דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר הכנות לקונים פרקטים לבית
הכנות לקונים פרקטים לבית
יורם פרקט מכירה והתקנה 20/10/12 |  צפיות: 2706

אומרים מי שטורח בערב שבת יאכל בשבת. כך מי שמתכונן מראש טוב יותר לדברים יזכה לתוצאה טובה יותר. ואם בפרקטים עסקינן אזי נשאלת השאלה איזה הכנות מוקדמות נדרשות לפני התקנת פרקטים בבית. כיצד להתכונן מראש ומה צריך לדעת ולעשות רגע לפני שהפרקטים מגיעים אליכם.

הכנות לפני התקנת פרקטים נדרשות בעיקר בשני מצבים שונים האחד כאשר עושים פרקטים וגרים בדירה והמצב השני כאשר לא גרים בדירה ומדובר בבית חדש או בשיפוצים ואומרים לעבור אליו.

בשני המקרים הללו ההכנות לקראת הפרקטים שונות מעט וכדאי לדעת מראש מה ואיך צריך לעשות. למעשה התקנת פרקטים אינה דורשת מאמץ והכנות מרובות מידי אבל בכל זאת יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני כן.

פרקטים הכנות נדרשות כשגרים בדירה

בדיקת מצב הריצוף הקיים בדירה. הרצפה שעליה עומדים להתקין פרקטים חייבת להיות ישרה תקינה ומפולסת. אם בדירה קיימים מרצפות שבורות, חורים, בורות או מקומות לא ישרים יש לדאוג מראש לבצע תיקונים ופעולה מקדימה של יישור השטח כהכנה הכרחית לפני הפרקטים.

פינוי רהיטים וחפצים ככל שניתן מאותם החדרים המיועדים להתקנת פרקטים. ככל שהמקום יהיה פנוי וריק כך מלאכת ההתקנה של הפרקטים תהיה קלה ומהירה יותר.

במקרים של ארונות בגדים כבדים, רצוי לפנות את הארונות ולאחסן באופן זמני את הביגוד והחפצים הואיל והזזת ארון ריק קלה יותר מהזזה של ארון מלא וכבד. לעיתים קרובות לא מפנים מראש את הארון אלא מזיזים אותו לצורך התקנת הפרקטים בחדר. לכן, טוב תעשו אם תפנו את ארונות הבגדים.

לגבי הורדת פנלים מאבן הקיימים בדירה. אפשר להוציא את הפנלים לפני התקנת פרקטים אבל זה ממש לא הכרחי. נכון שאם מורידים את הפנלים הקיימים ומתקינים את הפנלים של הפרקט ישירות על גבי הקיר התוצאה יפה יותר אבל בבית שמתגוררים ואינו בתהליך שיפוצים אין חובה לעשות זאת. מלאכת הורדת הפנלים דורשת מישהו מקצועי שיפרק את הפנלים. בתהליך זה לרוב נדרש גם תיקוני טיח וצבע בקיר. כל הפעולות הללו מייקרות את העניין ולא ממש משתלמות.

המידות של פנלים לפרקטים מתאימות בדיוק לצורך זה. לכן, התקנת פנלים של הפרקט על גבי הפנלים הישנים והשלמת העבודה בפינישים לגימור יפה יותר היא דבר מקובל מאד והתוצאה בהחלט משביעת רצון.

פרקטים הכנות נדרשות בבית חדש כשלא גרים בו עדיין

בדיקת מצב הריצוף בבית חדש בוודאי אין בה צורך. מה כן ? אם מראש אנו כבר מצויים בתהליך של בנייה או שיפוצים טוב יהיה מראש להנמיך את  גובה הריצוף בחדר המיועד להתקנת פרקטים.

באותו עניין, אם כבר מראש אנו בתהליך שיפוצים או בנייה רצוי לבקש מראש שלא להרכיב בכלל פנלים רגילים בחדרים המיועדים לפרקט וכך נוכל להתקין את הפנלים של הפרקטים ישירות על גבי הקיר לתוצאה יפה יותר.

שלב התקנת הפרקטים בבית חדש הוא לקראת הסוף, בסיום כל שלבי הבנייה, לאחר השלמת עבודות אינסטלציה, גבס, שפכטל, חשמל ולאחר סיום צביעת הקירות אבל לפני הרכבת ארונות מטבח, ארונות אמבטיה, ארונות קבועים ומשקופים. זה השלב האופטימלי להתקנת הפרקטים בבית.

טיפ שווה לשמירה על הפרקטים החדשים שלכם בבית חדש הוא לבקש לאחר ההתקנה לכסות את הפרקטים בקרטון. עבודה נוספת חשובה בעלות קטנה שתגן על הפרקטים החדשים שלכם שלא יהרסו במהלך עבודות של בעלי מקצוע שונים בבית שלכם או אפילו ביום ההובלה.

מי שטורח בערב שבת אוכל בשבת אמרנו אז אם תדאגו להכנות הנדרשות לפני התקנת הפרקטים תבטיחו שהכל יתנהל בקלות במועד וכמו שצריך ושהתוצאה תהיה פרקטים לתפארת ועבודה נהדרת.

בהצלחה

 

יורם פרקט מכירה והתקנה

 

טל: 050-9911998

 

מראשוני ענף הפרקטים בישראל

©  כל הזכויות שמורות ליורם פרקט


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורם פרקט מכירה והתקנה

יורם פרקט מכירה ו התקנה

פרקטים וריצוף עץ לבית ולעסק

ביקור יעוץ מקצועי ודוגמאות פרקטים עד בית הלקוח חינם

טל: 050-9911998

http://yoramparcet.webix.me/



 


מאמרים נוספים מאת יורם פרקט מכירה והתקנה
 
קונים פרקט ? דרישות כספיות יקפיצו את המחיר ברגע ההתקנה
קונים פרקט . דרישות כספיות נוספת יקפיצו את מחיר ההתקנה ברגע הגורלי והקובע. מה לעשות ואיך לקנות פרקט כולל התקנה בשכל מבלי לשלם עוד כספים ולהיות שבוי בידי מתקינים על כך במאמר לצרכן מאת אמן פרקטים ותיק יורם פרקט בעלים של חנות תצוגה לפרקטים באזור תעשיה בת ים

פרקט עץ מדריך קניה נבונה ונכונה
18/06/15 | צרכנות
כמדובר על פרקט עץ אמיתי טבעי לבית זה עולה לא מעט וזו השקעה לטווח ארוך של שנים ולכן כאן נגיש לכם מדריך קנייה נכונה ונבונה של פרקט עץ כזה מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק יורם פרקט בעלים של חברת יורם פרקט בת ים

מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לי כבר מי שיתקין
14/12/14 | שיפוצים
מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לך כבר מי שיתקין את הפרקט, שיפוצניק או מתקין פרקטים נהדר עכשיו רק נשאר למצוא פרקטים טובים במחיר טוב. כאן נבהיר מה צריך חלדעת בבואך לקנות פרקטים למינציה ועם מה להצטייד ומה חשוב שקונים רק פרקטים בחנות בלי התקנה.

פרקטים מגמות
פרקטים מגמות מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט
אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים מסביר איך בעצם מתקינים פרקטים ? איך מתקינים פרקטים למינציה ואיך מתקינים פרקטים עץ. מה דרוש. כל ההסברים הנדרשים.

פרקטים הולכים על טבעי
פרקטים הולכים על הטבעי - כאן נדבר על פרקט טבעי הכי טבעי שיש בפרקטים. על פרקטים מעץ אמיתי טבעי, מה מקורים, איזה סוגים יש, על כריתת יערות לשם עיבודם ללוחות פרקטים, על תקנים בין לאומיים לפרקטים ולעץ, וגם טיפים לבחירת פרקט טבעי. מאת יורם פרקט.

פרקטים למינציה מיוחדים
26/08/14 | קניות
במאמר זה נגיש לכם סקירה קצרה על סוגי פרקטים למינציה שונים מהסטנדרט המקובל. פרקטים למינציה מיוחדים ששוה להכיר למי שמחפש משהו מיוחד מאת יורם פרקט מומחים לפרקטים

פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי
12/04/13 | שיפוצים
פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי. מה זה הבמבוק למה הוא מתאים לשמש כריצוף על סוגי במבוק התקנת פרקט במבוק וצבעים אופייניים לפרקט במבוק

על פרקטים דובדבן ומה שמאפיין אותם
11/04/13 | שיפוצים
אם מדברים על ריצוף הבית ועל פרקטים באופן כללי אז אין ספק שפרקטים דובדבן מככבים בראש רשימת המבוקשים לבית. במאמר זה נתרכז בפרקט דובדבן ומה שמאפין אותו, סוגי פרקטים דובדבן למינציה ועץ וגם הצבעים העזים שתורמים לעיצוב הבית

רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז
רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז שלא מגלים לכם בחנויות הפרקטים. מה צריך לבדוק לדעת ולברר לפני התקנת פרקטים וקניית פרקטים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI