דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב מקום בשביל ימי הולדת למבוגרים
מקום בשביל ימי הולדת למבוגרים
מה רוצה 16/10/12 |  צפיות: 3431
לחלק גדול מהאנשים ארגון ארוע מהווה משימה מורכבת, בין אם מתוכנן אירוע התרמה או מסיבה חשובה. יש כל כך הרבה נושאים ומטלות לדאוג להם- רשימת ההגעה, שירותי ההסעדה, ההפעלות, האולם וזו רק ההתחלה. לפי כך כדאי מאוד להשאיר את התחום הזה לחברת הפקה. מעבר לנקודה החשובה שכך יתאפשר לכם להינות מהסידורים וההכנות ומעבר לזה מהיום החגיגי עצמו, המפיק יוכל לשתף אתכם בהצעות שונות שאנשים מהשורה ברוב המקרים לא מודעים אליהם.

נותני שירות בתחום

יש המון ספקים ונותני שירות בענף הזה- צוות הפקה, אחראי אירוע, צוות עיצוב ואף צוות הפעלה. מהותי להבין שהתשלום הנדרש לכל בעל מקצוע יכול להגיע לכמה אלפים ועל כן מומלץ מאוד לסגור עם חברת הפקה שמסוגלת לספק חבילה כוללת.

יש מעט מאוד חברות מקצועיות שמתמחות בהפקת ארועים אך גם מספקות שירותים שונים כמו לדוגמה הסעדה. חברות מעולות אלו עוסקות בדרך כלל בסקטור העסקי וגם במגזר הפרטי. לכן אין זה משנה אם מחפשים מפיק לתכנון אירוע משפחתי או רעיונות מקוריים ליום גיבוש תבינו מהר מאוד שביצעתם את הבחירה הטובה ביותר.

ימי גיבוש

למזלנו יש לא מעט רעיונות ייחודיים לדרכים לשמוח ולחגוג יום מיוחד. בנוסף על הפקת המאורע במקום מיוחד והזמנת שירות הסעדה מקצועי מאוד מומלץ בנוסף לשלב הפתעות שעושות הרבה כיף:

אטרקציות אכילות - ישנה אפשרות לשלב מספר דוכני מזון כמו לדוגמה מכונות "סמוזי", טאבון לפיצה ובנוסף גם בר נייד.

לחתנות ואירועים מיוחדים - הפרחת יונים לבנות, עמדת הקלטות, מזכרות מגנטים ואטרקציות מגניבות אחרות.

אטרקציות ליום הולדת ואירועים קטנים נוספים - הפעלות מיוחדות כמו לדוגמה חפש את המטמון, שירה בציבור וגם סדנת צחוק.

לארועים עסקיים - מופע אורח או בנוסף פעילויות בנוסח סדרות הראלטי - רוצים להיות מליונרים, תחרויות שירה או יום כיף באילת.

כפי שהראתי ישנם לא מעט הצעות ורעיונות, אך זיכרו הנקודה המהותית היא לדעת לבחור נכון את נותנת השירות המקצועית והטובה ביותר שתתכנן לכם ארוע חלומי.

תשתדלו להקפיד בבחירתכם לבחור רק במפיקים מנוסים וותיקים, עם קשרים ענפים ובנוסף גם, שירותיים ונעימים.

חברה רצינית תוכל להתאים לכם את חבילת הארוע המתאימה. חבילת אירוע שתכלול את גן האירועים, שירותי הסעדה איכותיים, את אפשרויות התחבורה ( כשמתוכנן טיול ), את תוכנית האירוע ויותר מזה, שהכל יתכנס בהתאם למחיר שרציתם.

מאז שנות האלפיים לא חסרים נותני שירות בענף והקושי המהותי נעוץ בבחירת האדם המתאים ביותר, שיספק לכם את החבילה הכוללת שתצטרכו באיכות הגבוהה ביותר ובעלות משתלמת.

נוסף על כך, לפני שתבחרו כדאי שתבקשו לראות חו"ד, תבדקו ברשת ואפילו תבררו עם עמיתים שתכננו בעבר אירוע כמו שלכם.

הכרחי לזכור שעל אף שזה יוצא הוצאה לא קטנה היא ברוב המקרים שווה את זה. היא תאפשר לכם ליהנות מההכנות הארוכות ויותר מזה, מהאירוע עצמו. בלי הצורך להשתגע ולרדוף אחר השף או הצלם, יהיה לכם בן אדם אחד שיפיק לכם כל מה שצריך באופן מקצועי.

מנהל האירוע ידאג לפרטים קטנים כגדולים בערב המיוחד שלכם ויודא שהכל הדברים חוברים יחדיו בהרמוניה מושלמת בעוד המוזמנים ואתם תחגגו עם קינוח מתוק ומרגריטה צוננת. לתענוג זה פשוט אין מתחרים.

וגם אם אתם מחפשים המלצות ומידע בתחום הזה של הפקות אירוע http://www.kestler.co.il/Sc.asp?ID=3246&S=25 ובהצלחה בהכנות!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI