דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים תיקון lcd
תיקון lcd
גלית רובני 19/10/12 |  צפיות: 2791

גם לכם קורה שדווקא בחג המזגן לא מקרר? שוב פעם המקרר קרס? מעצבן אבל לא נורא, איך לפתור את הבעיה ואיך מוצאים נותני שירות? הכל לפניכם.

בית ישראלי ממוצע מזמין טכנאי או בעל מקצוע יותר מפעם אחת בשנה, אם זה לעסק או לבית אם זה אינסטלטור או מומחה כמו טכנאי טלויזיה. ותכלס, אין לנו כל ידע בתיקון של מוצרי הטכנולוגיה העכשווית או עבודות חשמל או אינסטלציה ולכן חשוב לדעת ולכן מומלץ לקרוא מעט דברים חשובים בטרם תזמינו איש שירות.

קודם כל, בכל פעם שמזמינים בעל מקצוע או תיקון lcd למשל, חשוב מאוד לשאול אם יש לאיש המקצוע את כל ההסמכות המקצועיות לביצוע העבודה. אם אתם מוטרדים דרשו לראות רישיונות, מגיע לכם, אתם משלמים ואתם צריכים לקבל את השירות הטוב ביותר.

לחוצים למצוא שירות מקצועי ודחוף? כמו תמיד, הכי כדאי לשכור אדם לפי המלצות מאדם אמין וקרוב. הרימו את הטלפון ותחפשו המלצות עם מכרים קרובים, בארצנו הקטנטנה קל יותר למצוא מישהו שייתן לכם המלצה.

זקוקים לתיקון למקרר או תיקון טלויזיות? מומלץ לברר האם המוצר שלכם עדיין זכאי לאחריות היצרן, לא זוכרים? חפשו את תעודת האחריות, אם המוצר לא באחריות תיאלצו לשלם כ-200 ש''ח לכל הפחות עבור ביקור טכנאי ואולי יותר תמורת עלות התיקון והחלקים.

אם מחפשים בעלי מקצוע הדרך הכי טובה להתרשמות היא באמצעות עיון בתיק העבודות , איש שירות אמין ישמח להראות לכם מעבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות עם רעיונות ברורים ומוגדרים לגבי השיפוץ שאתם רוצים ובקשו מבעל המקצוע פתרונות נוספים.

צריכים חשמלאי? לפני שתחייגו לחשמלאי לשם איתור איזהו המכשיר הגורם לתקלה מומלץ לנתק את כל המכשירים המחוברים ולחבר בנפרד עד אשר תגלו את המכשיר "הסורר" הבעייתי.

קניתם מוצר חשמלי ואתם מחפשים מתקין? לא כל כך חשוב איזה מכשיר רכשתם אפילו אם היא הכי טובה שקיים בשוק, לבסוף ההתקנה קובעת את האיכות. חפשו אנשי מקצוע שמבינים בתחום, בקשו לקבל תעודת אחריות על ביצוע ההתקנה ושימו לב שנותנים לכם מוצר עמיד וטוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI