דף הבית בניין ואחזקה בית חכם התקנת מצלמות במעגל סגור
התקנת מצלמות במעגל סגור
רותם שרון 03/10/12 |  צפיות: 3027

התקנת מערכת לצורך האבטחה שלנו, נותנת תחושת ביטחון בחיינו. כך שנתנהל במהלך היום ביתר שלווה ובתחושת ביטחון. מערכת האבטחה הביתית מצליחה לגלות בזמן אמת אם ישנו פורץ בביתנו או בעסק על ידי גלאים. אנו יכולים לקבל דיווח לטלפון דרך המוקד. אם מדובר בעסק ניתן לקבל מספרי קודים שונים לכל עובד וכך נגלה בקלות מי נכנס ומי יצא לפי הקוד..

אחת מהדרכים לחוש ביטחון היא ללא ספק התקנת מצלמות במעגל סגור בבית או בבית העסק, ברכב או באופנוע . כידוע עולם האבטחה מפותח היום. זה הרגע להגן על עצמנו על ידי התקנה של אינטרקום גם במקרה בו אנו חיים בבית משותף או בקוטג''..

מומלץ להתקין אינטרקום עם מצלמה ובעצם כך נוכל בית קלות לשמוע ויתרה מזאת לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ובקלות נפעיל שיקול דעת למי ברצוננו לפתוח. כולנו מבינים כי ברגע שגנב רואה שעליו להתאמץ, הוא יעזוב ויחפש ודאי דרך לגנוב בבתים קלים לגניבה..

אז מה עלינו לעשות? אין ספק שבימינו ישנן מספר רחב של הצעות מחברות כאשר נלך לקנות מערכת טכנאי אזעקות ומיגון לבית או לעסק והתחרות כה עצומה. לפני שנבחר, נעשה סקר שוק ולהבין מה מציעים לנו ואם ההצעה תתאים לנו באמת, רק אז נבחר בה. החשוב מכל שנרגיש שעשינו עסקה טובה. וזאת לאור העובדה שמדובר בבטחוננו ולא בקניית מוצר חסר חשיבות ..

לאחר קניית מערכת האזעקה במקום מורשה, מומלץ להתייחס לנושא התקנת האזעקה ולבדוק שמי שמתקין לנו את המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת על מנת לחסוך לנו בעיה חמורה לאחר זמן קצר מההתקנה, האזעקה לא תעבוד חלילה בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. עלינו לקחת בחשבון דבר חשוב נוסף שהמתקין יידע את הקוד לנטרול האזעקה שלכם ועל כן ללא ספק עלינו בפירוש להבין מול מי אנו עומדים . פרמטר נוסף חשוב לא פחות הוא לוודא שהאזעקה תנוטרל על ידי הקוד שנקבל בלבד ולא באופן אחר..

זה הזמן להגיע להחלטה הנכונה ולהרגיש מוכן כשאנו בוחרים מצלמות אבטחה חיפה שתשמור ותגן עלינו ועל חיינו. כי לפני שקונים בודקים ואז מגיעים להחלטה. בואו ונרגיש בטוח! שיהיה בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI