דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר ניקוי דוד שמש
ניקוי דוד שמש
דפנה לוטן 14/10/12 |  צפיות: 2882

זקוקים לאינסטלטור? ההרגשה הכללית היא שתמיד יש לנו בעיות אינסטלציה ברגעים הכי לא צפויים? זה בא תמיד בימי שישי או בדיוק בארוחה עם משפחה. בעיות באינסטלציה והדוד הן מסוג התקלות שהכי נפוצות בכל בית ודירה ובשונה מבעיות אחרות הן לא סובלות דיחוי. אז מה עושים? מזמינים טכנאי שירות של ניקוי דוד שמש תוך דקות.

האסלה נסתמה? מים נוזלים מהדוד? מערכת החימום נדפקה? אילו המלצות אנחנו יכולים להציע בנושאי של מחיר קולטי שמש? קבלו כמה טיפים שימושיים.

יש לכם תקלה בדוד? בכל הזמנת בעלי מקצוע נסו להיזכר האם קניתם את הדוד לפני פרק זמן הקטן מ-5 שנים, אם התשובה חיובית אז עדיין יש לכם אחריות מצאו את תעודת האחריות והזמינו שירות ללא תשלום, במידה ולא, הזמנה של טכנאי עולה עד 250 שקלים.

איך לבחור טכנאי? כמו תמיד, הכי מומלץ לשכור טכנאי דרך המלצה של אדם קרוב ואמין בנוסף תוכלו לחפש גם במדריכים שונים אך בכל מצב חשוב מאוד לשאול אם יש בידיו של בעל המקצוע את כל ההסמכות הרשמיות כדי לעבוד בתחום.

תמיד אתם מקבלים חשבון מים גדול? קרוב לודאי שיש לכם נזילה בריצוף או בקיר, גם אם הכל נראה יבש ובמצב טוב חבל על המים ובטח שעל הכסף, במקרים כאלה אתם צריכים להזמין במהרה מומחי נזילות לפתרון הנזילה זאת משום הסיכונים הפוטנציאליים הטמונים בתקלות שכאלה לרכוש.

תיקנתם נזילה? אם רכשתם את דוד השמש שלכם או שביצעתם תיקון, זכרו לבקש אחריות על המוצר או התיקון. השוק מלא בטכנאי ומוחי דוד שמש אבל רק מעטים מביניהם נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך לכן שצריכים בעל מקצוע חשוב להזמין רק את המומחים בתחום.

השוואת מחירים- גם אם יש סתימה בשירותים וגם שלא אל תוותרו על השוואת מחירים, במידה וזה קולט לדוד שמש או כל תיקון אחר, אפשר להתקשר לכמה בעלי מקצוע בעזרת אתרים ברשת תוך כמה דקות. בנוסף בררו כמה שיותר פרטים על הבעיה בשביל שתוכלו למנועתקלות שכאלה העתיד.

ונסכם: לא חשוב אם זה ביום חול או שבת שיש נזק בצנרת אתם צריכים למצוא חוות דעת באינטרנט והכי חשוב להשוות מחירים. אחרי עשר דקות רק תזמינו שרברב ותפתרו את הבעיה שלכם במהירות ובקלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI