דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי הכל על בחינות פסיכומטרי
הכל על בחינות פסיכומטרי
דפנה לוטן 14/10/12 |  צפיות: 3334

יש שיגידו שלא כולם צריכים בגרות מלאה בשביל למצוא ג'וב טוב. תעודת בגרות לא תהווה שיקול מכריע לגבי סיכוי ההצלחה, אבל בגרות טובה זאת כוכבית בולטת בקורות החיים וגם תוספת נהדרת למי שרוצה ללמוד לתואר. איפה אתם נמצאים בכל הסיפור? בואו לשמוע עוד על לימודים ותואר ב 2012.

את המזרח כבר ראיתם? יופי, תתחילו לתכנן את דרכם בעולם הגדול, חייבים לקחת ברצינות את כל נושא הלימודים להחליט על הכיוון שנכון עבורכם. אם מחכים יותר מדי תתקשו יותר להתחיל ללמוד. לכן בלי תירוצים, קבלו החלטה נכונה ותמהרו!.

תעודת בגרות הכרחית לכל המעוניינים להמשיך למסלולי תואר ראשון/שני, אם אין לכם 12 שנות לימוד, תוכלו תוך פחות משנה להוציא בגרות, לאלו עם תעודת חלקית, יש מגוון מסלולי לימודים. חשוב ללמוד בבתי ספר שבהם יש אווירת לימוד נעימה שעות לימוד מתאימות ולא פחות חשוב צוות מקצועי. אם עכשיו השתחררתם- מגיע לכם לקבל הטבות.

לימודי פסיכומטרי? לתלמידים רבים הפסיכומטרי יכול להוות מכשול לקראת לימודי התואר אבל זה לא בלתי אפשרי, ציונים טובים עם תוצאות הבגרויות יקבע לאילו תחומים תוכלו להתקבל. ציונים טובים וכל הדלתות פתוחות עבורכם, אם זה לא הצליח לכם אל תרימו ידיים, חלק גדול מהאנשים מנסים שוב בבחינה הבאה תהיו מוכנים יותר.

תואר או קורס? מעטים יודעים זאת אך לכמעט ארבעים אחוז מהישראלים יש תואר. חולמים גם? הצד השני שרבים לא הולכים על התחום הנכון עבורם ומשקיעים המון על לימודים במקצוע שאין בו ביקוש או שלא יעסקו בו. לכן לא צריך להיות פזיזים. עשו בדיקה לכבי העתיד הצפוי לכם בתחום רמת השכר בתחום והאם תתקשו למצוא עבודה? ורק אחרי הכל קבלו את ההחלטה.

כולם מתכננים לך את העתיד? בודקים אפשרויות? בחינות פסיכומטרי יכול להתאים לכם? למה אתם מחכים? גם נשים וגם גברים נרשמים ומתקדמים למקצועות נחשקים אוניברסיטאות ומכללות- בישראל כל אחד יכול ולא חסרות אפשריות: לימודים אקדמיים לימודי אסתטיקה, פסיכומטרי ללקויי למידה ועוד, צריך רק למצוא את הדרך שהכי מתאימה לכם ולצאת לדרך. שיהיה לכם בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI