דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מתקיני סורגים ושערים
מתקיני סורגים ושערים
דפנה לוטן 11/10/12 |  צפיות: 2647

בישראל בה ימי הקיץ הם רבים, אנו נאלצים להצליל את הבית באמצעות תריסים חלונות ועוד. יתרה מכך כל נושא הבטיחותי חשוב עוד יותר ועל כן לא כדאי להקל ראש בעניין. אין אחד שלא רוצה להרגיש בטוח בביתו ומשום כך כדאי שנתייחס לנושא הבטיחותי.

אם כן , כיצד בוחרים סורגים ותריסים? מה יש לדעת לפני התקנת של סורגים מעוצבים לחלונות וכיצד לבחור קטלוג סורגים? המלצות במאמר הבא:.

יופי וסגנון- כשרוצים להוסיף סורגים לבית- מומלץ לדעת מראש מה הסגנון שהכי אהוב עלינו. האם יש לנו דרישות מיוחדות בנוגע לעיצוב? האם יש צורך בגוון מסוים? גודל? חשוב לשקול היטב לפני הרכישה מה רצוננו בהתאם לאזור המגורים.

אסתטיקה וביטחון- הם שני מושגים שיכולים בקלות להתחבר כאשר רוכשים סורגים ותריסים. בימים הללו ישנו מגוון של תריסים חשמליים, שלל סגנונות של סורגים, תריסים ויתרה מכך חלונות אטומים לרעש. חובה להקפיד על בחירה איכותית וזאת בשביל שהמוצר העמיד יחזיק למשך תקופה רבת שנים.

בטחון הנפשות בבית- כיום קל מאד לעצב פן שיישרה מראה צבעוני וחי לחדרי הילדים בבית, באמצעות בחירת תריסים בצבעים וסורגים שאינם גלויים לעין המהווים גם אלמנט בטיחותי. ניתן לבחור בהתקנתם של סורגים ססגוניים, מעודנים למראה שלו ורך, אך יותר חשוב חזקים ומגנים. בסופו של דבר הבחירה נעשית בהתאם לכיס, טעם אישי ואופי הבית.

טווח ההוצאה ותמחור- כיום התחום רווי מוצרים וחומרים: אלומיניום, ברזל ועוד. מבחר של חומרים, ומבחר רב של סגנונות. מומלץ להשוות בין המחירים בשוק, לקחת לפחות שתי הצעות מחיר ולבדוק מה הכי טוב, הכי פרקטי והכי זול..

מתקיני סורגים ושערים- נותן שירות מקצועי יוכל בקלות לסייע לבחור את הסורגים, התריסים והחלונות עם מדידות תואמות ולתת לכם אחריות. כדאי לא לבחור בכל איש מקצוע, אלא לקרוא ביקורות והמלצות ולהשוות בין המחירים השונים. נושא ההתקנה חשוב מאוד כחלק מתהליך רכישת הסורגים והתריסים.

שדרוג סורגים קיימים- אפשר בעזרת צבע לתקן את הסורגים שהתיישנו ברבות השנים, בסגנון האהוב עליכם ותוכלו לעשות זאת לבד או להזמין איש מקצוע בתחום. אם אתם צריכים תיקון לתריסים חשמליים כדאי מאוד לחפש בעל מקצוע שמומחים בתחום, בקשו אחריות וחשבונית על כל תיקון . יתרה מכך, חשוב לוודא שמתקינים לכם חלקים מקוריים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI