דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי השלמת בגרויות בצבא
השלמת בגרויות בצבא
עוז הוגמן 25/09/12 |  צפיות: 3552

יש שאומרים שלא כולם חייבים לגמור תיכון בשביל למצוא ג'וב טוב. תעודת בגרות לא תעיד על אפשרויות התעסוקה שלנו בחיים, אבל ציון טוב בבגרות זה אחלה של תוספת בקורות החיים ובטח ובטח למי שרוצה ללמוד לתואר. מהו הכיוון שלכם? הנה מספר המלצות על האפשריות של ההשכלה הגבוהה.

סיימתם שלוש שנים בגולני? הגיע העת למצוא את עתידכם המקצועי, יש לשקול ברצינות אתעניין העתיד והשכלה לבחור מסלול שנכון עבורכם. ככל שתחכו יותר תתקלו בקשיים שתרצו לחזור אל הלימודים. אז ללא כל דחייה, נסו לחשוב מה מעניין אתכם ותעשו את זה!.

כמה יחידות יש לכם? השלמת בגרויות נחוצה לכל מי שמעוניין לגשת לתואר ראשון , אם בבית הספר אהבתם לנמנם ולא עשיתם בגרות, אפשר למצוא קורסים מהירים, אם אתם צריכים לשפר בגרות, יש המון אפשריות לכך. חשוב לבחור בבתי ספר עם אווירת לימודים נעימה עם מסלולים גמישים ובעיקר צוות הוראה מקצועי. ואם אתם לקראת סיום הצבא- מגיע לכם לקבל הטבות.

עוברים פסיכומטרי- לרבים הפסיכומטרי מהווה מכשול לכל מי שרוצה לעשות תואר קשה אבל לא בלתי אפשרי!, ציון נכון בנוסף עם ציון הבגרות קובע את התחומים שאותם תרצו ללמוד. ציון גבוהה ותוכלו ללמוד מה שתרצו, אם התוצאה לא מספקת בשום אופן אל תוותר, יש המון אנשים שמנסים שוב בבחינה הבאה תהיו מוכנים יותר.

בא לכם ללמוד מדעי המדינה? אולי זה ישמע מטורף אבל כמעט ל 30 אחוז מאזרחי ארצנו הקטנה יש תואר. ולכם? למרות כל זאת הבעיה היא שמחצית מהם לא בוחרים את המקצוע שיכול להתאים להם ולומדים ומבזבזים זצן על מקצוע שהם לא ימצאו בו עבודה. לכן אל תעשו שום צעד פזיז. תבדקו את האפשרויות הטמונות בתחום הפרנסה האפשרית בתחום והאם תתקשו למצוא עבודה? ורק לאחר כל הבדיקות קבלו החלטה.

אמא ואבא רוצים תואר? רוצים להצליח? השלמת בגרויות בחינם יכול לעניין אתכם? אתם לא לבד כולם- בכל גיל נרשמים כבר עכשיו למקצועות נחשקים מכללות ואוניברסיטאות- ישראל היא מעצמת לימודים והשפע עצום: לימודי הנדסאי לימודי תעודה, מחשוב השלמת בגרויות בצבא ועוד, רק בחרו את הכיוון הנכון עבורכם ותתחילו לצעוד. השכלה היא העתיד שלכם!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI