דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג הכרויות אקדמאים - השלב שאחרי המחשב
הכרויות אקדמאים - השלב שאחרי המחשב
שירה דרורי 11/10/12 |  צפיות: 4038

אקדמאים אשר משתמשים באתרי הכרויות אקדמאים הם אנשים עסוקים ועל כל אין ויכוח. למצוא את הזמן ויוזמה להרשם לאתר הכרויות זה מעשה מבורך. להצליח למצוא מישהו שנראה אטרקטיבי עבורכם זה בכלל סימן של מזל, ולמצוא זמן פנוי משותף לשניכם ולנות עיסוקים שונים בשביל להפגש לדייט זה בכלל נראה לכם לא מציאותי. אך מצלחתם את המעבר הזה מן הרשת אל הדייט, מה כעת?

כולנו מכירים את סיפורי האימה על ההוא שבטעות הדליק לדייט שלו את השיער עם הנר, או להיא שלא ידעה איפה לקבור את עצמה כשפתאום קלטה שהיא מדברת מתחילת הערב על האקסים שלה מן העבר. דייטים, במיוחד דייטים ראשונים של הכרויות מהאינטרנט, ועל אחת כמה וכמה דייטים של אקדמאים מאתרי הכרויות אקדמאים, הם סיטואציות מלחיצות למדי המלוות בחששות שונות ובבטחון עצמי בקרקעית. אז מה עושים וכיצד צולחים את הדבר הכל כך נורא הזה (לא באמת) שנקרא דייט ראשון.

לתכנן מראש אך לשמור על ספונטניות

כאשר החלטתם שאתם מוצאי חן אחד בעיני השני, ואתם מעוניינים לקחת את זה מאתר ההכרויות אקדמאים בו אתם משוחחים כעת, אל המציאות ואל דייט ממשי, זה השלב בו כדאי לנסות ולדלות פרטים מן הצד השני, להבין מה יתחשק לו לעשות כשתפיגשו, לנסות להיזכר ממה שהוא סיפר לכם מהם תחומי העניין שלו, ולאן כדאי לקחת אותו לדייט הראשון שלכם. כאשר מתכננים דייט ראשון ביחד, חשוב לבדוק מה הצד השני אוהב, ולהקפיד לדאוג לבחור משהו שטוב גם לכם (ולא רק להקריב עבור הצד השני). חשוב שהצד השני ידע שהוא מקבל ייחס ממכם, אך גם לדאוג להראות שאתם צד בעניין. מה גם שלא תרצו לסבול ולהמאיס את עצמכם על הפרטנר במהלך הדייט הראשון. על אף התיכנון כדאי תמיד להשאיר מקום לספונטניות ולדעצ לקבל שינויים של הרגע האחרון ולהמשיך ממקום למקום במידת ההתרחשות. ספונטניות בדייט ראשון היא דרך נהדרת להפיג לחצים ולהפוך את כל הדייט להרבה יותר טבעי ורגוע.

שיחה קולחת היא לב העניין

אין מה לעשות, רושם ראשוני קובע הרבה. אומנם גם לרושם החיצוני יש משקל לא קטן, אך בדייט ראשון (בהנחה שכבר ראיתם תמונות אחד של השני באתר ההכרויות אקדמאים, עוד כשרק הכרתם אחד את השני) השיחה והתנהלות העניינים לאורך הדייט, הם אלה שיקבעו את העתיד שלכם ביחד או לחוד. שיחה טובה לא בהכרח נקבעת על טיב הנושאים שעולים או על איכות הדיבור של שני הצדדים. שיחה טובה בדייט נקבעת על פי כמה היא טבעית, כמה היא זורמת וכמה היא נעימה ומהנה לכל אחד מן הצדדים. שיחה טובה תגרום לכם ולצד השני לרצות ולהיפגש בשנית ובשלישית עם הבן אדם בשביל להכיר אותו יותר ולגלות מה עוד יש לו להגיד בנושאים שונים שמעניינים אתכם. בשביל ליצור שיחה טובה חשוב לשמור על הקשבה, להראות עניין בצד השני ובדעתו, להקפיד לשאול שאלות ענייניות ולדעת מתי הגזמתם בכל הקשור בלדבר על עצמכם ועל דעותכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI