דף הבית רפואה ובריאות בריאות הנפש אבחון הפרעות קשב וריכוז במבוגרים
אבחון הפרעות קשב וריכוז במבוגרים
noam 18/10/12 |  צפיות: 3290

אבחון הפרעות קשב וריכוז במבוגרים

אם אתה כל הזמן מאחר, שוכח דברים, מרגיש לא מסודר, מוצף בפעילויות או קורס תחת נטל האחריות, אולי אתה סובל מהפרעת קשב וריכוז. הפרעת קשב וריכוז, המוכנה גם ADHD נפוצה לרוב בקרב ילדים, אך גם מבוגרים רבים סובלים ממנה.

אבחון קשב וריכוז אצל גורם מקצועי ומוסמך, עשוי להקל עליך ולגרום לחיים שלך "לזרום" ביתר קלות. ללא אבחון קשב וריכוז, אתה עשוי להתקשות בהתנהלות במרכיבים קריטיים בחייך כמו הקריירה ומערכות היחסים שלך עם בני/ בנות הזוג או עם בני המשפחה.

אבחון קשב וריכוז בקרב מבוגרים

כאמור, הפרעות קשב וריכוז איננה תופעה הנפוצה רק בקרב ילדים, להפך. אם ביצעת אבחון הפרעות קשב וריכוז בילדות, ונמצא כי אתה סובל מהבעיה, רוב הסיכויים שמרבית התסמינים עברו גם לבגרות. אך גם אם כילד, מעולם לא עברת אבחון הפרעות קשב וריכוז, זה לא אומר שאתה לא יכול להיות מושפע מהבעיה בגיל מבוגר יותר.

אבחון קשב וריכוז - איך זה יתכן?

בעבר, הייתה מודעות קטנה להפרעות קשב וריכוז, וכך, כל ילד שסבל מהבעיה, כונה עצלן, בעייתי, חולם בהקיץ או תלמיד גרוע. במקרים אחרים, ייתכן שהייתה לעשיית אבחון קשב וריכוז, אך הילד הסובל הצליח לפצות על הבעיה כך שלא ניתן היה לעלות על כך.

ילד זה, שהפך עם השנים לבוגר, קורס לפתע תחת עומס התחומים בהם הוא שותף ועליהם הוא אחראי: לנהל קריירה, להיות אבא, לתפקד כבעל, לנהל משק בית, לפרנס וכיוצא בזה. עומס זה מתנגש עם הצורך בלהיות מאורגנים, ממוקדים ורגועים, וכך נוצרת קרקע פורייה להיווצרות הפרעות קשב וריכוז.

כיצד מבצעים אבחון הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים?

מבוגרים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יתקשו להישאר ממוקדים בפעילויות יומיומיות שגרתיות, דעתם עשויה להיות מוסחת בקלות, הם יעברו מפעילות אחת לאחרת, ישתעממו בקלות, יחלמו בהקיץ, יתעלמו מפרטים שיגרמו לטעויות, יתקשו לזכור הוראות ושיחות, יהיו ממוקדים כל כך בפעילות מסוימת עד כי יתעלמו מהקורה סביבם. הם צריכים לעבור אבחון קשב וריכוז.

מבוגרים אלו נוטים להתמהמה ולאחר, קשה להם לארגן את הבית, המכונית, המשרד, הם עשויים לשכוח פגישות, יאבדו חפצים, ישכחו היכן הניחו את הארנק או המפתחות, יהיה בעלי שליטה עצמית נמוכה ובעלי נטייה להתמכרות. יש צורך לעבור אבחון קשב וריכוז בשביל לבדוק אם פעילותם תהיה פזיזה, הם יפריעו לאחרים באמצע שיחה, יפלטו מחשבות לא הולמות בלי לחשוב עליהן קודם ויתקשו לנהל את הרגשות שלהם.

יהיה בסדר

החדשות הטובות הן שניתן לחיות עם ADHD, ולא משנה איך אתה מרגיש כרגע, ואולי צריך לעשות אבחון קשב וריכוז, וכל שצריך הוא קצת תמיכה, חיזוק ויצירתיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI