דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים כמה עולה אינסטלטור?
כמה עולה אינסטלטור?
רותם שרון 04/10/12 |  צפיות: 4278

כל הבית מלא במים? צריכים שרברבים? תמיד בתקלות כאלה יש הרגשה ש איזה צינור מתפוצץ בדיוק בזמן הלא מתאים? זה נופל עלינו בשבת או שיש לנו אורחים בבית. בעיות באינסטלציה והדוד הן מהצרות "הפופולאריות" ביותר בבתי מגורים ובמקומות עבודה ובניגוד לבעיות אחרות כאן מדובר על תיקון דחוף. איך פותרים את זה? חייב להזמין שירות של אינסטלטור בירושלים ועדיף כמה שיותר מהר.

יש מים עכורים? נזילה בדוד? יש נזילה מהרצפה?? איזה המלצות אנו יכולים לתת על מרזבים מחירים? מצאנו עבורכם מספר עצות מועילות.

יש לכם תקלה בדוד? אם מזמינים אנשי שירות ודאו האם הדוד נרכש לפני פחות מ-5 שנים, אם כן אז הוא עדיין באחריות מצאו את תעודת האחריות והזמינו שירות ללא תשלום, במידה ולא, ביקור של טכנאי לא עולה יותר מ 300 שקלים.

איך מוצאים טכנאי? כמובן, מומלץ לקחת בעל מקצוע על פי מילה טובה של אדם קרוב ואמין בנוסף כדאי לבדוק גם באינדקסים בתחום אבל בכל מצב חשוב לבדוק יש בידיו של איש המקצוע את האישורים הדרושים למתן שירות בתחום.

אם שלחו לכם בדואר צריכת מים גבוהה בצורה לא אופיינית? ודאי יש לכם נזילות שאתם לא רואים בדוד או בצנרת, אפילו שהכל נראה יבש חבל על כל טיפה וגם על כספכם, במקרים שאלה צריך להזמין בהקדם בעל מקצוע אמין לאיתור ותיקון התקלה וזאת בשל הסיכון הגדול הקיים בתקלות אלה לרכושם.

החליפו לכם צנרת? במקרים של רכישת מוצרים חדשים או שהתיקון הצריך החלפת חלקים, אל תשכחו לבקש תעודת אחריות בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור לכן שצריכים תיקון צריך לחפש בעלי מקצוע מנוסים.

בדיקת מחירים- גם במקרים דחופים מאוד וגם שזה לא דחוף אל תוותרו על בדיקת מחירים, אם זה אינסטלטור באשדוד או כל תיקון אחר, אפשר להשיג כמה בעלי מקצוע דרך האינטרנט תוך זמן קצר. בנוסף בקשו לדעת יותר על התיקון בכדי שיהיה אפשר למנוע עוד בעיות דומות.

טיפ סיכום: בכלל לא משנה אם זה בשבות או בימי חול אם הבוילר נוזל אתם צריכים לחפש חוות דעת ברשת ולהשוות מחירים כמובן. אחרי בדיקה קצרה רק תזמינו איש מקצוע ותוכלו לפתור את הבעיה בקלות ובזריזות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI