דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מחפשים מקום לברית בשרון?
מחפשים מקום לברית בשרון?
לולה איזרסון 14/10/12 |  צפיות: 4195

מארגנים מסיבה לילד?

יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אירוע ברית

כשמדובר על בר מצווה, מסיבת יום הולדת או כל אירוע שמערב גם ילדים צעירים, חשוב לוודא שיהיה להם בידור לאורך כל המסיבה. ילדים נוטים להשתעמם בקלות ובמהירות, לפיכך חשוב לדאוג למס' אטרקציות שבאמצעותן ניתן להשתולל כראוי. הנה רשימה חלקית של אטרקציות פופולאריות שמתאימות לכל מסיבה:

מגלשות מים

מתכננים חגיגה במקום גדול? מתקני מים למיניהם זו דרך נהדרת להעסיק ילדים באירוע. מגלשות, אבובים גדולים וטרמפולינות מים יכולים להתאים לילדים בטווח גילאים רחב למדי והם למעשה אטרקציה שמרבית האנשים לא זוכים להנות ממנה מדי יום. עם אטרקציות כאלה אתם יכולים להיות בטוחים שהמסיבה שאתם עורכים תהיה באמת מדהימה.

פעילויות שונות

הילד רוצה קריקטורה? הילד רוצה להקליט שיר? אופציה נוספת היא להזמין דוכנים מסוגים רבים ושונים בהתאם לגיל הילדים והתחביבים של בעל השמחה. אפשר, למשל, לערוך קליפ מגניב בו יופיע הילד וחבריו. כמו כן, תוכלו להביא מאפרת מקצועית שתדאג לאיפור מיוחד. גם קעקועים הם מצרך מבוקש ובנות ובנים מתים על האטרקציה הזו. ההפעלות האלה מתאימות לתחביבים שונים ולגיל המוזמנים.

אין כמו שולחנות משחק

האופציה שמתאימה לכל אירוע היא שולחן משחק.צעירים ומבוגרים אוהבים לשחק בהם ואלה מתאימים לכל אירוע. כדורסל או פיקפונג? או שתעדיפו סימולטור נהיגה? מספר שולחנות משחק וכל האורחים, ילדים ומבוגרים, יהנו.

ומה המוזמנים יאכלו?

כבר בחרתם את כל האטרקציות למסיבה? זה הזמן לחשוב על סוגית האוכל. לא חשוב אם זה מסיבה עם קטנטנים או דווקא מסיבת מבוגרים, האוכל הוא תמיד חשוב. אחרי שהילדים יפסיקו לשחק סביר להניח שהם ימותו מרעב. מזל שהיום אתם יכולים להתרשם מלא מעט אופציות קולינריות מוצלחות.

אפשר להגיש המבורגר איכותי בלחמניה, או, לחילופין, לערוך ארוחה מלאה מא' ועד ת', כזו עם כל הפינוקים. ניתן גם לארגן שתי ארוחות במהלך הערב, אחת לילדים ואחת למבוגרים באירוע ע"מ לספק את הרצונות השונים. וברור שאין ארוחה בלי הפתעה מתוקה בסופה, אז בין האפשרויות המתוקות יותר ניתן לבחור ב שערות סבתא, מפל שוקולד שוויצרי ואיך אפשר לשכוח, עוגת שוקולד מסורתית.

הזמן לקבל החלטות!

כעת כדאי לדבר עם ילדכם ולבדוק מקרוב את כל האפשרויות. החליטו יחדיו על ההפעלות, האטרקציות והמזון שיוגש ע"פ ההעדפות שלכם, בהתאם להגבלת התקציב וע"פ מספר המשתתפים. ככה תוכלו לארגן מסיבה שכל המוזמנים יעריכו, המבוגרים והילדים.

חוגגים? גם אתם יכולים להפתיע את המשתתפים ולערוך חגיגה שכולם יזכרו. התחילו לתכנן מהיום את המסיבה שלכם. בשביל פרטים לגבי הפעלות ואטרקציות למסיבות - http://www.mlaofek.co.il/מקום-לברית, פה תמצאו לא רק מידע חשוב, אלא גם הרבה רעיונות למסיבות שניתן לעשות בהם שימוש. בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לולה איזרסון


 


מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון
 
סדנאות מנהלים לשיפור הארגון
במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ושמעבר לזה, אתם מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים הרבה מאוד , כדאי מאוד שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ייעוץ אישי בשוק הפיננסי.

איך קונים נכון שעון?
17/10/12 | צרכנות
התשובה היא פשוטה מאוד - הזמן הוא ממש לא הדבר המרכזי, אלא הנקודה המרכזית היא מה מקרין השעון - אלגנטיות וכמובן יוקרה ובנוסף הוא תכשיט לכל דבר.

חברות הפקת אירועים
ישנם המון בעלי מקצוע בענף ההפקות- מפיקת אירועים, מנהלת אירוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם תקליטנים. מהותי להבין שמחירו של כל נותן שירות הוא גבוה ולכן מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק חבילה שלמה וכוללת.

מחפשים סדנאות אפקטיביות על נושאים כגון ניהול עובדים?
בכל מקרה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר שני. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי מהוותי של מרבית ההכנסות או של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

השקעות נדלן בארה"ב או בארץ?
15/10/12 | נדל"ן
בפוסט שלי אנסה לשים דגש על נקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובחו"ל, אנסה לספק פתרונות לשאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים בעלי משמעות לדוגמת - האם שווה להשקיע בנדל"ן, התברברות מעצבנת משרדי תיווך בעולם או רכישת נדלן מניב בחו"ל.

איך קונים מוצרים לתינוקות?
14/10/12 | הורות
אחת מההחלטות הבסיסיות מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו. מהשנייה הראשונה תינוקכם יזדקק לציוד, אך בגלל שזהו תינוק רך, על הציוד להיות בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והבטיחות. לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ, לבדוק את ההיצע ולבחור רק בפריטים מומלצים שתוכלו לסמוך עליהם.

מחפשים מקום לברית בשרון?
יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אולם אירועים בקיסריה
בחיים ישנם ציוני דרך משמחים, ובארץ ישראל אנו נוהגים לציין כל מאורע מרגש כזה בגדול. בין אם מדובר בחתונה שלכם, במסיבת רווקים או במסיבת בת מצווה, כשאנו מוצאים תירוץ לשמוח ולחגוג - לא נפספס את ההזדמנות.

כיצד לבחור משרד עו"ד
אף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי, אבל במקרים רבים אנחנו נזקקים לעורן דין ממולח. זה עשוי להיות בעקבות עניין פלילי ויכול להתרחש דווקא בגלל הוצאה לפועל. על כל מה שיבוא בהחלט כדאי להשיג עורך דין מקצועי!

מפיק מוזיקאלי להפקות כגון הפקת שיר לבת מצווה
אבל עם השנים, ההכרח להתפרנס כהלכה השפיע עלי והגעתי למסקנה שע"מ להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני חייב להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוסיקאלי שללא ספק יעניק לי אפשרות להתקיים כרצוני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI