דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הגיע הזמן לעבור טשטוש צלקות?
הגיע הזמן לעבור טשטוש צלקות?
דפנה לוטן 11/10/12 |  צפיות: 2927

כמעט לכל אחד יש מין תחושה כזאת שהאנשים שבחיינו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, ומהי התשובה? לא, מדוע? כי אם כולם חשים כך כנראה שהאמת נמצאת בשני הצדדים. שפתיים קטנות, שיניים שבורות, שדיים נפולים, לא חסרות בעיות שמהן סובלים גם צעירים וגם מבוגרים אבל למרות הכל, היום אפשר לגשת למרפאה אסתטית ותקן הכל ולעשות זאת תוך זמן קצר.

ברגעים של חולשה עולה בנו ההרגשה שלא קיבלנו מראה הוליוודי אבל לעתים גם השנים שחולפות משנים את הגוף. כך או כך, מתעוררת המחשבה על יתרונותיה של הרפואה אשר יכולה לתת אפשריות רבות לשינוי המראה החיצוני והכל במחירים נוחים לכל כיס, נשמע לכם מעניין?.

מה כדאי לדעת שמתעניינים לעבור טיפול לצלקות קלואידיות? איפה קוראים הכל על ניתוח לשיפור המראה? נתחיל? לפניכם כמה טיפים מועילים שבעזרתם תוכלו להכיר ולדעת את התחום.

אם עולות לכם מחשבות על הסרת נקודות חן או צלקות בפנים אתם זקוקים להמלצות על מרפאות, איך להתחיל? המלצה אמינה שווה זהב, בדקו אם חברים ובני משפחה אולי לאחד מהם יש אף חדש? קיימות עוד אופציה היא בדיקה של חוות דעת בפורומים בתחום ואתרים אינטרנט רלוונטיים. העלות היא לא זאת שקובעת, לניתוחים הפלסטיים יש השפעה על חיינו ובעקבות כך עליכם להרגיש שבחרתם נכון.

רופאים מקצועיים נותנים את האפשרות לראות הדמיית לפני ואחרי, שאתם הולכים לפגישה בקשו מהרופא שאיתו אתם נפגשים שיראה איך הגוף שלכם יראה בסיומו של הטיפול ובעיקר אחרי ההחלמה, ובדרך זאת תוכלי להיות משוכנעת כי בחרת את הטיפול עם התוצאות שמתאימים לגופך.

אין אפשרות לנסות לשפוט את תוצאותיו של הטיפול שלכם ישר לאחר שתורידו את החבישה, חשוב מאד להיות סבלניים עם חלוף הזמן הנפיחות תעלם ואפכם יקבל את המראה הנכון.

מומלץ מאד לבקש לראות את תיק העבודות העדכני של הרופא המנתח שאתם מעוניינים שיטפל בכם, כך תוכלו לקבל מושג מכישוריו הרפואיים ואף לראות ניתוחי אף שהוא עשה בעבר.

הגיע הזמן לעבור טשטוש צלקות? השיגו כמה שיותר פרטים, ודאו ששאלתם את כל השאלות, על הסיכונים הכרוכים בניתוח, השוו מחירים, נצלו את האינטרנט לקבל מידע ותוכלו להגיע אל שולחן הניתוחים רגועים יותר ובטוחים יותר, המון בריאות!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI