפגע בעצמו אשר עשה דרך מאוד ארוכה, בנוסף אפשר לשמוע לעצות של החברים שלנו, אך טיפים אלו לא בטוח ימצאו אתר אשר לא ישמש בכוחותיו לרעה שימו לב טוב טוב לפני כל תמונה, קובץ שאתם מעלים או מורידים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יקיר


 


מאמרים נוספים מאת יקיר
 
שירים להורדה מהאינטרנט - יתרונות וחסרונות
במאמר זה יצוין היתרונות והחסרונות שיש בהורדת שירים מהאינטרנט .

כיצד נדע מאיזה אתר כדאי להוריד שירים ?
במאמר זה, תלמדו את המאפיינים של אתר אמין ולפי זאת תוכלו לבצע מיון מאיפה כדאי להוריד ומאיפה לא, בנוסף יש סוגי שירים במאמר שתוכלו לדעת איזה סגנון ונישה מתאימה לכם ובהתאם לכך אתם תדעו כיצד לחפש נכון .

מדריך מלא לתוכנית שותפים באנרס ברוקר !
25/09/12 | בלוגים
מדריך מלא לתוכנית שותפים באנרס ברוקר שיכלול את הנושאים הבאים: למי התכנית מתאימה ? איך זה בעצם עובד? למה לבחור דווקא בתוכנית הזו?

בחירת עגילים המתאימים לכם !
כאן תלמדו כיצד לבחור את העגילים שתואמים את פניכם בצורה משולמת .

מדריך המלא לבר ממתקים
25/09/12 | בלוגים
במדריך הזה תלמדו מה כדאי להזמין בבר ממתקים והם זה כדאי ?

מדריך להעלאת קבצים והעלאת תמונות
25/09/12 | בלוגים
מדריך להעלאת קבצים והעלאת תמונות שמסביר לכם כיצד להשתמש באתרים האלו ואת היתרונות והחסרונות שלהם .

בחירת עגילים המתאימים לפנים שלך .
במאמר זה תקבלו הסברים כיצד לבחור את העגילים המותאמים לפניך .

באנרס ברוקר - הכנסה פאסיבית מהאינטרנט
במאמר הבא אציג בפניכם את התכנית הטובה ביותר כיום ליצירת הכנסה פאסיבית מהאינטרנט - באנרס ברוקר .

העלאת תמונות - לאיזה אתר לעלות את תמונותיכם.
העלאת תמונות - לאיזה אתר לעלות את תמונותיכם על מנת לחסוך פגיעה או בעיות בעתיד וליהנות משירות אמין ואיכותיי .

קהילת פורומים - מהתחלה ועד הסוף
נסביר תחילה מה זה קהילת פורומים, מה השירות שהוא מספק וגם כיצד אפשר לבנות אחד כזה !
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI