דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוח עפעפיים עליונים
ניתוח עפעפיים עליונים
עוז הוגמן 25/09/12 |  צפיות: 2601

אין אפילו אדם אחד שלא רוצה להיות צעירים ויפים להשוויץ בגוף וללכת בביטחון. ואתם? חשבתם להיכנס למכון היופי? אולי לשפר קצת את מה שעשו השנים? אי אפשר לברוח מהמציאות- מראה טוב, לא מזיק בחיים ובשנות האלפיים נשים וגברים בכל גיל יכולים לעצור את שעון הזמן בעזרת הרפואה הפלסטית.

האופציות שמוצעות לכם הן נהדרות: מטפלים בעלי שם, תנאי תשלום טובים, אין סוף מכוני טיפוח ורפואה מצליחה שפורחת בכל שנה ושנה. אף בעייתי? שומן בירכיים או ראייה לא תקינה? את הכל אפשר לרפא! האם גם אתם רוצים ניתוח הרמת עפעפיים? למה לכם לחכות?.

מה חשוב לבדוק וממה הכי חשוב להיזהר כשמתכננים לעבור ניתוח עפעפיים עליונים? הנה כמה עצות שימושיות שיאפשרו לכם לדעת קצת יותר על תחום האסתטיקה בישראל.

מה עם האף שלכם? אחד הניתוחים הוותיקים בתחום, ובכל מקום תמצאו לפחות מישהו אחד שעשה בעברו ניתוח באף. בזמן ההחלמה אחרי שעוברים את הניתוח לעזור בהורדת אדמומיות ונפיחות, מאד מומלץ להשתדל ולהרים את הראש כשאתם שוכבים או ישנים המטרה היא למנוע בצקות ונוזלים באזור שסביב האף.

הסרת משקפיים- כל אחד מעל גיל 16 יכול לעשות טיפול להורדת משקפיים ולכן זהו הליך מאוד נפוץ, מה שעוזר לכם להשוות מחירים בין עשרות מרפאות, ולמראות שזה לא יקר כל כך חשוב לקבל מידע והמלצות על מכוני טיפול הכי מומלצות בהן כדאי לעשות את הטיפול ולא לקבל החלטה רק לפי המחיר.

רוצה להרגיש טוב יותר עם החזה שלך? שאת קובעת פגישה עם רופא חשוב לבדוק תמונות והדמיות של המומחים, ככה יהיה לך מידע שיאפשר לך להתרשם טוב יותר מניסינו ולקבל את ההחלטה הנכונה איפה מומלץ לעשות את הטיפול.

מה עם הפנים? אם החלטתם לעשות טיפול בוטוקס להחלקת הקמטים מומלץ מאוד לקבל זריקה בכל שלושה חודשים וזאת בשביל לשמור על מראה נכון לזמן ארוך.

לזמן ארוך יותר אף פעם אין לבקר את התוצאות של הניתוח שלכם ישר אחרי תקופה של עד חודש אתם חייבים להמתין מעט, רק אחרי חודש החלק המנותח יתחיל לקבל את הצורה המושלמת.

מתכוונים לעשות הרמת עפעפיים? לרוב הזמן והגנטיקה גורמים לגופנו לעבור שינוי ניכר ולכן מיליוני נשים וגברים מחליטים לרוץ ולעשות ניתוחי קוסמטיקה, אך רגע לפני שאתם ניגשים אל הטיפול צריך ללמוד את התהליך. לבריאות!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI