דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה כל היתרונות של הומאופתיה
כל היתרונות של הומאופתיה
מה רוצה 16/10/12 |  צפיות: 2953
הראש כואב כל הזמן. הרופאים אכזבו גם אותך?

בדומה לרוב כדה"א, גם אני, לאורך רוב חיי, האמנתי בכל רוחי ברפואה הקונבנציונאלית ובמוסדות השונים; כל כאב רגליים קצרצר, כל תעוקה קלה, נגמרה באמצעות נטילת גלולה או לגימת סירופ. כן, אני היפוכונדר, כזה אני... עד לפני כחודש, לאחר שבועות ארוכים שסבלתי מכאבי גב, אף קופ"ח לא הצליחה להעלים. בסוף, עם הרבה סקפטיות, נעניתי לבקשות זוגתי שתחיה, בזכותה התוודעתי לעולם של הרפואה ההוליסטית המשלימה.

הטיפול הזה עזר לי באופן מדהים, ומאותו יום אני סיימתי עם קופ"ח.

הסטיגמה הקיימת על נושא הוליזם.

בדרך כלל, אלו שלא מאמינים ברפואה לא קונבנציונלית, מרגישים כך - כנראה בגלל הסיבה שאינם בקיאים בתחום, או ייתכן כי חקוק אצלהם הרושם הסטלני שהתחום הזה הותיר בישראל לפני עשור-שניים. המציאות מראה כי תחום הרפואה המשלימה קיבל הרבה לגיטימציה בעשורים האחרונים, כמעט בכל המקומות - התראפיסטים מלומדים ורבי ניסיון, ולא סתם חבורה של סטלנים עם זמן פנוי.

רפואה משלימה

בבסיס, עם כל יתרון קיים, טיפולים קונבנציונאליים הם תעשייה המגלגלת מיליארדים, וכל כדור הינו, בסופו של יום, מסחטת כסף ענקית. האינטרס הוא להשאיר בך תלות, לפחות ברמה כזו שתצטרך לשוב לקבלת טיפול רפואי מדי תקופה מסוימת ולהוציא עוד כסף.

רפואה משלימה באה לפתור בעיות פיסיות ששיטת הטיפולים המדעיים לא מצליחה לפתור.

הרפואה ה"מדעית" פוגעת במערכות שלנו עם כימיקלים מסוכנים ותופעות לוואי קשות. הטיפול המדעי עשוי לעזור נקודתית, אך באותו זמן הוא עלול לגרום קשיים אחרים ולחבלות באיברים חיוניים אחרים.

תוכלו גם למצוא עוד יתרונות רבים, קצרה היריעה מלהכיל. אפשר להיחשף למידע נוסף ברחבי האינטרנט.

אבל מהם החסרונות?

באופן טבעי, שיטת הטיפולים המשלימים - יש לה חסרונות, ועדיין יהיו מקרים, בהם השיטה המודרנית אפקטיבית יותר. אבל עדיין, בשיטת ההוליזם, בדרך כלל - הסיכון הוא מזערי, ולא קשה למצוא בתקופתנו כמויות גדולות של ידע על נושא זה. לפיכך, בנושא זה יש משמעותית יותר מעלות לעומת מגרעות.

במקרה ואתםחייבים לקרוא טיפים מתחום הרפואה האלטרנטיבית - http://www.theclinica.co.il/index.aspx?id=4169&termID=977. כולי תקווה שעזרתי לכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI