דף הבית בידור ופנאי שירה שירה בציבור – האנדרדוג של המוסיקה
שירה בציבור – האנדרדוג של המוסיקה
מיכל ז 15/10/12 |  צפיות: 3953

עולם המוסיקה מחולק לסגנונות רבים, ויש כאלו שפופולאריים יותר מאחרים. בין הסגנונות השונים, יש את השירה בציבור, שאומנם היא לא סגנון מוסיקלי, אלא אוסף של שירים ממגוון סגנונות, אבל אנחנו אוהבים לקטלג אותה כמשהו נפרד.

בתחילת דרכה, שירה בציבור הייתה הדבר הכי חם, והיא גם הייתה בילוי שהיה מקובל. כיום, אנשים שאוהבים שירה בציבור לא תמיד ימהרו להודות בזה, שכן היא קיבלה מוניטין של משהו מיושן.

אבל האמת היא ששירה בציבור היא בילוי מצוין, בכל גיל, ואפשר לומר שהיא הפכה להיות 'גילטי פלז'ר', שאולי אנשים לא יודו שהם אוהבים, אבל הם לא יכולים לפספס ערב שירה בציבור שמתקיים לא רחוק מהבית שלהם.

היתרון הגדול של שירה בציבור הוא העובדה שלא חייבים ללכת לאירוע שכזה. במקום זאת, אפשר לארגן ערב של שירה בציבור בבית, עם החברים והמשפחה, ויש שתי סיבות לכך שכדאי לעשות זאת:

קודם כל, אפשר למצוא מנחי שירה בציבור באזור הצפון ועד הנקודה הכי דרומית של הארץ שלא גובים מחיר גבוה. אם זו לא עינת שרוף או מפורסמים ברמה שלה, כל אחד יכול להשקיע במנחה איכותי.

דבר שני, ערבי שירה בציבור באזור הדרום ואזורים אחרים הוא ערב שכולל שירה של קשת רחבה של שירים, כך שלא מקובעים לסגנון מוסיקלי אחד וגם לא לשירים של אמן אחד בלבד. במובן מסוים, אפשר לומר שמקבלים רצף של הופעות ממגוון זמרים ולהקות, רק שאת השירים המשתתפים שרים יחד עם המנחה.

ערב שירה בציבור יכול להתאים למסיבות ילדים והוא יכול להתאים גם למבוגרים יותר ואפילו לקשישים. רק חשוב להתאים את המנחה ואת מחרוזת השירים לקהל, הרי כל דור גדל על שירים אחרים, ובוא לא נשכח עד כמה המוסיקה התפתחה בעשורים האחרונים.

כל מי שאוהב מוסיקה, יוכל להעריך ערב של שירה בציבור וייהנה ממנו, הרי זה לא משנה מי שר את השירים שאנחנו אוהבים; מה שחשוב זה שאפשר לשיר בקולי קולות ואפילו לזייף, ואיש לא ירים גבה או ישפוט. בקיצור, הנאה רצופה שאי אפשר להתכחש אליה. נסו, ותיווכחו בעצמכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI