דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים יום כייף בקארטינג ומתקני מים
יום כייף בקארטינג ומתקני מים
מה רוצה 18/10/12 |  צפיות: 2482

לילד יש בר מצווה?

שמתם לב כנראה שבתקופה האחרונה התרחשו כמה שינויים בכל הנוגע לאירועים. בעוד שלפני כמה שנים אפשר היה להסתפק בחגיגה קטנה, אז היום כולנו משתדלים להשקיע במסיבה שלנו יותר משאבים. מדוע עלינו להסתפק בחטיפים וקולה, מוזיקה מרמקולים של מחשב והפעלות בנאליות, כשניתן לארגן משהו מיוחד באמת? עם DJ, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות עבור המוזמנים?

ימי גיבוש לחברות

כשמדובר במסיבת בת מצווה, מסיבת יום-הולדת או כל מסיבה הכוללת ילדים צעירים, צריך לוודא שתהיה להם תעסוקה לאורך כל הערב. ילדים רבים נוטים להשתעמם ולאבד עניין, מסיבה זו יהיה עליכם לדאוג למספר הפעלות ואטרקציות מיוחדות שיאפשרו לכולם לרקוד, לשחק ולהנות. פה יש רשימה של אטרקציות פופולאריות שכדאי לבחור:

מגלשות ומתקנים רטובים

מתכוונים לערוך אירוע בפארק פתוח? מתקני מים שונים זו דרך מומלצת לבדר את האורחים במהלך המסיבה. מגלשות מים, סירות מים ומסלול אתגרי מתאימים לאורחים בכל הגילאים והם אטרקציה שמרבית הילדים לא חווים ביומיום. לכן, עם מתקנים כאלה אתם יכולים להיות בטוחים שהמסיבה שתארגנו באמת תהיה מדהימה.

פעילויות וכיתות אמן

הילדה רוצה איפור ותסרוקות? הילד אוהב לרקוד ולשיר? אפשרות נוספת היא לדאוג להפעלות ודוכנים במגוון נושאים בהתאם לאירוע הנחגג ותחביבי הילד או הילדה. ניתן, למשל, לערוך קליפ בהשתתפות בעל השמחה. אפשר גם להזמין מומחית איפור שתשמח את הבנות. היום גם קעקועי חינה הם טרנדיים וילדות וילדים מתים עליהם. כל ההפעלות מותאמות לתחביבי הילד ולגיל המוזמנים.

סימולטורים ושולחנות משחק

האטרקציה שתתאים לכל אירוע זה שולחן משחק כלשהו.בנים ובנות אוהבים לשחק בהם ותמיד שמחים כשהם ישנם. הוקי אוויר או כדורגל? או שאולי תעדיפו סימולאטור נהיגה מטורף? מספר עמדות משחק וכל המוזמנים ישחקו יהנו.

ומה כולם יאכלו?

בחרתם סוף-סוף את האטרקציות למסיבה? אז עכשיו זה הזמן לדבר על האוכל. בין אם זה מסיבה עם ילדים או למעשה אירוע ללא ילדים, האוכל הוא תמיד קריטי. כשהמשתתפים יפסיקו לשחק סביר להניח שהם ירצו לאכול משהו. מזל שכיום אתם יכולים להתרשם מלא מעט אופציות שונות.

ניתן, למשל, להגיש המבורגר ונקניקיות איכותיות, ניתן גם לארגן סעודה מלאה, בעיקר בשביל האורחים המבוגרים. אפשרות נוספת היא לארגן שתי ארוחות נפרדות, ארוחה לקטנטנים ואחת בשביל המבוגרים ע"מ לספק את הצרכים והרצונות השונים. ברור שאין ארוחה בלי מתוקים בסופה, לפיכך בין האופציות של הקינוחים המתוקים אפשר למצואצמר גפן מתוק, מפל שוקולד וכמובן עוגה.

מה עושים עכשיו?

עכשיו זה הזמן לשבת עם ילדכם ולבחון מקרוב את האפשרויות השונות. באופן שקול החליטו על הפעלות האירוע ומנות המזון שתגישו ע"פ העדפות הילד, תוך התחשבות בתקציב ובהתאם לכמות המשתתפים. ביחד ניתן ליצור אירוע בלתי נשכח שכל המשתתפים יעריכו, אתם והילדים.

גם אתם תוכלו להפתיע את המשתתפים ולארגן חגיגה שכולם יזכרו. ניתן להתחיל לארגן כבר היום את המסיבה הבאה. לאינפורמציה על מתקנים לאירועים - http://www.mlaofek.co.il/יום-כייף, פה תמצאו לא רק מידע שימושי, אלא גם רעיונות מקוריים שיוכלו לעזור לכם. שיהיה בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI